Jump to content

Events happening today

  1. 10
    PM


    10 November 2019 10:02 PM      05 January 2020 10:00 PM

    Φίλες και φίλοι
    Ένα περίπου χρόνο πριν το e-learning του SFF.gr είχε ξεκινήσει δοκιμαστικά με δύο διαδικτυακά μαθήματα. Το ένα (MC1-1:How to review a short story) αφορούσε στη χρησιμότητα κριτικής διηγημάτων και το άλλο (CW100-2-Creative Writing Fundamentals) σε βασικές αρχές δημιουργικής γραφής. Από τότε έγιναν παρατηρήσεις, παρεμβάσεις και αρκετές διορθώσεις στα τεχνικά κυρίως μέρη του μαθήματος. Σας ενημερώνουμε πως από Δευτέρα 11 Νοεμβρίου το μάθημα δημιουργικής γραφής (CW100-2) τρέχει εκ νέου στο φόρουμ μας. Το μάθημα διαρκεί οκτώ εβδομάδες και απευθύνεται σε επίδοξους συγγραφείς εντός και εκτός της κοινότητάς μας.
    Ελπίζουμε να απολαύσετε την περιήγησή σας στην πλατφόρμα μας. Μπορείτε να εγγραφείτε κάνοντας λογαριασμό ή μέσω Facebook. Ακολουθεί πρόγραμμα με την αναλυτική ύλη του μαθήματος.

    Event details


    Calendar 4 Comments
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..