Jump to content

Βιβλία που επιτέλους βλέπουμε στα ελληνικά


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

ToPerasmaEx.jpg

 

Πρόκειται φυσικά για το ΕΠΟΣ (πάνω από 800 σελίδες!) με τον τίτλο The Passage. Μόλις τώρα το είδα στο σάιτ του Λιβάνη. Θα κυκλοφορήσει σίγουρα μέσα στον Νοέμβριο! Απίστευτο...

 

Συνέβη γρήγορα. Τριάντα δύο λεπτά για να πεθάνει ένας κόσμος και να γεννηθεί ένας άλλος. Αρχικά, το αδιανόητο: η παραβίαση των συστημάτων ασφαλείας σε μία μυστική εγκατάσταση της αμερικανικής κυβέρνησης απελευθερώνει το τερατώδες αποτέλεσμα ενός ανατριχιαστικού στρατιωτικού πειράματος. Ύστερα, η φρίκη: μία νύχτα χάους και μακελειού δίνει τη θέση της στην ανατολή ενός έθνους, και τελικά ενός κόσμου, για πάντα αλλαγμένου. Το μόνο που απομένει στους επιζήσαντες είναι ο μακρύς αγώνας μπροστά τους και ένα μέλλον όπου κυβερνά ο φόβος: ένα μέλλον κατακλυσμένο από σκοτάδι και από θάνατο… Καθώς ο πολιτισμός καταρρέει και από τα συντρίμμια του αναδύεται ένα πρωτόγονο τοπίο κυνηγών και κυνηγημένων, δύο άνθρωποι επιχειρούν να διαφύγουν, αναζητώντας καταφύγιο: o Μπραντ Βόλγκαστ, πράκτορας του FBI, και η Έιμι Χάρπερ, μια εξάχρονη ορφανή, φυγάδας από το μοιραίο επιστημονικό πρόγραμμα. Ο Βόλγκαστ είναι αποφασισμένος να την προστατέψει από τη φρίκη, όμως για την Έιμι η προσπάθεια να ξεφύγει είναι απλά η αρχή μιας πολύ μεγαλύτερης οδύσσειας προς ένα χρόνο και έναν τόπο όπου θα κληθεί να δώσει τέλος σε κάτι που δεν έπρεπε ποτέ να ξεκινήσει. Μετάφραση από τα αγγλικά ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ Το Πέρασμα είναι μια καταιγιστικά συναρπαστική περιπέτεια και ένα επικό χρονικό της ανθρώπινης ανθεκτικότητας απέναντι σε μια άνευ προηγουμένου καταστροφή και έναν ασύλληπτο κίνδυνο. Η ευφάνταστη αφήγηση, η έξοχη γραφή και η διεισδυτική ματιά στην ανθρώπινη φύση χαρακτηρίζουν ένα μνημειώδες και υπερβατικό έργο της σύγχρονης επιστημονικής φαντασίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 871
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Δημήτρης

    42

  • BladeRunner

    605

  • Mictantecutli

    24

  • Stratikis

    21

Είδα το τρέιλερ μιας καινούργιας ταινίας με τον τίτλο John Dies At The End. Πολύ ενδιαφέρουσα ταινία φαίνεται. Και βασίζεται φυσικά στο βιβλίο με τον ίδιο τίτλο του David Wong, το οποίο είναι αρκετά πολυδιαβασμένο στο εξωτερικό και εννοείται πολύ ενδιαφέρον και αυτό. Υπάρχει καμιά πιθανότητα, άραγε, να το δούμε στα ελληνικά; Περιέχει στοιχεία τρόμου και φαντασίας, διανθισμένα με χιούμορ, απ'όσο βλέπω. Να και η υπόθεση:

 

 

STOP. You should not have touched this flyer with your bare hands. NO, don't put it down. It's too late. They're watching you. My name is David Wong. My best friend is John. Those names are fake. You might want to change yours. You may not want to know about the things you'll read on these pages, about the sauce, about Korrok, about the invasion, and the future. But it's too late. You touched the book. You're in the game. You're under the eye. The only defense is knowledge. You need to read this book, to the end. Even the part with the bratwurst. Why? You just have to trust me.

