Jump to content

SummerWriMo 2020 Event

    

Calendar
Naroualis

Event details

 Share

Είναι μαρτύριο να περιμένει κανείς το Νοέμβρη για να γράψει μια νουβέλα 50,000 λέξεων μέσα σε 30 μέρες!

Γιατί να μην υπάρχει κάτι αντίστοιχο και το καλοκαίρι; Που δεν έχουμε υποχρεώσεις; Και που υπάρχουν περισσότεροι μήνες με 31 μέρες;

Ελάτε στην παρέα του sff.gr για να ζήσουμε μαζί ένα Summer Writing Month ή, όπως είναι γνωστό στους συμμετέχοντες, SummerWriMo!

Διαλέγεις όποιο συγγραφικό project θέλεις (μυθιστόρημα, διήγημα, ποίηση, δοκίμια), διαλέγεις όποιο ποσοτικό στόχο θέλεις (10-20-30-100 χιλιάδες λέξεις), φροντίζεις αυτό να συμβεί μεταξύ της 1ης και της 31ης Ιουλίου  2020 και βάζεις μπρος για τη νίκη.

Ελάτε στον έκτο λογοτεχνικότερο Ιούλιο των τελευταίων 100 ετών (λέμε τώρα :p ) Ελάτε για την εμπειρία, μείνετε για την παρέα, παλέψτε για τη νίκη!



β) τι γράφουμε; #ό,τι μας καπνίσει. Νουβέλα να είναι κι ό,τι να 'ναι. Αρκεί να περάσει τις 50,000 λέξεις.

γ) τι κερδίζουμε; #εδώ είναι και το tricky part. Τίποτε. Στην ουσία το μόνο που κερδίζεις είναι προσωπική ικανοποίηση και ένα ντραφτ εκείνης της ιδέας που όλο λες ότι θα τη γράψεις και δεν τη γράφεις ποτέ. Α, και πραγματικά φανταστική ατμόσφαιρα στο κλειστό, προστατευμένο κλαμπ. Κάθε φέτος είναι και φανταστικότερα. Άλλο να το λέω κι άλλο να το ζήσετε.

δ) κι αν έχω κι άλλες ερωτήσεις; #πες τες εδώ πριν την 1η του Ιούλη. Με τόσους βετεράνους στο σφφ, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει.


Λοιπόν; Ποιος θα λάβει μέρος φέτος;

 Share


Recommended Comments



WILLIAM

Posted

Τον Ιούλιο έχει δηλώσεις εισοδήματος (σιγά μη δεν πάρουν παράταση), ΑΠΔ για το δώρο του Πασχα (αυτό έχει ήδη παράταση), ΦΠΑ (αυτό είναι στην ώρα του) και ό,τι άλλο κατέβει στο υπουργείο με τις καταστάσεις αυτές. Ε και; Δεν θα γράψουμε; Μη γένοιτο!

Δηλώνω συμμετοχή με μια αποστολή χαμένη στην αρκτική και μια ομάδα ηρώων να καταδιώκονται από κάθε τι που μπορεί να εξαπολυθεί εναντίον τους στην Έρεμορ, και αν προκύψει και τίποτα άλλο δεν θα του πούμε όχι!

  • Like 3
Link to comment
Roubiliana

Posted

Κι αυτή τη φορά θα τελειώσω το μυθιστόρημα μου 🤣 (λέμε τώρα)

  • Like 2
Link to comment
Naroualis

Posted

Εγώ ελπίζω να έχω τελειώσει με το τρίτο μέρος του ψευδοαραβικού μου ως την 1η Ιουλίου, ώστε εντός του Ιουλίου να πιεστώ και να διορθώσω το τέσσερα το πέντε και το έξι. Δεν νομ΄ζιω πως θα τα καταφέρω, αλλά θα το παλέψουμε, νο;

  • Like 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Α μην ανησυχείς, θα σε κυνηγώ εγώ που θέλω να μάθω τι έγινε παρακάτω!

(εμένα θα με κυνηγάει για τον ίδιο λόγο η Ρούμπι υποθέτω).

