Jump to content

Η πρώτη συνάντηση της Λέσχης Ανάγνωσης Φανταστικού, στην οποία θα συζητηθεί το βιβλίο "Λάθος Οδηγίες" του Αλέκου Παπαδόπουλου.
 
Η συζήτηση για την επιλογή του βιβλίου γίνεται εδώ και η συζήτηση για το ίδιο το βιβλίο εδώ.
 
Update: Κυριακή 2 Δεκεμβρίου ώρα 18:00 στα Starbucks πίσω από το Hilton (περισσότερα εδώ: http://community.sff..._40#entry237783)
 

 
 
0 Comments

11 users have RSVPed, including

  • Naroualis
  • Nargathrod
  • RObiN-HoOD
  • Διγέλαδος
  • deadend

    

32ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας. Κατηγορία: Τρόμος.
 
Πλησιάζει ο καιρός για πολλές ανατριχίλες.
 
Μην ξεχνάτε ότι από αυτόν το διαγωνισμό ξεκινάει ο νέος κανονισμός που λέει ότι όσοι θα συμμετέχουν θα πρέπει πρώτα να έχουν κάνει 3 σχόλια σε ιστορίες των Βιβλιοθηκών. Γι' αυτό, όσοι ενδιαφέρεστε, να το έχετε υπόψη. Για περισσότερες λεπτομέρειες κοιτάξτε τους Κανονισμούς.
0 Comments

12 users have RSVPed, including

  • Mesmer
  • Πυθαρίων
  • Naroualis
  • alkinem
  • Adicto

Η δεύτερη συνάντηση της Λέσχης Ανάγνωσης Φανταστικού, στην οποία θα συζητηθεί το βιβλίο "Το Τραγούδι του Χρόνου: Η Χώρα των Χαμένων Ευχών" του Γιώργου Χατζηκυριάκου.
 
Η συνάντηση θα φιλοξενηθεί από την παρουσίαση του βιβλίου που διοργανώνουν οι Βορειοδυτικές Εκδόσεις, στο βιβλιοπωλείο του Πατάκη, Ακαδημίας 65 και Ζωοδόχου Πηγής, στο κέντρο της Αθήνας, στις 14:30 το μεσημέρι με ομιλητές τον εκδότη Γιάννη Πλιώτα και τον συγγραφέα Λευτέρη Κεραμίδα.
 
Η συζήτηση για την επιλογή του βιβλίου γίνεται εδώ και η συζήτηση για το ίδιο το βιβλίο εδώ.
 
 

 
 
0 Comments

7 users have RSVPed, including

  • Naroualis
  • wordsmith
  • Tiessa
  • Nargathrod
  • Nihilio

Μυτίγκιο Επιζώντων: "Βύνη", 29/12/2012, 8:00μ.μ.
 
Special guest star μέλος εκτός Αθηνών ...
Special guest star 2, μέλος που δεν έχει παρευρεθεί πότε ξανά σε meeting
(Το καλό που τους θέλω να είναι εκεί γιατί θα γυρίσω τον χρόνο στις 21/12/2012 χαχα )
 
 
Θα συζητηθεί εκτενώς Τρόμος και άλλα αγαπησιάρικα θέματα των ημερών (πως επιβιώσατε το τέλος του κόσμου κλπ) ..
0 Comments

8 users have RSVPed, including

  • RObiN-HoOD
  • aScannerDarkly
  • Tiessa
  • wordsmith
  • Amandel

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..