Jump to content

V for Vendetta (2005)


Throgos
 Share

Recommended Posts

Διάβασα το κόμικ χτες, ο Moore έχει ένα δίκιο σε αυτά που λέει ότι προσάρμοσαν την ιστορία περισσότερο στην Αμερικάνικη νοοτροπία/τρόπο σκέψης.

 

After reading the script, Moore remarked that his comic had been "turned into a Bush-era parable by people too timid to set a political satire in their own country.... [This film] is a thwarted and frustrated and largely impotent American liberal fantasy of someone with American liberal values standing up against a state run by neo-conservatives which is not what [the comic] 'V for Vendetta' was about."

 

Πάντως έστω κι έτσι, κουτσουρεμένη και σαφώς πιο αισιόδοξη στην τελική έκβαση της ιστορίας από ότι το κόμικ, είναι μια σημαντική ταινία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaspK

    5

  • Διγέλαδος

    8

  • Sonya

    6

  • Celestial

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το προβλημα του μωρε (παντα πρεπει να εχει ενα "προβλημα" ο Moore με τις ταινιες που βασιζονται σε εργα του) ειναι οτι μιλαει (α) για μια γενικοτερη ιστορια (β) που συμβαινει οχι στην Αμερικη, ποσο μαλλον την Αμερικη του σημερα - η σε εναν κοσμο που "μεταφορικα" ειναι η Αμερικη του σημερα, αλλα σε μια "υποθετικη βρετανια", κι αν υπαρχει μεταφορα ειναι μεταφορα με βαση τα γεγονοτα με τον Guy Fawkes.

 

Δεν εχω δει την ταινια, αλλα ξερω περιπου "τι θα δω", και ναι, αισθητικα ο τυπος αυτος ειναι ο V, και "αυτα που γινονται" θα βασιζονται στο plot του comic, με Wachowski-style effects και σκηνοθεσια. Οταν καταφερω να το δω, ως κατι τετοιο θα το κρινω, οχι ως απολυτη μεταφορα του comic σε ταινια. Και ναι, το περιμενω πολυ επικριτικο πανω στην τωρινη Αμερικανικη πολιτικη κατασταση, και πολυ "ασπρομαυρο" σε τετοια θεματα σε σχεση με το comic (οπου στο comic, εισαι ελευθερος να θεωρησεις μαλακα, αντιηρωα και "κακο" αμα θελεις, η να εισαι με το μερος του, η γενικα να βγαλεις τα δικα σου συμπερασματα, ενω απο οσο ακουσα και φανταζομαι η ταινια τον εχει πολυ πιο "ηρωα", "εχει δικιο με τον τροπο του" κλπ).

 

Σε καθε περιπτωση, ειναι ταινια που "πρεπει να δω στο σινεμα" η εστω σε καλη ποιοτητα, και για τα εφφε και για τη μασκα/ηθοποιια και για τη σκηνοθεσια και τον ηχο κλπ, και δεν τα εχω καταφερει ακομα - θα τη δω ομως λιαν συντομως, ειναι στα αμεσα must.

Link to comment
Share on other sites

Αφου επιτελους ειδα την ταινια να πω και γω δυο κουβεντες.

 

Ηταν μια ταινια απο αυτες που αξιζει να δεις στο σινεμα.Ηταν και πολυ καλη αλλα γενικοτερα πιστευω οτι αυτου του στυλ οι ταινιες ειναι που παιρνουν μπονους οταν τις βλεπεις στην μεγαλη οθονη.

 

Τωρα,για τον Β.Ναι,ηταν προφανως ψυχακιας...και ποιος δεν θα ηταν στη θεση του;!;Βεβαια στην ταινια τον παρουσιαζουν σαν εναν καλο-εναρετο και μπλα μπλα μπλα-εκδικητη.Την γκομενα επρεπε να τη δοκιμασει,αν και αυτα που εκανε ηταν υπερβολικα ισως.Σκεφτειτε ομως τι τραβανε σε καποιες μοναδες ορισμενοι στρατιωτες για σαφως πιο ασημαντους λογους.Αυτα συμβαινουν...

Η επιλογη επρεπε να παρθει απο καποιον αλλο,οχι απο τον ιδιο.Και στο προσωπο της Ηβη βρηκε τον ιδανικο αλλο.Βεβαια ηταν προφανες οτι η πλειονοτητα των πολιτων το ιδιο θα επρατε.Αναλογιστειτε και τον αστυνομο.

