Jump to content

    

Ο @DinoHajiyorgi καθόταν στο γραφείο του με το κεφάλι σκυμένο πάνω από έναν σωρό χαρτιά. Πότε πότε έξυνε την μικρή φαλάκρα του με το ένα χέρι, πότε σάλιωνε το πίσω μέρος του μολυβιού που κρατούσε στο άλλο. Κοιτούσε τα χαρτιά με βλοσυρό βλέμμα κι ήταν σίγουρος ότι τον κοιτούσαν κι αυτά. Έμπνευση; Μηδενική. Ο πισινός του είχε αφήσει το σημάδι του στην καρέκλα αλλά το κείμενο μπροστά του περίμενε, εδώ και ώρες, απελπιστικά άδειο.
Ξάφνου, κάποιος χτύπησε την πόρτα. Ο Ντίνος πετάχτηκε πάνω, ρίχνοντας όλα τα χαρτιά στο έδαφος.
«Πανάθεμά σε, όποιος κι αν είναι. Δεν μπορώ, λείπω! Εργάζομαι! Αγοράσαμε ήδη!»
«Χατζηγιώργη, άσε τις μπαλαματιές κι άσε με να μπω. Ο Mesmer είμαι. Έχεις έναν διαγωνισμό να οργανώσεις».
Ο Ντίνος χτύπησε το κούτελό του με την παλάμη του. Το είχε ξεχάσει τελείως.
«Ποιος τους χεζ...εεε.. ναι, αγαπητέ μου Το ξέρω. Έχω πολλή δουλειά όμως, δεν προλαβαίνω. Δεν μπορεί κανείς άλλος;»
Για λίγα δευτερόλεπτα απάντηση από τον Mesmer δεν ακούστηκε. Ο Ντίνος θεώρησε ότι είχε απογοητευτεί και τον είχε αφήσει στην ησυχία του. Ένα απότομο χτύπημα στο τζάμι του παραθύρου τον έκανε να τιναχτεί.
«Άει στον κόρακα, βλάκα, με κοψοχόλιασες. Τι θες;»
«Αλήθεια; Θα αφήσεις ΑΥΤΟΝ να τον διοργανώσει; Δεν μας λυπάσαι καθόλου;»
«Δεν με απασχολεί, Mesmer. Πρέπει να τελειώσω το λυκανθρωπικό μου έπος με τίτλο "Η Λαίδη Τσάτερλι κι ο λυκάνθρωπος της Καρδίτσας". Δεν έχω χρόνο για χάσιμο για διαγωνισμούς όπου λαμβάνουν μέρος 50 άτομα και πάντα κερδίζει η elgalla».
Ο Mesmer έσκυψε το κεφάλι με απογοήτευση. Μέσα του, βαθειά, ήξερε ότι δεν υπήρχε άλλη λύση.
Τον διαγωνισμό έπρεπε να τον διοργανώσει ΕΚΕΙΝΟΣ."
___________________________________________________________________________________________
*Διαβάστε προσεκτικά τους νέους κανονισμούς.
___________________________________________________________________________________________
Περίοδος Συγγραφής: 16 Σεπτεμβρίου έως 15 Οκτωβρίου (1 μήνας χωρίς παράταση)
Όριο Λέξεων: 500 έως 3.850 λέξεις

Περίοδος Σχολιασμού και Ψηφοφορίας: 16 Οκτωβρίου έως 18 Νοεμβρίου
*Τις ψήφους σας τις στέλνετε στον Ballerond και στον Dreamer
 
Θέμα: Κάθοδος
 
Τα διηγήματα του 51ου διαγωνισμού είναι 7, και είναι τα εξής:
gismofbi - Το κατώφλι του πεπρωμένου John Ernst - Το μαντείο του κάτω κόσμου Roubiliana - ΤΑ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΜΟΥ South of Heaven - Happier than thou Starbuck - Το Δώρο Unicron - The arc of descent Γιώργος77 - Τ ά ρ τ α ρ α
152 Comments

9 users have RSVPed, including

  • Ballerond
  • Mesmer
  • elgalla
  • Roubiliana
  • Γιώργος77

    

Πάμε SFF-NoWriMo;
 
Το NaNoWriMo είναι ένα διεθνές διαδικτυακό παιχνίδι που γίνεται κάθε Νοέμβρη από το 1999 μέχρι σήμερα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο κάθε παίχτης να γράψει από την 1η μέχρι την 30η Νοεμβρίου μια νουβέλα 50,000 λέξεων. Το SFF-NoWriMo είναι το αντίστοιχο που τρέχουμε εδώ στο φόρουμ.
 