 

The important thing is this: The drug is called Soy Sauce and it gives users a window into another dimension. John and I never had the chance to say no. You still do. I'm sorry to have involved you in this, I really am. But as you read about these terrible events and the very dark epoch the world is about to enter as a result, it is crucial you keep one thing in mind: None of this was my fault.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Από εκδόσεις Selini, να περιμένουμε μέσα στους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο τον τέταρτο τόμο του Δικαστή Ντρεντ (02.2), αλλά και τα παρακάτω:

 

cover_kourdisto.jpg

 

Paolo Bacigalupi - Το κουρδιστό κορίτσι (The Windup Girl).

 

Πολύ γνωστό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που δημιούργησε μια νέα σχολή, το biopunk, και που έχει κερδίσει όλα τα μεγάλα βραβεία της κατηγορίας του, Hugo, Nebula, Locus κλπ. Να το περιμένουμε μέσα στον Νοέμβριο.

 

cover_locke.jpg

 

Graphic Novel. Ο πρώτος τόμος της σειράς Locke And Key των Joe Hill και Gabriel Rodriguez.

 

Εγώ θα τιμήσω το βιβλίο του Bacigalupi και το Locke And Key και κάποια στιγμή πρέπει να πάρω και τους τέσσερις τόμους του Δικαστή Ντρεντ.

 

edit: Αν θέλετε μεγαλύτερη μεγέθυνση στις εικόνες, εδώ και εδώ .

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από εκδόσεις Selini, να περιμένουμε μέσα στους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο τον τέταρτο τόμο του Δικαστή Ντρεντ (02.2), αλλά και τα παρακάτω:

 

cover_kourdisto.jpg

 

Paolo Bacigalupi - Το κουρδιστό κορίτσι (The Windup Girl).

 

Πολύ γνωστό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που δημιούργησε μια νέα σχολή, το biopunk, και που έχει κερδίσει όλα τα μεγάλα βραβεία της κατηγορίας του, Hugo, Nebula, Locus κλπ. Να το περιμένουμε μέσα στον Νοέμβριο.

 

 

 

Αυτό πολύ το περίμενα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γιουχουυυυυυυ

Το βάζω από τώρα γιατί -ήδη- μετράω τις μέρες και για τα δύο

 

Many Waters- Arne Dahl

 

Perhaps Arne Dahl’s most personal novel, Many Waters places detective Kerstin Holm at the boundaries of what is humanly endurable. It’s a story of love gone extremely sour, and the dangers of emotional extremes. Kerstin Holm’s ex-fiancé, a fellow police officer, stands accused of shooting an unarmed refugee trying to escape deportation. It turns out that Holm’s ex is involved in a self-appointed biblical crusade of righteousness. His twisted game pries open the darkest corners of Kerstin Holm’s life and emotions, and compels the entire A Unit to study the most disturbing parts of the Holy Scriptures in their hunt for a killer who will let nothing stand in his way.

 

Λογικά την Άνοιξη θα το έχουμε κοντά μας...

 

Chinese Whispers-Arne Dahl

 

A new and top-secret Operative Unit of Europol has just been established. Its members call it the Op Cop group and Police Superintendent Paul Hjelm from Sweden is at the helm. Based in The Hague with connections and national units spread all over Europe, its mandate is to fight international crime. But although information about the Op Cop group is strictly confidential, there has been a leak. The body of a dead woman is found in a London park arranged in a bizarre position, and inside the body a message addressed to “The Operative Unit, Europol” is discovered. At the same time, a furniture manufacturer in Stockholm is doing business with the infamous Calabrian mafia; an American investment bank is moving unfathomable sums of money; the workers in a Chinese furniture factory are growing ill; and during a G20 summit in London, a dying man whispers a strange phrase in Arto Söderstedt’s ear. Somehow, it’s all connected. The Op Cop group heads out into a world where the Internet, social media, and the fluidity of national borders has globalized crime. The human greed, corruption and craving for power is the same. It has just found a larger arena.

 

Οκ, από την μία χαίρομαι προφανώς , αλλά από την άλλη, φοβάμαι για τυχόν spoilers που μπορεί να υπάρχουν στο βιβλίο για την δεκαλογία της Ομάδας Α. Πάντως υπάρχει και ένας Έλληνας στην ομάδα(Ισάξιος του Μονκ στο χαλαρό παίζει να' ναι)

 

Αυτό το κόβω για τον άλλον Σεπτέμβρη

Edited by jjohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

b184198.jpg

 

Jussi Adler-Olsen - Βεβήλωση (The Absent One ή Disgrace). Εκδόσεις Λιβάνη.

