Jump to content

    

Ο 53ος Διαγωνισμός Διηγήματος βρίσκεται λίγες μέρες μακριά. Ξύστε μολύβια, γυαλίστε πληκτρολόγια, γεμίστε μελανοδοχεία και αναμείνατε, ο @Γιώργος77 προετοιμάζει το έδαφος.
Θέμα: Λαβύρινθος
Πέρας συγγραφής: 3 Νοεμβρίου
Πέρας ψηφοφορίας: 4 Δεκεμβρίου
Οι ψήφοι αποστέλλονται στους @Γιώργος77 και @Spark.
Δείτε τους Κανονισμούς εδώ.
Τα διηγήματα με σειρά συμμετοχής:
ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ - Roubiliana Τα λάφυρα του νέου κόσμου - John Ernst Ο άλυτος Λαβύρινθος του Δόκτωρος Νι - Nick V. Ολέρνικα Η Μεγάλη Νύχτα - Starbuck
111 Comments

9 users have RSVPed, including

  • Γιώργος77
  • Mesmer
  • Roubiliana
  • Ιρμάντα
  • Nargathrod

    

Εφόσον αυτές τις μέρες, άγνωστο για πόσο και κάνοντας το καθήκον μας, θα περάσουμε μπόλικες ώρες κλεισμένοι και κλεισμένες στα σπίτια μας, είπαμε κι εμείς να βάλουμε το χεράκι μας ώστε να γίνουν αυτές οι ώρες πιο ευχάριστες και δημιουργικές. Γράφουμε και διαβάζουμε, λοιπόν.
Το θέμα μας, φυσικά, είναι: Μένουμε Σπίτι.
Γεγονότα που μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να βγούμε από το σπίτι, είτε είναι ορδές από ζόμπι, ή εξωγήινοι ιοί, ή πλημμύρες και παγετώνες. Πώς θα τα αντιμετωπίσουν οι ήρωές μας και ποιες θα είναι οι προτεραιότητές τους, πέρα από το χαρτί υγείας; Μπορούμε, επίσης, να διευρύνουμε την έννοια του «σπιτιού». Μπορεί πχ να είναι μία σπηλιά, μία σκηνή στο Έβερεστ ή ένα κοντέινερ στον Άρη. Εσείς διαλέγετε.
Ας κρατήσουμε τις ιστορίες μας μικρές σε μέγεθος, γύρω στις 1.200-1.500 λέξεις, φλασάκια ξέρετε, ώστε να διαβάζονται γρήγορα. Οτιδήποτε από Φάντασυ, ΕΦ και Τρόμο είναι καλοδεχούμενο. Δεν είναι διαγωνισμός, οπότε γράφουμε όλοι όποτε θέλουμε και όσες ιστορίες θέλουμε. Τις ανεβάζουμε στις αντίστοιχες Βιβλιοθήκες και βάζουμε εδώ ένα link. Ας συμμετέχουμε όλοι και όλες, γράφοντας, διαβάζοντας και σχολιάζοντας. Το Event θα μείνει ανοιχτό για όσο καιρό θα διαρκέσουν τα μέτρα προστασίας για τον COVID-19.
Καλές εμπνεύσεις!

    


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..