Jump to content

SFFNoWriMo 2019

    

Calendar
Naroualis

Event details

 Share

Πάμε SFF-NoWriMo;
 
Το NaNoWriMo είναι ένα διεθνές διαδικτυακό παιχνίδι που γίνεται κάθε Νοέμβρη από το 1999 μέχρι σήμερα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο κάθε παίχτης να γράψει από την 1η μέχρι την 30η Νοεμβρίου μια νουβέλα 50,000 λέξεων. Το SFF-NoWriMo είναι το αντίστοιχο που τρέχουμε εδώ στο φόρουμ.
 
Το παιχνίδι που παίζουμε εδώ, (εξ ου και ο τίτλος όχι NaNoWriMo, αλλά SFF-NoWriMo) είναι μια προσπάθεια του φόρουμ, να μαζευτούμε όλοι μαζί και να παίξουμε με το παρεάκι μας. Έχουμε φτιάξει και κλαμπ,  όπου, όποιος αποκτήσει πρόσβαση θα δει ότι επικρατεί φανταστρουμφική ατμόσφαιρα. Όποιος θέλει μπορεί να γραφτεί και στο σάιτ του NaNoWriMo, αλλά για να παίξει μαζί μας (κι όχι χυμαδιό με τους υπόλοιπους 750,000 -true number- συμμετέχοντες) θα πρέπει να του δοθεί πρόσβαση στο υποφόρουμ. Είναι προστατευόμενο, γιατί τα ντραφτ που ανεβαίνουν εκεί (όπως και αυτά που κουβεντιάζουμε μεταξύ μας σχετικά με τα ντραφτ) είναι καλό να μην κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο. Φαντάσου, τώρα, να γίνεις μεγάλ@ και τραν@ συγγραφέας με το εκπληκτικό μπεστ σέλλερ "Μούσι κι Αποσμητικό" και να μπορεί να γκουγκλάρει κάποιος εσένα τ@ν ίδι@ να λες "αυτό το κείμενο είναι ότι ελεεινότερο έχω γράψει ποτέ". Ο κοινός νους ποτέ δε θα καταλάβει ότι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΤΡΑΦΤ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ. Ποτέ.
 
Η πρόσβαση στο υποφόρουμ είναι ετήσια. Πρώτη Οκτώβρη υποτίθεται ότι παύουμε όλοι να έχουμε πρόσβαση. Για να μην μπλέκουμε με πμ και τέτοια, χρησιμοποιούμε το κουμπάκι στο αριστερό μέρος ετούτης της σελίδας. Πατάμε "I am Going" και ο διαχειριστής σάς δίνει πρόσβαση μέσω πρόσκλησης.


Εύλογες ερωτήσεις που χρήζουν άμεσης απάντησης είναι:

α) ποιος μπορεί να λάβει μέρος#ο οποιοσδήποτε. Δε χρειάζεται καν να το δηλώσεις κάπου για να πάρεις μέρος. Παραδοσιακά, γραφόμαστε στο επίσημο σάιτ του παιχνιδιού ή/και το δηλώνουμε και εδώ, αλλά, αλήθεια, μπορείς να το κάνεις και μόνος/μόνη στο σπίτι σου και να μην το πεις σε κανέναν και πάλι να κερδίσεις.

β) τι γράφουμε; #ό,τι μας καπνίσει. Νουβέλα να είναι κι ό,τι να 'ναι. Αρκεί να περάσει τις 50,000 λέξεις.

γ) τι κερδίζουμε; #εδώ είναι και το tricky part. Τίποτε. Στην ουσία το μόνο που κερδίζεις είναι προσωπική ικανοποίηση και ένα ντραφτ εκείνης της ιδέας που όλο λες ότι θα τη γράψεις και δεν τη γράφεις ποτέ. Α, και πραγματικά φανταστική ατμόσφαιρα στο κλειστό, προστατευμένο υποφόρουμ. Κάθε φέτος είναι και φανταστικότερα. Άλλο να το λέω κι άλλο να το ζήσετε.

δ) κι αν έχω κι άλλες ερωτήσεις; #πες τες εδώ πριν την 1η του Νοέμβρη. Με τόσους βετεράνους στο σφφ, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει.


Λοιπόν; Ποιος θα λάβει μέρος φέτος; 

 Share


Recommended Comments

Alexz

Posted (edited)

Ετοιμάστε μολύβια και γραφομηχανές! Έχω έτοιμη την περίληψη στο προφίλ μου.

 

51Wal5GSx2L._SY300_QL70_.jpg

Edited by hidedora
  • Like 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Ε τι είναι αυτά; Αρχίσαμε τα προεόρτια και δεν με ειδοποιήσατε; 

Λοιπόν εγώ έχω την ιδέα από καιρό, αυτή τη στιγμή βγάζω χάρτες και ναυπηγικά σχέδια οπότε θα είμαστε έτοιμοι την πρωτομηνιά.

The game is afoot όπως λέει και ο αγαπητός Χολμς.

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Βεβαίως you are going αγαπητή μας  δεσποσύνη από τα βόρεια, το θέμα είναι αν θα το κάνετε με το άρλεκιν ή θα ξαναγυρίσετε στο magna opus σας.

  • Like 1
Link to comment
Cassandra Gotha

Posted

Κι εγώ την πάτησα την μπανανόφλουδα φέτος. Καταραμένα ηλεκτρονικά γκατζετάκια, πατάς ένα κουμπί και βρίσκεσαι σ' ένα σκοτεινό μέρος όπου μόνο λέξεις περνούν μπροστά απ' τα μάτια σου, και μετά κι άλλες, και μετά κι άλλες, κι όλο αυτό δεν έχει τελειωμό, σε περικυκλώνει, σε καταπίνει, και μόνη σου ελπίδα... η πρώτη του Δεκέμβρη. :death2:

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
WILLIAM

Posted

Τι πιο ωραίο από τις λέξεις δεσποσύνη του εγγυτέρου βορρά;

  • Like 1
Link to comment
KELAINO

Posted

23 hours ago, WILLIAM said:

Βεβαίως you are going αγαπητή μας  δεσποσύνη από τα βόρεια, το θέμα είναι αν θα το κάνετε με το άρλεκιν ή θα ξαναγυρίσετε στο magna opus σας.

 

Καλέ άρλεκιν, εννοείται.

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Χμ... Για πείτε και οι υπόλοιποι τι σχεδιάζετε γιατί μας βλέπω σε περιέργες ατραπούς φέτος.

  • Like 1
Link to comment
Alexz

Posted (edited)

Εγώ με καμιά succubus με βλέπω ή με κανένα cyberpunk αντρογύναικο...

Edited by hidedora
  • Like 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Αρλεκιν από τη μια, succubus από την άλλη, προβλέπεται σεξ σε αυτό το Νανο.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Cassandra Gotha

Posted

Just now, Nihilio said:

Cyberpunk, όχι σεξ, μόνο βία

=@ (Άμα "όχι σεξ", εννοείται "βία". :p )

Link to comment
Roubiliana

Posted

10 Ιανουαρίου λέει ο νανομετρητης αλλά σήμερα θα το αλλάξω αυτό.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..