Σελίδες:464, Τιμή:9,90-10%=8,91 ευρώ (!!!)

 

Είναι το δεύτερο βιβλίο της σειράς Τομέας Q. Το πρώτο είναι το Ο φύλακας των χαμένων υποθέσεων.

 

Το σπίτι της Κίμι είναι οι δρόμοι της Κοπεγχάγης. Για να ζήσει πρέπει να κλέψει. Έχει μάθει να αποφεύγει την αστυνομία και ποτέ δε μένει στο ίδιο μέρος για πολύ καιρό. Όμως τώρα κάποιοι προσπαθούν να τη βρουν. Και δε θα σταματήσουν μέχρι εκείνη να πάψει να αναπνέει. Ο επιθεωρητής του τμήματος ανεξιχνίαστων υποθέσεων Καρλ Μερκ έλαβε ένα φάκελο σχετικά με το άγριο έγκλημα δύο αδελφών είκοσι χρόνια πριν. Μια παρέα κολεγιόπαιδων θεωρούνταν οι βασικοί ύποπτοι, μέχρι που ένας από αυτούς παραδέχτηκε την ενοχή του. Γιατί λοιπόν βρέθηκε στο γραφείο του ο φάκελος μιας υπόθεσης που είχε διαλευκανθεί; Ποιος τον έβαλε εκεί; Ποιος πίστευε ότι η υπόθεση δεν έχει κλείσει; Ένας αστυνομικός ντετέκτιβ θέλει να μιλήσει στην Κίμι και κάποιος άλλος κάνει ερωτήσεις γι' αυτή. Γνωρίζουν ότι κατέχει μυστικά που θέλουν να παραμείνουν βαθιά θαμμένα. Αλλά η Κίμι έχει ένα δικό της. Είναι το μεγαλύτερο μυστικό απ' όλα. Και ανυπομονεί να το μοιραστεί μαζί τους... Ένα εξαιρετικά περίτεχνο και απίστευτα συναρπαστικό θρίλερ που κόβει την ανάσα έως την τελευταία του σελίδα.

 

Εννοείτε θα το αγοράσω. Ο Λιβάνης έχει ρίξει τις τιμές των λογοτεχνικών του βιβλίων στα 9,90 ευρώ! Είτε 800 σελίδες είναι, είτε 400, η τιμή ίδια. Μπράβο!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

b184216.jpg

 

Witold Gombrowicz - Κόσμος (Cosmos). Εκδόσεις Νεφέλη.

Σελίδες:368, Τιμή:17,50-10%=15,75 ευρώ

 

 

Κινούμενος με παιγνιώδη ελευθερία μέσα στο είδος της αστυνομικής λογοτεχνίας, ο μεγάλος Πολωνός συγγραφέας Βίτολντ Γκομπρόβιτς εξερευνά διασκεδαστικά και με σαρδόνια ειρωνεία την αγωνία της ανθρώπινης ύπαρξης, την τυχαιότητα και αυθαιρεσία της γλώσσας, το δαιμονικό αστείο της ανθρώπινης ελευθερίας, τα όρια του εαυτού, αλλά και την απόπειρα του ανθρώπου να φέρει τάξη στο χάος του ψυχισμού του και του κόσμου.

 

Δυο νεαροί, ο Βίτολντ και ο Φουξ, συναντιούνται τυχαία σε μία πολωνική παραθεριστική πολίχνη. Θέλοντας να αποφορτιστούν από τα άγχη και την ανία της περίπλοκης μα τετριμμένης ζωής τους, εντοπίζουν μία απομονωμένη οικογενειακή πανσιόν στην οποία αποφασίζουν να καταλύσουν. Όμως πριν καλά καλά προλάβουν να φτάσουν, βρίσκονται μπλεγμένοι στα δίχτυα ενός μακάβριου συμβάντος, και λίγο αργότερα στις ιδιόμορφες δραστηριότητες και στις ψυχικές διακυμάνσεις της οικογένειας που κατοικεί εκεί. Ποιο είναι το αόρατο νήμα που συνδέει ένα κρεμασμένο σπουργίτι, δυο γυναικεία στόματα, ένα βέλος, ένα κλαράκι, ένα κοντάρι, μια γάτα και έναν παπά; Και ποιος ο αυτουργός των γελοίων εγκλημάτων τούτης της σεβάσμιας οικίας; Υπάρχει άραγε λύση στο αίνιγμα αυτό;