Παντως να πω οι τα αδερφια δεν το παρακαναν με τα εφφε.Βασικα εκαναν παρα πολυ λιγα,περα απο την ηρωικη μαχη που ουσιαστικα ηταν η ρεβανς του Φωκς στις υπογειες σηραγγες του Λονδινου.Και βεβαια,ενα μπραβο στον Γουηβινγκ για την ερμηνεια του.

 

(Βλεποντας τις στιβες των βιβλιων του Β,ζηλεψα...)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, είμαι σίγουρος ότι η ταινία θα έπρεπε να μπει μέσα στις 1000 ταινίες που πρέπει να δείτε πριν πεθάνετε. Δεν είνβαι κλισέ, κακή, ρηχή, δίχως νόημα. Μπορεί να μην φεύγεις από την άιθουσα σαν καλύτερος άνθρωπος, αλλά αξίζει τον κόπο συ τον χρόνο σου και την φαιά σου ουσία.

 

Ναι μεν κουτσουρεύτηκε το κόμικ, αλλά ίγουρα ήταν το καλύτερο που μπορούσε να αποδωθεί διατηρώντας ρέσκο και σπαρταριστό το μεγαλύτεο μέρος του νοήματος του κόμικ. Η αισθητική διάφερε, αλλά το μύνημα παρέμεινε και πέρασε.

 

Από πλευράς ερμηνειών και τεχνικής, η ταινία έραβε και ξήλωνε. Δεν ήταν ένα kung-fu σαν το Matrix και εκτίμησα ιδιαίτερα την επιλογή του Hugo (aka Smith) που αφενός παρίστανε το απόλυτο ον του συστήματος και από την άλλη το σύμβολο του επαναστάτη.

 

Παιστεύω κυρίες και κύριοι ότι ίσως ρχίσουμε να βλέπουμε μερικές καλές ταινίες...

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, είμαι σίγουρος ότι η ταινία θα έπρεπε να μπει μέσα στις 1000 ταινίες που πρέπει να δείτε πριν πεθάνετε.

[...]

Παιστεύω κυρίες και κύριοι ότι ίσως ρχίσουμε να βλέπουμε μερικές καλές ταινίες...

Οι αλλες 999 ποιες ειναι; Γιατι εχω πολυ πιο ψηλα στη λιστα μου απο ο,τι περιμενω να ειναι το V πολλες περισσοτερες... Δεν ειναι οτι "δεν την περιμενω καλη", απλα οτι υπαρχουν πολυ "σημαντικες" ταινιες εκει εξω.

 

Και καλες.

 

Αναλογα φυσικα πως το κρινει κανεις το θεμα αυτο... Στην "ιστορια του κινηματογραφου" παντως δεν περιμενω να μεινει, εκτος ως ενα treatise της συγχρονης πολιτικης καταστασης και της αντιθετης μ αυτην αποψης εξεφρασμενης απο ιδιας χωρας δημοφιλη κινηματογραφο.

 

Το τι "πρεπει να δει κανεις πριν πεθανει" βεβαια ειναι μεγαλη κουβεντα, και απιστευτα, τρομακτικα υποκειμενικο - εξαρταται απο το τι περιμενει να "παρει" απ την καθε μια απ αυτες τις ταινιες, κι αν σκοπευει να τα παρει αυτα τα πραγματα απο ταινιες, η με συγκεκριμενο τροπο.

 

Ναι, πλατειαζω, και δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση οτι η ταινια θα ειναι κατι λιγοτερο απο πολυ καλη, απλα με τρομαζουν λιγο οι "μεγαλες κουβεντες", ειδικα οταν εχουν να κανουν με ταινιες :p

Συγγνωμη :p

Link to comment
Share on other sites

BunnyDee, το V for Vendetta είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή ταινία. Όταν το δεις θα καταλάβεις το γιατί. Και μόνο για το πόσο διαφορετική ποπ-κορν ταινία είναι αξίζει να τξην δει κανείς.

Κοίταζα χθες στα πεταχτά το κόμικ και η ταινία διαφέρει πολύ από το πρωτότυπο, κι όμως το κάθε ένα έχει τη δική του γοητεία.

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΤΕ, εστω και για ενα δευτερολεπτο, υπονοησα οτι ΔΕΝ ειναι καλη;!;!

