Jump to content

#ΜένουμεΣπίτι - Flash Fiction

    

Calendar
Mesmer

Event details

 Share

Εφόσον αυτές τις μέρες, άγνωστο για πόσο και κάνοντας το καθήκον μας, θα περάσουμε μπόλικες ώρες κλεισμένοι και κλεισμένες στα σπίτια μας, είπαμε κι εμείς να βάλουμε το χεράκι μας ώστε να γίνουν αυτές οι ώρες πιο ευχάριστες και δημιουργικές. Γράφουμε και διαβάζουμε, λοιπόν.

Το θέμα μας, φυσικά, είναι: Μένουμε Σπίτι.

Γεγονότα που μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να βγούμε από το σπίτι, είτε είναι ορδές από ζόμπι, ή εξωγήινοι ιοί, ή πλημμύρες και παγετώνες. Πώς θα τα αντιμετωπίσουν οι ήρωές μας και ποιες θα είναι οι προτεραιότητές τους, πέρα από το χαρτί υγείας; Μπορούμε, επίσης, να διευρύνουμε την έννοια του «σπιτιού». Μπορεί πχ να είναι μία σπηλιά, μία σκηνή στο Έβερεστ ή ένα κοντέινερ στον Άρη. Εσείς διαλέγετε.

Ας κρατήσουμε τις ιστορίες μας μικρές σε μέγεθος, γύρω στις 1.200-1.500 λέξεις, φλασάκια ξέρετε, ώστε να διαβάζονται γρήγορα. Οτιδήποτε από Φάντασυ, ΕΦ και Τρόμο είναι καλοδεχούμενο. Δεν είναι διαγωνισμός, οπότε γράφουμε όλοι όποτε θέλουμε και όσες ιστορίες θέλουμε. Τις ανεβάζουμε στις αντίστοιχες Βιβλιοθήκες και βάζουμε εδώ ένα link. Ας συμμετέχουμε όλοι και όλες, γράφοντας, διαβάζοντας και σχολιάζοντας. Το Event θα μείνει ανοιχτό για όσο καιρό θα διαρκέσουν τα μέτρα προστασίας για τον COVID-19.

Καλές εμπνεύσεις!

ms-s.jpg.b59f64990c597f0c3112a3e562b000dc.jpg

 Share


Recommended Comments



WILLIAM

Posted

Φίλε μου, μια πολλή καλή ιδέα και μπράβο σου που τη σκέφτηκες!

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Νίκη

Posted

Αχ, πολύ ωραίο! Μπράβο για την ιδέα, καθώς χρειαζόμαστε και κάτι για ψυχολογική ενδυνάμωση

  • Like 1
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Αυτό το τόπικ ξυπνάει και πεθαμένους (ή σχεδόν), καταπληκτική ιδέα!

Θα διαβάσω, θα σχολιάσω, μη σας πω ότι μπορεί και να γράψω…

  • Like 4
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Πολύ ησυχία έχει πέσει, θα πάρω τη σαρκοφάγο μου και θα πάω να παίξω παραδίπλα με τα κοριτσάκια.😐

  • Haha 1
Link to comment
Starbuck

Posted

Εγώ πάντως το ετοιμάζω το δεύτερο. Αλλά μου πάει λίγο αργά. Σαν να έχω μαγκώσει ένα πράμα. 

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Εγώ ετοιμάζω το πρώτο και ο καιρός με εμπνέει!

  • Like 2
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Άντε και μπορεί να σας κάνω κι εκεί παρέα, τώρα ντρέπομαι να ανεβάσω.

 

Link to comment
WILLIAM

Posted

Όπως το είπε η κοπελιά από πάνω γέρο μου!

 

Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Ψάχνοντας στο αρχείο μου βρήκα ένα από τα πρώτα μου γραπτά (2015). Ψιλό(έως χοντρό) – χάλια είναι αλλά είναι εντελώς μέσα, σχεδόν προφητικό! Είναι μεγαλούτσικο (κάπου 3.500) και θέλει κάμποση δουλειά (έως και ξαναγράψιμο από την αρχή) οπότε το ξεχνάμε. Βρήκα όμως και έναν σκέτο τίτλο! Δεν θυμάμαι καν τι σκεφτόμουνα να γράψω. Μου ήρθε όμως μια ιδέα (άλλη πρέπει να είναι) και θα την πιάσω. Παρακαλώ αναμείνατε…

  • Like 3
Link to comment
WILLIAM

Posted

Εις το ακουστικό μας; Εδώ είμαστε δεν πάμε πουθενά.

  • Like 1
Link to comment
Cassandra Gotha

Posted

Εγώ γράφω άσχετα πράγματα για να ξεχνιέμαι. Λίγη διασκέδαση, βρε παιδιά! Όχι μόνο πανούκλες και χολέρες (λέω εγώ, τη γνώμη μου, έτσι; Γράψτε κει ό,τι θέλετε :) ).

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Α εγώ δε γράφω για επιδημία, χαμηλό βαρομετρικό είναι το πρόβλημα.

  • Haha 2
Link to comment
jjohn

Posted (edited)

Έγραψα πολύ πρόχειρα μια ιδέα που με ήρθε στο μυαλό πριν κάνα μισαώρο

 

Ιτιπς ενυονεμ.

 

 

Edited by jjohn
  • Like 5
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Thats the spirit!

Δεν κάνουμε διαγωνισμό αλλά ομαδική ψυχοθεραπεία! 🤣

  • Like 2
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Κόψτε λίγο τον ρυθμό που ανεβάζετε ιστορίες , θα κρασάρει ο server. Μήπως να κάνατε και ένα μικρούλι διάλειμμα για να κάνουμε Πάσχα; 😀

 

  • Haha 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Γέρο μου είσαι και πειρακτήρι!

Εγώ γράφω πάντως (και γι' αυτό το θέμα).

  • Like 1
Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Από αλλού τα κακαρίσματα, από αλλού τα διηγήματα. Ας είναι καλά η Άννα και ο Ντίνος που, αθόρυβα και χωρίς δηλώσεις, έγραψαν.

Link to comment
Old man & SiFi

Posted

Σεμνά και ταπεινά να θυμίσω σε κάποιους πως χρωστάνε διηγήματα από το προηγούμενο lockdown, κανονικά θα πρέπει να μπει και τόκος!

 

 

  • Haha 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..