 

Το "Κόσμος" τιμήθηκε το 1967 με το Διεθνές Βραβείο Λογοτεχνίας (Formentor), ανοίγοντας το δρόμο για τη διεθνή αναγνώριση του Γκομπρόβιτς, ο οποίος έζησε τα περισσότερα χρόνια της ώριμης ζωής του αυτοεξόριστος στο Μπουένος Άιρες. Τελευταίο και πιο προσωπικό έργο του, αλλά και ένα από τα πλέον ακατάτακτα και ιδιαίτερα μυθιστορήματα του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα, είναι το μοναδικό μυθιστόρημα του Γκομπρόβιτς που δεν είχε εκδοθεί ώς τώρα στα ελληνικά. Η έκδοση συνοδεύεται από μεταφραστικό επίμετρο και εκτεταμένο χρονολόγιο-εργοβιογραφία του συγγραφέα.

 

Μάλλον θα το τιμήσω και αυτό.

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο οίκος Λιβάνη πλέον βγάζει φτηνά τα βιβλία ή μου φαίνεται; Εκεί στο 10αρικάκι.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, Heiron, απ'όσο φαίνεται πλέον ο Λιβάνης βγάζει όλα τα λογοτεχνικά κάτω από 10 ευρώ, όσες σελίδες και αν έχει το βιβλίο... Την πήρα και γω την Βεβήλωση, όπως και το Κουρδιστό Κορίτσι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σε αυτό το τόπικ ανεβαίνουν βιβλία που ΘΑ θέλαμε να δούμε στα Ελληνικά ή ενδιαφέρουσες νέες εκδόσεις;

Link to comment
Share on other sites

Και τα δυο. Στο τόπικ μπορούμε να βάζουμε ενδιαφέροντα, πολυδιαβασμένα στο εξωτερικό βιβλία που μόλις κυκλοφόρησαν (εκτός φανταστικού), να αναφέρουμε βιβλία που θα θέλαμε να δούμε στα ελληνικά, αλλά να μοιράζουμε και τυχόν πληροφορίες που έχουμε αναφορικά με βιβλία που θα μεταφραστούν/κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή στο μέλλον (όλων των λογοτεχνικών ειδών, συμπεριλαμβανομένου του φανταστικού).

 

Υπήρχε μια υποσημείωση κάτω από τον τίτλο του τόπικ, που έλεγε τον σκοπό ύπαρξης του τόπικ, αλλά την έφαγε η μαρμάγκα με τις αλλαγές που έγιναν :lol: .

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Στις αρχές του φλεβάρη τού 2013 θα βγάλει ο ψυχογιος το πέμπτο βιβλίο από τα αγαπημένα μου σαξωνικα χρονικά του κορνγουελ.περιμένω με πολύ χαρά

Link to comment
Share on other sites

26E5A317164CC7D04CF786123DBDD279.jpg

 

Ντον Ντελίλο - Σημείο Ωμέγα (Point Omega). Εκδόσεις Εστία.

Σελίδες: 128, Τιμή: 12-10%=10,80 ευρώ

 

 

Ο Ρίτσαρντ Έλστερ, ένας παροπλισμένος σύμβουλος για θέματα πολέμου στο Πεντάγωνο, αποσύρεται σ' ένα απομονωμένο σπίτι στην έρημο για να ηρεμήσει και να σκεφθεί. Εκεί τον επισκέπτεται ένας νεαρός σκηνοθέτης, ο οποίος προσφέρεται να γυρίσει ταινία με θέμα την εμπειρία του Έλστερ από τα μυστικά πολεμικά συμβούλια. Η συγκατοίκηση των δύο ανδρών κυλάει αργά, μέχρι που η επίσκεψη της κόρης του Έλστερ μια μέρα έρχεται να ανατρέψει το σκηνικό.