Το παιχνίδι που παίζουμε εδώ, (εξ ου και ο τίτλος όχι NaNoWriMo, αλλά SFF-NoWriMo) είναι μια προσπάθεια του φόρουμ, να μαζευτούμε όλοι μαζί και να παίξουμε με το παρεάκι μας. Έχουμε φτιάξει και κλαμπ,  όπου, όποιος αποκτήσει πρόσβαση θα δει ότι επικρατεί φανταστρουμφική ατμόσφαιρα. Όποιος θέλει μπορεί να γραφτεί και στο σάιτ του NaNoWriMo, αλλά για να παίξει μαζί μας (κι όχι χυμαδιό με τους υπόλοιπους 750,000 -true number- συμμετέχοντες) θα πρέπει να του δοθεί πρόσβαση στο υποφόρουμ. Είναι προστατευόμενο, γιατί τα ντραφτ που ανεβαίνουν εκεί (όπως και αυτά που κουβεντιάζουμε μεταξύ μας σχετικά με τα ντραφτ) είναι καλό να μην κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο. Φαντάσου, τώρα, να γίνεις μεγάλ@ και τραν@ συγγραφέας με το εκπληκτικό μπεστ σέλλερ "Μούσι κι Αποσμητικό" και να μπορεί να γκουγκλάρει κάποιος εσένα τ@ν ίδι@ να λες "αυτό το κείμενο είναι ότι ελεεινότερο έχω γράψει ποτέ". Ο κοινός νους ποτέ δε θα καταλάβει ότι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΤΡΑΦΤ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ. Ποτέ.
 
Η πρόσβαση στο υποφόρουμ είναι ετήσια. Πρώτη Οκτώβρη υποτίθεται ότι παύουμε όλοι να έχουμε πρόσβαση. Για να μην μπλέκουμε με πμ και τέτοια, χρησιμοποιούμε το κουμπάκι στο αριστερό μέρος ετούτης της σελίδας. Πατάμε "I am Going" και ο διαχειριστής σάς δίνει πρόσβαση μέσω πρόσκλησης.

Εύλογες ερωτήσεις που χρήζουν άμεσης απάντησης είναι:

α) ποιος μπορεί να λάβει μέρος; #ο οποιοσδήποτε. Δε χρειάζεται καν να το δηλώσεις κάπου για να πάρεις μέρος. Παραδοσιακά, γραφόμαστε στο επίσημο σάιτ του παιχνιδιού ή/και το δηλώνουμε και εδώ, αλλά, αλήθεια, μπορείς να το κάνεις και μόνος/μόνη στο σπίτι σου και να μην το πεις σε κανέναν και πάλι να κερδίσεις.

β) τι γράφουμε; #ό,τι μας καπνίσει. Νουβέλα να είναι κι ό,τι να 'ναι. Αρκεί να περάσει τις 50,000 λέξεις.

γ) τι κερδίζουμε; #εδώ είναι και το tricky part. Τίποτε. Στην ουσία το μόνο που κερδίζεις είναι προσωπική ικανοποίηση και ένα ντραφτ εκείνης της ιδέας που όλο λες ότι θα τη γράψεις και δεν τη γράφεις ποτέ. Α, και πραγματικά φανταστική ατμόσφαιρα στο κλειστό, προστατευμένο υποφόρουμ. Κάθε φέτος είναι και φανταστικότερα. Άλλο να το λέω κι άλλο να το ζήσετε.

δ) κι αν έχω κι άλλες ερωτήσεις; #πες τες εδώ πριν την 1η του Νοέμβρη. Με τόσους βετεράνους στο σφφ, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει.


Λοιπόν; Ποιος θα λάβει μέρος φέτος; 
14 Comments

10 users have RSVPed, including

  • Alexz
  • Cassandra Gotha
  • Naroualis
  • Ιρμάντα
  • Roubiliana

    

Φίλες και φίλοι
Ένα περίπου χρόνο πριν το e-learning του SFF.gr είχε ξεκινήσει δοκιμαστικά με δύο διαδικτυακά μαθήματα. Το ένα (MC1-1:How to review a short story) αφορούσε στη χρησιμότητα κριτικής διηγημάτων και το άλλο (CW100-2-Creative Writing Fundamentals) σε βασικές αρχές δημιουργικής γραφής. Από τότε έγιναν παρατηρήσεις, παρεμβάσεις και αρκετές διορθώσεις στα τεχνικά κυρίως μέρη του μαθήματος. Σας ενημερώνουμε πως από Δευτέρα 11 Νοεμβρίου το μάθημα δημιουργικής γραφής (CW100-2) τρέχει εκ νέου στο φόρουμ μας. Το μάθημα διαρκεί οκτώ εβδομάδες και απευθύνεται σε επίδοξους συγγραφείς εντός και εκτός της κοινότητάς μας.
Ελπίζουμε να απολαύσετε την περιήγησή σας στην πλατφόρμα μας. Μπορείτε να εγγραφείτε κάνοντας λογαριασμό ή μέσω Facebook. Ακολουθεί πρόγραμμα με την αναλυτική ύλη του μαθήματος.

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..