Kafka Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Σκέφτηκα οτι ίσως να υπάρχει ενδιαφέρον για ένα μεμονωμένο topic για αυτόν τον ζωγράφο. Δεν είναι ακόμα πάρα πολύ γνωστός, πέθανε πριν απο λίγα χρόνια- και μάλιστα με βίαιο τρόπο. Ακολουθούν μερικοί απο τους αγαπημένους μου πίνακες του: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 (edited) Ναι, ο κάτω χαμηλά με τις φωτιές είναι και από του δικούς μου αγαπημένους, όπως επίσης και οι παρακάτω. Πολύ ωραίο τόπικ Κυριάκο Edited April 23, 2012 by melkiades Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Πολύ ενδιαφέροντες πίνακες όντως. Αν είχα να διαλέξω ίσως να κρατούσα τον πύργο με το λύκο. Μοιάζει να λέει μια ιστορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackCatGirl Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Α, όντως πολύ καλό τόπικ! Η melkiades με πρόλαβε..ο δικός μου αγαπημένος είναι οι αγκαλιασμένοι σκελετοί...Μου θυμίζουν εκείνους που βρέθηκαν πριν λίγα χρόνια. Παρ' όλα αυτά, θα βάλω και εγώ κάποιους αγαπημένους.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 (edited) Λατρεμένος μου κι εμένα και μεγάλη πηγή έμπνευσης. Το απελπιστικό συναίσθημα που βγάζουν κάποιες εικόνες του είναι απαράμιλλο. Αξίζει να επισκεφθείτε και το επίσημο site αφιερωμένο στον Beksinski, το οποίο, εκτός από την καταπληκτική του αισθητική, στοιχειώνεται κι από μια (περισσότερες από μία πλέον) ανατριχιαστική μελωδία του Preisner. Edited April 23, 2012 by aScannerDarkly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Δεν είχα δει αυτό το site. Είναι πανέμορφο, (και είμαι ακόμα στην κεντρική σελίδα). Πολύ ξεχωριστός καλλιτέχνης. (Αυτό το δέντρο μ' έχει μαγέψει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 25, 2012 Author Share Posted April 25, 2012 Αξίζει να σημειωθεί οτι είχε, κατά τα φαινόμενα, πέρα απο τη σκοτεινή του φαντασία μια ήρεμη ζωή, που όμως η κατάληξή της ήταν τραγική: ο γιός του αυτοκτόνησε, και λίγα χρόνια αργότερα τον δολοφόνησαν. Μερικοί ακόμα πίνακες: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 26, 2012 Author Share Posted April 26, 2012 Και ένα video με μουσική που κατά τη γνώμη μου ταιριάζει στους πίνακες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.