Ένα φιλοσοφικό και ταυτόχρονα πολιτικό μυθιστόρημα για τα ηθικά διλήμματα που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος άνθρωπος, για το ρόλο της τεχνολογίας και την παρακμή των ανθρωπιστικών αξιών, για τον πόλεμο, για το ρόλο της τέχνης και, πάνω απ' όλα, για το θάνατο. Στον πάτο της εικόνας του "Σημείου Ωμέγα" βρίσκονται η 11η Σεπτεμβρίου, ο πόλεμος στο Ιράκ και το έντονο πρόβλημα ταυτότητας της σύγχρονης Αμερικής, καθώς σταδιακά χάνει την παντοκρατορία της.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1001583.jpg

 

Ο Άλφρεντ του Ουέσεξ, ένας άντρας που έχει πετύχει πολλές νίκες, είναι καταπονημένος και ο διάδοχος στο θρόνο ένας νεαρός χωρίς κανένα ενδιαφέρον για το βασίλειό του. Οι Βίκινγκς δεν αφήνουν την ευκαιρία να πάει χαμένη και επιτίθενται. Ο άρχοντας Ούτρεντ τους οδηγεί σε μια θανάσιμη παγίδα και τους κατατροπώνει στη μάχη του Φάρναμ. Όμως, δεν μπορεί να απολαύσει τη νίκη του. Η προσωπική τραγωδία που έχει βιώσει αλλά και η επίθεση που δέχεται από τη φρουρά του Άλφρεντ τον αναγκάζουν να επιστρέψει στο βορρά, στον τόπο όπου γεννήθηκε. Το μοναδικό πρόσωπο που μπορεί να τον φέρει πίσω και να αναζωπυρώσει την πίστη του στα σαξονικά ιδανικά είναι η Έθελφλιντ, η κόρη του Άλφρεντ, που είναι πατρεμένη με έναν άρχοντα, ο οποίος εποφθαλμιά το θρόνο. Ο Ούτρεντ αναλαμβάνει την αρχηγία του στρατού και τον οδηγεί στην πιο αιματηρή μάχη των τελευταίων χρόνων, κοντά στον Τάμεση. Το πέμπτο μέρος της σειράς «Σαξονικά Χρονικά».

 

κυκλοφορει 8/2/2013 συμφωνα με την ιστοσελιδα του ψυχογιου, το 5ο μερος απο τα σαξωνικα χρονικα

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που το πρώτο βιβλίο της σειράς είναι εξαντλημένο... Δεν θα 'πρεπε να κάνουν μια επανέκδοση; Μην περιμένουν ν'αρχίσω τη σειρά όπως να'ναι...

Link to comment
Share on other sites

και το 2ο δυστηχως φαινεται εξανλημενο. σε μια κουβεντα που ειχα κανει στο κεντρικο τους βιβλιοπωλειο δεν τους βλεπω να ψηνονται να τα ξαναβγαλουν. εσυ που εισαι ο μαστερ των παλαιοβιβλιοπωλειων νομιζω οτι θα τα ξετρυπωσεις καπου. παντως ειναι πολυ ωραια σειρα

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής δεν το έχω πετύχει όμως. Σίγουρα θα το πετύχω στο μέλλον, που θα μου πάει...

Link to comment
Share on other sites

EB-00-1261.jpg

 

David Baldacci - Οι αθώοι (The Innocent). Εκδόσεις ΒΙΠΕΡ Anubis.

 

 

O Γουίλ Ρόμπι, ένας ψυχρός εκτελεστής στην υπηρεσία της κυβέρνησης, αναλαμβάνει την εξόντωση πανίσχυρων εχθρών, που ακόμα και το FBI ή η CIA αδυνατούν να σταματήσουν. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας του αποστολής, ο Ρόμπι κάνει ένα λάθος που μοιάζει αδιανόητο. Βασίζεται στην κρίση και στη συνείδησή του και χαρίζει τη ζωή στον επόμενο στόχο του με αποτέλεσμα να βρεθεί κυνηγημένος από τους πρώην συνεργάτες του. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει, συναντά μια δεκατετράχρονη κοπέλα που έχει εγκαταλείψει στο σπίτι της. Η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο και ο Ρόμπι αποφασίζει να τη βοηθήσει. Σύντομα, ανακαλύπτει ότι το κορίτσι βρίσκεται στο κέντρο μιας τρομακτικής συνομωσίας, στην οποία εμπλέκονται πανίσχυρα πρόσωπα.

Τώρα, ο Γουίλ Ρόμπι θα πρέπει να βγει από τις σκιές για να σώσει τη ζωή της κοπέλας... και ίσως και τη δική του.

