Jump to content

Μερικά σχέδιά μου 3 - ατελής ιστορία


AftPeakTank
 Share

Recommended Posts

Μερικές σελίδες από μια ιστορία του Μπατμαν που είχα αρχίσει όταν ήμουν αρκετά μικρός.

 

Λείπει η πρώτη σελίδα, κάπου την έχω χάσει (και ήταν πολύ καλή, ο Τζόκερ πάνω σε ένα σωρό σκουπιδιών νομίζω). Αυτές είναι οι επόμενες και φυσικά δεν το ολοκλήρωσα ποτέ. Το είχαμε αρχίσει μαζί με ένα φίλο μου, τον Γιώργο Παγίδα, τον οποίο και θα ήθελα πολύ να ξαναδώ αλλά χαθήκαμε...

 

Στην πρώτη σελίδα έχει γράψει τους διαλόγους και έχει κάνει και την σκιαγράφηση.

 

Την ανέβασα λόγω του ότι ζητήθηκε από κάποιον αναγνώστη έστω μισοτελειωμένη ιστορία...Βέβαια αυτή δεν έχει αρχίσει καλά καλά...

 

Υποτίθεται οτι ήταν ο θάνατος του Μπάτμαν η υπόθεση...

 

Θα ανεβάσω σύντομα ωστόσο ένα έργο μου που έχει κάποιες αυτοτελείς ιστορίες που διαδραματίζεται σε φανταστικό medieval κόσμο.

post-2391-128050346859_thumb.jpg

post-2391-128050348764_thumb.jpg

post-2391-128050350922_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ωραίο ήταν. Αναμένω τις αυτοτελής ιστορίες.

 

Αααα, πρεπει να τις σκαναρω ε?

Το υποσχεθηκα ναι...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν πρέπει λέει; Μ άρεσε περισσότερο το σχέδιο στην πρώτη σελίδα... Και στη δεύτερη φυσικά. Ο θάνατος του Batman είχε γραφτεί σε κόμικ αλλά τον αναστήσανε. Έχω συνέντευξη του Grant Morrison επί του θέματος... ;) Θα σου δείξω κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ταλέντο, και πιστεύω πως θα ήσουν πολύ καλός σε μολύβια και μελάνια αν το έβλεπες πιο σοβαρά. Έχεις πολύ μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης και έχεις καλή ανατομία. :thmbup: keep walking!

Link to comment
Share on other sites

Οτι έχεις ταλέντο έχεις! ομως επειδη εχεις επιλεξει δύσκολο δρόμο με πολυ μεγαλο ανταγωνισμο θέλεις πολύ πολύ δουλειά και στην ανατομία και στον τρόπο που χειρίζεσαι το πενάκι (καλος ο αυθορμητισμος αλλα θέλει λιγοτερη βιασυνη) και τα μπαλονακια σου να ειναι μερος της συνθεσης της εικονας ...."keep trying"!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..