 

Το μονο που ειπα ειναι οτι το "μια απο τις 1000 ταινιες που πρεπει να δεις πριν πεθανεις", για οποια ταινια κι αν μιλαμε, ειναι υποκειμενικοτατο για τον καθενα και απειρως debateable. Καμμια σχεση το σχολιο με την ιδια την ταινια. Και για την Persona του Bergman να λεγαμε, και για το Duck Soup των Marx Bros, και για την Catwoman ξερωγω, και πεταγοταν τετοιο σχολιο, το ιδιο θα ειχα να πω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μόνο που σχολιάζεις την άποψη που έθεσε κάποιος ως τέτοια και τίποτα παραπάνω... Ας το αφήσουμ' εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοιες συζητήσεις καταλήγουμε στον διαλογο της υποκειμενικότητας και της αντικειμενικότητας του κάθε τί...

 

Απλά σε μερικά πράγματα μπορείς να πείς σχεδον με σιγουριά οτι είναι σημαντική σε έναν χώρο σαν το Χόλυγουντ !

Μόνο και μόνο για το γεγονός οτι σε βάζει σε μια διαδικασία να σκεφτείς (καλύτερο, για εμένα, απο το να σου περνάει μία άποψη), σχεδόν, αντικειμενικά λες οτι αξίζει, και πάλι τονίζω σε έναν χώρο σαν κι αυτόν !

Link to comment
Share on other sites

Να σας θυμίσω πως στο τόπικ αυτό μιλάμε για μία συγκεκριμένη ταινία, το V for Vendetta. Παρακαλώ μείνετε στο θέμα.

 

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, πίστευα ότι θα έβλεπα άλλη μια χολυγουντιανή μεταφορά κάποιου σούπερμαν που σκοτώνει τα πάντα στο πέρασμά του και δεν πεθαίνει με τίποτα. Είχα ακούσει κι ότι ο Moore την είχε αποκηρύξει, το οποίο δεν ήταν και πολύ ενθαρρυντικό.

 

Τελικά, η έκπληξη ήταν ευχάριστη. Είχα καιρό να δω ταινία που να μου αρέσει τόσο. Καλός διάλογος, αξιοπρεπής πλοκή, δράση που δεν φαίνεται γελοία, με κοινωνικούς προβληματισμούς. Καλή ταινία, με δύο λέξεις.

 

Επίσης, μου άρεσε το γεγονός ότι ο ήρωας δεν βγάζει τη μάσκα και ότι σκοτώνεται (όπως ανέφερε και κάποιος άλλος παραπάνω), πράγματα που δεν τα βλέπεις συχνά, γιατί συνήθως ο ηθοποιός θέλει να δείξει τη μουράκλα του και στο κοινό δεν αρέσουν οι ήρωες που πεθαίνουν.

 

Επίσης συμφωνώ και με κάτι ακόμα που είπε κάποιος άλλος: ότι η σκέψη πως η ανατίναξη του Κοινοβουλείου θα άλλαζε κάτι είναι κάπως επιπόλαια. Αλλά, αν μη τι άλλο, αυτό ήταν ένα από τα ελάχιστα ψεγάδια μιας κατά τα άλλα υπέροχης ταινίας.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, έχοντας δει και το comic και (πλέον) την ταινία, έχω να πω ότι κάπου η ταινία αστοχεί να δώσει κάποια από τα σημεία του (η έκρηξη του Κοινοβουλίου στο τέλος είναι μια κάποια αλλαγή, ας πούμε, αφού στο comic της ζητάει όταν πεθαίνει: "Give me a Viking funeral." αν θυμάμαι κατά λέξη τι λέει). Αλλ' αυτό είναι μι' άλλη υπόθεση.

 

Μου άρεσαν κάποιες από τις αλλαγές, αν και δε με βρίσκουν όλες σύμφωνο. Η ταίνια είναι εξαιρετική, αλλά δεν είναι το comic, χωρίς να χάνει σε ποιότητα. Οι διάλογοι και η φωτογραφία, μαζί με την ερμηνεία των ηθοποιών, είναι απλά εκπληκτικές. Επίσης, η μάσκα, όσο αστείο κι αν ακουστεί αυτό, χρησιμοποιείται πανέξυπνα σε συνδιασμό με την καταπληκτική ερμηνεία του πρωταγωνιστή, που με κάθε νεύμα την κάνει να δείχνει κάτι άλλο - όσοι έχουν δει όρθιο και ακουμπισμένο κρανίο ξέρουν για τί μιλάω, αφού το χαμόγελο είναι το ίδιο ακριβώς, όπως και στο comic.