 

Φαίνεται ότι είναι από τα καλύτερα βιβλία του Μπαλντάτσι. Κυκλοφορεί στα περίπτερα.

 

(εννοείται πως το τσίμπησα).

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

AA8AEC50572A93405355F4E891D55541.jpg

 

Raymond Khoury - Μνήμη (The Devil's Elixir). Εκδόσεις Λιβάνη.

Σελίδες: 400, Τιμή: 9,90-10%=8,91 ευρώ

 

 

Ο πράκτορας του FBI Σον Ρέιλι και η κοπέλα του, η αρχαιολόγος Τες Τσέικιν, γνώριμοι ήρωες των μυθιστορημάτων του Ρέιμοντ Κάρι, επιστρέφουν σε άλλο ένα συναρπαστικό θρίλερ, που εκτείνεται από τη σημερινή εποχή μέχρι το Μεξικό του 1700 - και ίσως ακόμα πιο πίσω.

Τι θα συνέβαινε αν υπήρχε μια φαρμακευτική ουσία, χαμένη στην ιστορία μέσα στις ζούγκλες της Κεντρικής Αμερικής, ικανή να προκαλέσει μια εμπειρία τόσο σημαντική και τόσο ανησυχητική, που θα μπορούσε να κλονίσει τα ίδια τα θεμέλια του δυτικού πολιτισμού;

Τι θα συνέβαινε αν ισχυρές δυνάμεις και από τις δύο πλευρές του νόμου πληροφορούνταν την ύπαρξη αυτής της ουσίας και ξεκινούσαν ένα άγριο, ασυμβίβαστο κυνηγητό για την απόκτησή της;

Γεμάτο από την αδιάκοπη αγωνία και τις αναπάντεχες ανατροπές που απολαμβάνουν οι λάτρεις του Κάρι, η Μνήμη μπήκε στις λίστες των best sellers παντού όπου εκδόθηκε.

Link to comment
Share on other sites

E7F63B3896AD9E980DF21288DA283E7D.jpg

 

Wu Ming - 54. Εκδόσεις Εξάρχεια.

Σελίδες: 702, Τιμή: 21,99-10%=19,79 ευρώ

 

 

Σωτήριο έτος 1954. Η ιστορία εκτυλίσσεται μέσα στον Ψυχρό Πόλεμο. Πολιτικοί ηγέτες, κατάσκοποι, αστέρες του σινεμά κι έμποροι ναρκωτικών. Τίτο, Κάρι Γκράντ, Λάκι Λουτσιάνο, μα πάνω απ' όλους ο νεαρός Ρομπεσπιέρε. Από τους συγγραφείς του Εκκλησιαστή, του Αλτάι και του Manitura, ένα φιλόδοξο Opus Magnum κατασκοπίας, αισθημάτων και ανατροπών. Εξελίσσεται σε μυθιστόρημα-σύμβολο του "Νέου Ιταλικού Έπους".

Δεν είναι μεταπολεμική η περίοδος· είναι απλώς ένας ακόμη πόλεμος. Και είναι ένας κόσμος που γεννιέται τώρα. Πίσω από το διαχωρισμό ανατολικού και δυτικού μπλοκ, ιδεολογίες και όρια θρυμματίζονται· λαθρεμπόριο και ναρκωτικά δεν γνωρίζουν σύνορα. Από την Ιταλία στη Μόσχα και το Χόλιγουντ, μέσα σε αίθουσες χορού και αγώνες πυγμαχίας, εκπατρισμένοι φυγάδες κι ένα πλήθος πρωταγωνιστών παρασύρεται σε άγνωστες ατραπούς. Νέοι αιρετικοί, πρώην αντάρτες, έμποροι ναρκωτικών, μυστικές υπηρεσίες, γιοι σε αναζήτηση πατεράδων, μετακινούνται και περνούν ξυστά, σαν άβουλα πιόνια ενός μεγάλου σχεδίου. Κι ανάμεσά τους ο Κάρι Γκράντ: ο ηθοποιός που έλειψε δύο χρόνια από τη μεγάλη οθόνη, ο καταξιωμένος αστέρας με την ταπεινή καταγωγή, του οποίου η κομψότητα έγινε το μέτρο σύγκρισης της προσωπικής αξιοπρέπειας, σερφάρει στην κορυφή ενός κύματος που σαρώνει τα πάντα.