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Cassandra Gotha

Posted

Εγώ λέω να σας κάνω (να μου κάνετε) παρέα από τις 21 του μηνός, για να παρηγορηθώ που θα έχω γυρίσει από τα μέρη της Ιουλίας.

Κλασικά, ή διορθώσεις Κοχύλι ή κανένα διήγημα, καλοκαιριάτικα.

  • Like 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Θα σε περιμένουμε!

Σε ζηλεύω που θα φύγεις από τη ζέστη της Αθήνας.

  • Like 2
Link to comment
Cassandra Gotha

Posted

10 hours ago, Roubiliana said:

Εγώ δε μένω καν Αθήνα. Χαχα!

:vava::crybaby:

:worshippy:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Roubiliana

Posted

Μένω σε ένα παράλληλο σύμπαν που λέγεται υπόλοιπο Αττικής. ,40 λεπτά από Μαρούσι, 1 ώρα από κέντρο, με θέα στη θάλασσα αλλά χωρίς το υψηλό κόστος ζωής των Νοτίων προαστίων. 

  • Like 2
Link to comment
Roubiliana

Posted

Όχι, ψάξε κι άλλο. Υπάρχουν κι άλλοι δήμοι προς βορρά.

Link to comment
Roubiliana

Posted

Λοιπόν, δέσμευση. Μέχρι τέλος Αυγούστου, θα έχω τελειώσει ένα μυθιστόρημα 100 χιλιάδες λέξεις. 

Link to comment
WILLIAM

Posted

1333 λέξεις την ημέρα από σήμερα ως τις 31/8. Δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να συνεργαστεί και το μωρό!

Λοιπόν.. Βόρεια λες.. Βόρεια θα πάμε. Τι είναι βόρεια; Κάλαμος; Ωρωπός; 

  • Like 2
Link to comment
Roubiliana

Posted (edited)

Ωρωπός, λοιπόν. Με θέα την Εύβοια. Δεν είχα καταλάβει πως χρειάζονται τόσες πολλές λέξεις την ημέρα! Ναι, ξέχασα να ρωτήσω το μωρό... Δεν πειράζει. Θα το παλέψω!

Edited by Roubiliana
  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Αν δεν έχεις καθόλου λέξεις ναι είναι τόσες.

Μη φοβάσαι, εδώ είμαστε να σου κάνουμε παρέα!

 

  • Like 2
Link to comment
Roubiliana

Posted

Λοιπόν, το σκέφτηκα. Θα κρατήσω τις 50κ που έγραψα Νοέμβρη κ θα συνεχίσω από κει που είχα μείνει μέχρι να ολοκληρωθεί το βιβλίο. Ο στόχος θα είναι άλλες ,50κ.

  • Like 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Αρχίζοντας από αύριο θα πρέπει να γράφεις κάπου 715 λέξεις τη μέρα, δεν είναι δύσκολο.

  • Like 2
Link to comment
Roubiliana

Posted

Δεν ξέρουμε ακόμα. Είμαστε έξω από τον θόλο. Η πόλη έχει μεταλλικό θόλο αντί για τείχη. Περνάει το φως, σα κλουβί. 

  • Like 1
Link to comment
Roubiliana

Posted

Ερώτηση για δυνατούς λύτες ,: ας πούμε πως έχουμε μια ηρωίδα που κινείται στη σύγχρονη εποχή κ τη βαφτίζουν Σταματικη. Πως να τη φωνάζουν; Για να δούμε πόσο εμπνευσμένοι καλλιτέχνες είστε...

  • Haha 1
Link to comment
Alexz

Posted

46 minutes ago, Roubiliana said:

Ερώτηση για δυνατούς λύτες ,: ας πούμε πως έχουμε μια ηρωίδα που κινείται στη σύγχρονη εποχή κ τη βαφτίζουν Σταματικη. Πως να τη φωνάζουν; Για να δούμε πόσο εμπνευσμένοι καλλιτέχνες είστε...

Εγώ πάντως Στοματική θα την φώναζα, ιδιαίτερα αν την είχα συμμαθήτρια. Θα υπέφερε η καημένη 👿

  • Sad 1
Link to comment
Roubiliana

Posted

,1200 λέξεις. Προσπαθώ να κάνω καλή αρχή να έχω προβάδισμα.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..