Jump to content

Flash Fiction Live (FFL)


Mesmer
 Share

Recommended Posts

Κανονισμοί FFL

 

Οι FFL είναι διαγωνισμοί μικρής διάρκειας και διοργανώνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μετά από συνεννόηση των μελών, και σε συνεργασία με το mod team, για τη μέρα και ώρα του διαγωνισμού.

 

1. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη.

 

2. Η διάρκεια του διαγωνισμού είναι μιάμιση ώρα, από τη στιγμή που θα δοθεί το θέμα.

 

3. Μέσα σ’ αυτό το χρονικό περιθώριο τα μέλη θα πρέπει να γράψουν μια ιστορία με ελάχιστο όριο τις 300 λέξεις, ενώ δεν υπάρχει ανώτατο όριο. Οι ιστορίες ανεβαίνουν, αυτούσιες ή σε αρχείο, στο topic του διαγωνισμού. Μετά το πέρας της μιάμισης ώρας δεν επιτρέπεται κανένα edit στις ιστορίες που ανέβηκαν.

 

4. Ο χρόνος για την ανάγνωση και την ψηφοφορία είναι μία εβδομάδα. Σε περίπτωση πολύ μεγάλης συμμετοχής, ο χρόνος δύναται να αλλάξει.

 

5. Η ψηφοφορία γίνεται με poll, που το ανοίγει κάποιος moderator, αφού έχει ολοκληρωθεί η συγγραφή των διηγημάτων. Ο αριθμός των ψήφων είναι υποχρεωτικός για όλους και εξαρτάται από το πλήθος των διηγημάτων:

ν<5: 1 ψήφος

5≤ν<10: 3 ψήφοι

10≤ν<15: 4 ψήφοι

ν≥15: 5 ψήφοι

όπου ν ο αριθμός των διηγημάτων που συμμετέχουν.

 

6. Μπορούν να ψηφίσουν όλα τα μέλη του φόρουμ που έχουν πάνω από 50 posts.

 

7. Ο FFL διοργανώνεται από τον νικητή του προηγούμενου αντίστοιχου διαγωνισμού.

 

8. Εκτός από τους καθιερωμένους FFL θα υπάρχουν και επετειακοί διαγωνισμοί, οι οποίοι θα διοργανώνονται από κάποιον moderator. Οι νικητές αυτών των διαγωνισμών δεν θα έχουν υποχρέωση διοργάνωσης επόμενου FFL.

Edited by Mesmer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Flash Fiction Live (FFL)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..