 

Συνολικά, μια ευχάριστη βραδιά και μια ταινία που αξίζει μνείας. Αξίζει να την δείτε.

Link to comment
Share on other sites

Η ταινια ηταν παρα πολυ καλη απο πολλες αποψεις ειτε το δουμε απο σκηνοθεσια, ειτε απο φωτογραφια, ειτε απο εφφε, κλπ κλπ. Δυστυχως δεν ξερω αν ειναι καλη μεταφορα μια και δεν ετυχε να πεσει το κομικ στα χερια μου.

 

Οσο για τον Moore και την αποψη του νομιζω οτι ειναι λιγο εκτος. Εμενα περισσοτερο μου θυμιζει τις τεχνικες των Ναζι της Γερμανιας του '30 παρα την Αμερικη, και αυτο γινεται ευκολα αντιληπτο αν παρακολουθησει κανεις τις σκηνες που δειχνουν τις ομιλιες του Satler, τον τροπο λειτουργιας του Norsefire και γενικοτερα το ολοκληρωτικο καθεστως που επικρατουσε.

Edited by Raistlin Majere
Link to comment
Share on other sites

Καλα, παω στοιχημα οτι ουτε οι πολιτικες αποψεις του ιδιου του Moore ουτε η Αμερικη ηταν αρχικος του στοχος. Οπου Moore παραπανω βαλε Wachowski bros και γενικα παραγωγικο team της ταινιας, ακουσα οτι τα αλλαξαν ΠΟΛΥ απο το comic.

 

Και ναι, ο ευκολοτερος τροπος να δειξεις κατι ως απολυταρχικο, οπως απο ο,τι ξερω θελουν να παρουσιασουν στην ταινια την Αμερικη του σημερα, ειναι να το παρομοιασεις εμμεσα με τους Ναζι. Δε ξερω αν/ποσο στεκει αυτη η αναλογια οπως τη δειχνουν, αναλογα, αλλα σιγουρα ειναι μια τεχνικη που μου βγαζει απολυτο νοημα σε σχεση μ αυτο που απ οσο ξερω θελαν να δειξουν. Και ενταξει, ο καθενας ο,τι θελει προσεχει/βλεπει σε μια ταινια - ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το ποσο με τρομαζουν αποψεις που θελουν να βρουν σε κατι 100% ερμηνευσιμο τη "μια και μοναδικη ερμηνεια/αληθεια", το "τι ηθελε να πει ο ποιητης" σα να τον εχουν τον ποιητη μπατζανακη η σα να ηξερε κι ο ιδιος πως ακριβως να αναλυσει τον ιδιο του τον εαυτο. Παντως νομιζω οτι, δεδομενου του αντι-Αμερικανικου trend που κοβει βολτες στο Hollywood φετος (πολυ συμμαζεμενο βεβαια απο ο,τι εδειξαν τα oscars πχ) για εκει το πηγαιναν μαλλον, η τουλαχιστον για τον "υποθετικο εκεινο κοσμο". Οι Γερμανοι ειναι αρκετα out of context πλεον δημιουργικα, μονο να χρησιμοποιηθουν αυτα που "εχουν περασει στον κοσμο γι αυτους" μπορουν, για να ειπωθει αναλογικα μ αυτο κατι αλλο, αλλα το να θιχτουν οι ιδιοι και η ιστορικη εκεινη περιοδος θα ηταν λιγο ασκοπο πλεον πιστευω...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς βρε παιδιά η ταινια (και το κομικ) διαδραματίζεται στην Αγγλια, όχι στην Αμερική. (Και μη μου πειτε ότι το ίδιο κάνει :p). Επιπλέον, διαβασα και το κομικ, κι ενώ απο αποψη πλοκής έχουνε όντως αλλάξει κάποια, απο άποψη "νοήματος" δε μου φάνηκε να άλλαξαν κάτι ουσιώδες. Κι αυτό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, υπάρχει όλη αυτή η πλοκή με τον χημικό πόλεμο στην ταινία που δεν υπήρχε στο βιβλίο, με σκοπό να δαιμονοποιήσει ακόμα περισσότερο την εξουσία. Γενικά δηλαδή υπήρχε μια πρεμούρα εκ μέρους των σεναριογράφων να εξαφανίσουν όσο πιο πολύ γίνεται τις γκρίζες περιοχές και να παρουσιάσουν τα πράγματα ως "άσπρο-μαύρο" για να ελαχιστοποιηθεί η ερμηνεία της δράσης του V ως "τρομοκρατική". Στο κόμικ ο αρχηγός του καθεστώτος σου προκαλεί και κάποιον οίκτο ενώ στην ταινία είναι ξεκάθαρα χιτλερική καρικατούρα και σου προκαλεί μόνο αηδία και μίσος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα συμφωνησω με την trillian. Η πλοκη της ταινιας (και του κομικ) διαδραματιζεται στην Αγγλια. Οσο για αυτα που λες BunnyDee, συμφωνω επισης. Ο Hitler και το εθνοσοσιαλιστικο κομμα που τον πλαισιωνε ηταν το extreme ακρο του ολοκληρωτισμου και του φασισμου, οποτε θελοντας ο σκηνοθετης να δειξει την κατασταση που επικρατουσε στην Αγγλια εκεινη την περιοδο, το Γ' Ραιχ του ηταν πολυ βολικο. Δεν ξερω αν την ιδια τακτικη ακολουθησε και ο δημιουργος του κομικ, αν μπορει καποιος ας μου πει.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό είπα ότι μου άρεσε η ταινία παρά τις αλλαγές - έτσι, το έργο δεν αλλάζει τόσο σ' επίπεδο πλοκής, κι αυτό δε με χαλάει, αλλά δε συμφωνώ με κάποιες.

