Jump to content

Είδη Φανταστικού / Ξέρετε εξαρχής τι θα γράψετε;


Blondbrained
 Share

Recommended Posts

Είναι κάτι που το ψιλοσκέφτομαι τελευταία και δεν μπορώ ν'αποφασίσω κατά πόσο είναι σημαντικό ή όχι στην διαδικασία της συγγραφής.

 

Καταρχήν, όπως έχω ήδη εξομολογηθεί, είμαι ελαφρώς άσχετη με τα ξεχωριστά είδη της λογοτεχνίας. Ποτέ δεν επέλεγα να διαβάσω κάποιον συγγραφέα επειδή ήξερα πως έγραφε ένα συγκεκριμένο είδος, και δεν ήξερα καν ότι μ'αρέσει ένα συγκεκριμένο είδος (που δεν μ'αρέσει κανένα συγκεκριμένο είδος ειδικά. Μ'αρέσει ένα βιβλίο για πολλούς λόγους).

 

Μέσες άκρες έχω καταλάβει τι είναι φάντασυ, και ποιες οι διαφορές του με ηρωϊκή φαντασία, αστική φαντασία και contemporary φαντασία, καθώς κι επιστημονική φαντασία, αλλά έχω δει κι άλλα 'παρακλάδια' που δεν θυμάμαι καν να τα γράψω εδώ.

 

Η ερώτησή μου, όμως, είναι η εξής:

Όταν ξεκινάτε να γράψετε μία ιστορία ξέρετε εξ'αρχής πως θα γράψετε μία ιστορία αστικής φαντασίας πχ, που θα θέλατε ίσως να έχει και στοιχεία επιστημονικής φαντασίας κτλ κτλ; Αν στην πορεία δείτε ότι πάτε να κινηθείτε σε άλλα μονοπάτια, το 'ελέγχετε'; ΠΡοσπαθείτε, δηλαδή, να είστε 'πιστοί' στην αρχική επιλογή σας, κι αν ναι γιατί; Είναι τόσο σημαντική, ας πούμε, ή είναι πιο σημαντικό να πείτε την ιστορία σας, ακόμα κι αν δεν είναι αυτή που νομίζατε στην αρχή ότι θέλατε να πείτε (if you know what I mean);

 

Τελικά δεν ήταν μία ερώτηση, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ...ελπίζω!

Link to comment
Share on other sites