Πάνω στα κύματα επιπλέει μια μυστηριώδης τηλεόραση, σύμβολο της τεχνολογικής εξέλιξης που θα λάμψει στο μέλλον...

 

Μιλάμε για έπος! Το περίμενα πολύ καιρό και εννοείται πως θα τρέξω να το τσιμπήσω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Keigo Higashino- Η Αφοσίωση του Υπόπτου Χ

b184822.jpg

 

 

Ένας φόνος. Ένας μαθηματικός που επιχειρεί να στήσει το τέλειο άλλοθι. Ένα σκοτεινό παιχνίδι στρατηγικής με απίστευτους ελιγμούς παραπλάνησης και απρόβλεπτη κατάληξη. Ένας ιστός που υφαίνεται αριστοτεχνικά και μοιάζει άτρωτος... μέχρι να εμφανιστεί ο τέλειος αντίπαλος.

 

Όταν η Γιασούκο σκοτώνει τον πρώην άντρα της προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον εαυτό της και τη ζωή τής έφηβης κόρης της, ο αινιγματικός της γείτονας Ισιγκάμι, ένας ευφυής καθηγητής Μαθηματικών βαθιά αφοσιωμένος σε αυτή, προσφέρεται να τη βοηθήσει να σκηνοθετήσει ένα ακλόνητο άλλοθι.

 

Μόνο που δεν είχε υπολογίσει έναν αστάθμητο παράγοντα... Την εμπλοκή στην υπόθεση ενός παλιού του συμφοιτητή, του δρ. Γιουκάβα, ενός πανέξυπνου καθηγητή Φυσικής με το παρατσούκλι "Ντετέκτιβ Γαλιλαίος".

 

Με σφιχτή πλοκή και κοφτερή γραφή, με τη μια ανατροπή να διαδέχεται την άλλη και με χαρακτήρες που παραμένουν στο μυαλό του αναγνώστη για πολύ καιρό μετά την ανάγνωση της τελευταίας σελίδας, Η αφοσίωση του Υπόπτου Χ αποδεικνύει γιατί ο Keigo Higashino είναι ο πλέον δημοφιλής συγγραφέας της σύγχρονης Ιαπωνίας.

 

Κλειδάριθμος, 2012

344 σελ.

ISBN 978-960-461-525-4,

Τιμή € 15,50

 

Και το έψαχνα αυτό...

Edited by jjohn
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον αυτό. Σίγουρα θα το τιμήσω κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

HAioniaNyxtaEx.jpg

 

 

 

Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που ο βαμπιρικός ιός εξαπολύθηκε και ολόκληρη η ανθρωπότητα βρίσκεται τώρα στο χείλος του αφανισμού. Υπάρχει μόνο νύχτα, αφού ο πυρηνικός χειμώνας έχει καταπιεί τον κόσμο και το ηλιόφως φιλτράρεται μέσα από τη δηλητηριώδη ατμόσφαιρα, δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες για τη βασιλεία των βαμπίρ.

Το μέλλον της ανθρωπότητας βρίσκεται στα χέρια μιας ετερόκλητης ομάδας μαχητών για την ελευθερία. Τώρα, στην πιο κρίσιμη στιγμή, υπάρχουν ενδείξεις για έναν προδότη ανάμεσά τους… Κι ενώ ένας μόνο θνητός κρατά στα χέρια του το κλειδί για τον αφανισμό του Αφέντη, το ερώτημα παραμένει μετέωρο: είναι άξιος να σηκώσει το βάρος της ανθρώπινης μοίρας;

Και ποιος είναι αυτός που θα προβεί στην έσχατη θυσία, προσφέροντας στους υπόλοιπους την ελπίδα σωτηρίας; Ένα συγκλονιστικό θρίλερ που εξελίσσεται με τον καταιγιστικό ρυθμό αστυνομικού μυθιστορήματος και απογειώνεται με συναρπαστική κινηματογραφική φαντασία και απρόβλεπτες ανατροπές.

 

Μέχρι το τέλος του χρόνου θα κυκλοφορήσει και το τρίτο μέρος της τριλογίας. Λογικά η τιμή του θα είναι χαμηλή. Όταν κυκλοφορήσει θα ανεβεί ανάλογο ποστ στο τόπικ με τις νέες κυκλοφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..