Link to comment
Share on other sites

Την είδα την ταινία, και μου άρεσε. Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές με τη Μελ, ο καθ' ένας προσέχει ό,τι θέλει στην ταινία, στις ταινίες γενικά. Δεν έχω διαβάσει το κόμικ, πάντως.

 

Μου άρεσε η αισθητική της ταινίας, μου άρεσαν τα κλασσικά συμβολικά elements, εξ άλλου έχω διάφορα κολλήματα με μάσκες, ξιφομαχία, τριαντάφυλλα και τα συναφή, ρομαντικά πράγματα, συμβολισμός, εναλλακτικός-δικός-μας-κόσμος, το στοιχείο μου.

Η ερμηνείες ήταν καλές, χάρηκα που ξαναείδα την Portman να παίζει, ο V ήταν υπέροχος, η φωτογραφία πολύ καλή, και ο φωτισμός έκανε θαύματα, έκανε τη μάσκα εκφραστική - βέβαια σ' αυτό βοήθησε και η κίνηση-ερμηνεία.

Παρ' όλα αυτά δεν έπαθα και κανένα σοκ με το ιδεολογικό κομμάτι της ταινίας, νομίζω πως τα είχαμε ακούσει ξανά αυτά τα πράγματα, με χίλιους δυο τρόπους, μου ήταν γνωστά, δεν περίμενα την ταινία να μου δώσει σφαλιάρα - όμως είδα ότι για αρκετούς ανθρώπους αποτέλεσε σφαλιάρα (!), και το γεγονος αυτό μου φάνηκε κάπως περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι έδωσε σφαλιάρα σε πολύ κόσμο, όχι - αυτό που διακρίνω στον κόσμο είναι ότι έδωσε φρέσκο αέρα στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται.

 

Λεπτομέρειες και συμβολισμοί που ίσως χάνονται είναι ότι ο V στο comic δεν αφήνει scarlet Carson, αλλά violet Carson, ενώ και υπάρχει, ας πούμε, άλλη μια καφρίλα ως προς τη μουσική που βάζει στον έναν από τους φόνους: είναι η 5η του Μπετόβεν, που ξεκινάει με τον ήχο ···—, που στον κώδικα Morse αντιστοιχεί στο "V"...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δε θα μιλήσω για την ταινία, υπάρχουν πάμπολλες απόψεις παραπάνω και είναι ετεροχρονισμένο το ζήτημα. Το μόνο που θα αναφέρω είναι ότι βγαίνοντας απ'τον κινηματογράφο είπα τρεις-τέσσερις φορές αυθόρμητα "Τι γαμάτη ταινία!". Ομολογώ ότι δεν περίμενα κοινωνικό μήνυμα από blockbuster.

 

Συμπάθησα ιδιαιτέρως το comic, το οποίο προφανώς διάβασα μετά την ταινία. Σε γενικές γραμμές το comic είναι στριμωγμένο στην ταινία, με ίδια ονόματα και καταστάσεις απλά με στραπατσαρισμένους χαρακτήρες. Τίποτα παράξενο για κινηματογραφική μεταφορά.

