Jump to content

Events happening today

  1. 12
    AM


    22 January 2023 10:01 PM      13 February 2023 09:59 PM

    DC1-1: Dynamic Characters (Toolbox Part1)
    Άραγε, τι ξεχωρίζει τη μία ιστορία από την άλλη; Οι χαρακτήρες, το πρωτότυπο σύμπαν ή η πλοκή; Σε περίπτωση που απαντήσετε: το πρώτο, τότε αυτό το μάθημα θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο. Εξετάζουμε, βήμα το βήμα, την κατασκευή ενός αξιομνημόνευτου χαρακτήρα μέσα από μία σειρά επτά βασικών εργαλείων, που θα αναπτυχθούν πλήρως σε τρία σύντομα και απλά στην παρακολούθησή τους μαθήματα. Θα μελετήσουμε τη φωνή του ήρωα (και τη φωνή του συγγραφέα) τις δράσεις και αντιδράσεις του (σιωπηλές ή δυναμικές), το συναίσθημά του (εξωτερικευμένο ή μη), τον αγώνα, την αγωνία, το λόγο και τον παραλογισμό του.
    Το μάθημα θα ολοκληρωθεί σε τρία μέρη και συνοδεύεται από ασκήσεις και χρήσιμες παραπομπές.
    Όπως πάντα, η είσοδος στο μάθημα είναι ελεύθερη.
    Ο σύνδεσμος για την πλατφόρμα θα παραμείνει ενεργός από σήμερα, Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου
    μέχρι και τη Λήξη του μαθήματος, Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου.
    Σας περιμένουμε!
     
    [art by Cynthia Schmidt, Fairy Tale Castle with Garden]

    Event details


    Calendar 0 Comments
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..