 

Αγάπησα ιδιαιτέρως όμως μια σκηνή στο comic που πραγματικά θα ήθελα να δω στην ταινία, τουλάχιστον θα ήθελα να τη δω αν ο V στην ταινία ήταν τόσο παρανοικά ευφυής αντιήρωας όσο στο comic. Στην ταινία λες "wow, τι απίστευτος χαρακτήρας", στο comic λες "wot a fockin weirdo".

 

Τολμάω να παραθέσω τη σκηνή παρακάτω, μιας και βαριέμαι ιδιαίτερα...

 

Ο V παρουσιάζεται μπροστά στο άγαλμα της δικαιοσύνης (αυτό που στην ταινία ανατινάζει μπροστά στην Evey).

 

Hello dear Lady. A lovely evening, is it not?

 

Forgive me for intruding. Perhaps you were intending to take a stroll. Perhaps you were merely enjoying the view. No matter. I thought that it was time we had a little chat, you and I.

 

Ahh.. I was forgetting that we are not properly introduced! I do not have a name. You can call me V.

 

Μιλώντας μόνος του (duh?)

 

Madam Justice… This is V.

V… This is Madam Justice.

 

Hello Madam Justice.

“Good evening, V.” (υποκρινόμενος τη φωνή του αγάλματος)

 

There. Now we know each other. Actually, I’ve been a fan of yours for quite some time. Oh, I know what you’re thinking… “The poor boy has a crush on me… An adolescent infatuation.”

I beg your pardon Madam. It isn’t like that at all.

 

I’ve long admired you… Albeit only from a distance. I used to stare at you from the streets below when I was a child. I’d say, to my father, “Who is that lady?” and he’d say, “That’s Madam Justice.” And I’d say, “Isn’t she pretty.”

 

Please, don’t think it was merely physical. I know you’re not that sort of girl. No, I loved you as a person. As an ideal. That was long time ago. I’m afraid there’s someone else now…

 

“What? V! For shame, you have betrayed me for some harlot, some vain and pouting hussy with painted lips and a knowing smile!”

 

I, Madam? I beg to differ! It was your infidelity that drove me to her arms!

Ah-ha! THAT surprised you, don’t it? You thought I didn’t know about your little fling, but I do, I know everything!

 

Frankly, I wasn’t surprised when I found out. You always did have an eye for a man in uniform.

 

“Uniform? Why I’m sure I don’t know what you’re talking about. It was always you, V. You were the only one…”

 

Liar! Slut! Whore! Deny that you let him have his way with you, him with his armbands and jackboots!

Well! Cat got your tongue! I thought as much.

 

Very well. So you stand revealed at last. You are no longer my Justice. You are his Justice now. You have bedded another. Well, two can play at that game!

 

“Sob! Choke! Wh-who is she V? What is her name?”

 

Her name is Anarchy. And she has taught me more as a mistress than you ever did!

She has taught me that justice is meaningless without freedom. She is honest. She makes no promises and breaks none. Unlike you, Jezebel.

 

I used to wonder why you could never look me in the eye. Now I know.

 

So, goodbye, dear Lady. I would be saddened by our parting even now, save that you are no longer the woman that I once loved. Here is a final gist. I leave it at your feet.

 

Αφήνει ένα λευκό κουτί σε σχήμα καρδιάς, περιτυλιγμένο με ένα κόκκινο φιόγκο. Καθώς φεύγει το κουτί εκρήγνυται μαζί με το άγαλμα.

 

The flames of Freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious Anarchy!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτη ηταν μια απιστευτη σκηνη στο κομικ, και κρίμα που δεν τη βάλανε στην ταινια...¨Οπως και το άλλο κομμάτι, που κάνει κατάληψη στο σταθμό, αλλά αυτά που λέει στο μνμ είναι διαφορετικά στο κόμικ. Κι εκεί έδωσε ρέστα! Αυτα τα δύο κομμάτια φανερώνουν πολλά για το χαρακτήρα του V, και ίσως είναι και η μόνη ουσιαστίκή διαφορά της ταινίας απο το βιβλιο.

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να πω πως είν' εξ ίσου σημαντική η σκηνή, ως διαφορά, μπροστά στη Eve. Όταν της μιλάει στο τέλος του comic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..