Jump to content

SummerWriMo 2021 Event

    

Calendar
Naroualis

Event details

 Share

Είναι μαρτύριο να περιμένει κανείς το Νοέμβρη για να γράψει μια νουβέλα 50,000 λέξεων μέσα σε 30 μέρες!

Γιατί να μην υπάρχει κάτι αντίστοιχο και το καλοκαίρι; Που δεν έχουμε υποχρεώσεις; Και που υπάρχουν περισσότεροι μήνες με 31 μέρες;

Ελάτε στην παρέα του sff.gr για να ζήσουμε μαζί ένα Summer Writing Month ή, όπως είναι γνωστό στους συμμετέχοντες, SummerWriMo!

Διαλέγεις όποιο συγγραφικό project θέλεις (μυθιστόρημα, διήγημα, ποίηση, δοκίμια), διαλέγεις όποιο ποσοτικό στόχο θέλεις (10-20-30-100 χιλιάδες λέξεις), φροντίζεις αυτό να συμβεί μεταξύ της 1ης και της 31ης Ιουλίου  2021 και βάζεις μπρος για τη νίκη.

Ελάτε στον έκτο λογοτεχνικότερο Ιούλιο των τελευταίων 100 ετών (λέμε τώρα :p ) Ελάτε για την εμπειρία, μείνετε για την παρέα, παλέψτε για τη νίκη!



β) τι γράφουμε; #ό,τι μας καπνίσει. Νουβέλα να είναι κι ό,τι να 'ναι. Αρκεί να φτάσει στον στόχο που θα θέσεις στην αρχή.

γ) τι κερδίζουμε; #εδώ είναι και το tricky part. Τίποτε. Στην ουσία το μόνο που κερδίζεις είναι προσωπική ικανοποίηση και ένα ντραφτ εκείνης της ιδέας που όλο λες ότι θα τη γράψεις και δεν τη γράφεις ποτέ. Α, και πραγματικά φανταστική ατμόσφαιρα στο κλειστό, προστατευμένο κλαμπ. Κάθε φέτος είναι και φανταστικότερα. Άλλο να το λέω κι άλλο να το ζήσετε.

δ) κι αν έχω κι άλλες ερωτήσεις; #πες τες εδώ πριν την 1η του Ιούλη. Με τόσους βετεράνους στο σφφ, όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει.


Λοιπόν; Ποιος θα λάβει μέρος φέτος;

Edited by Naroualis
Λάθος αριθμός λέξεων.

 Share


Recommended Comments

WILLIAM

Posted

Εδώ, εγώ θα το αποτολμήσω. 50000 δεν προλαβαίνουμε, έχουμε και δηλώσεις φέτος, αλλά έχουμε πολλά να φτιάξουμε.

 

  • Like 2
Link to comment
Roubiliana

Posted

Έχω ένα άρθρο, ένα διήγημα κ ένα μυθιστόρημα να γράψω, οπότε είμαι μέσα.

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Α τίποτα, μόνο κάπου 55555 λέξεις ( 555 το άρθρο, 5000 το διήγημα και 50000 το μυθιστόρημα)!

  • Haha 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Αυτός ο Ιούλιος έχει το πλεονέκτημα εννέα ημερών σε Σαββατοκύριακο, είναι πιο εκμεταλλεύσιμος συγγραφικά.

Ελάτε να μας κάνετε παρέα, μη σκέφτεστε μόνο τα μπάνια σε μακρινές (ή κοντινές) παραλίες.

  • Like 1
Link to comment
Roubiliana

Posted

Θα προσπαθήσω να τελειώσω το άρθρο πριν 1 Ιουλίου, να έχω χρόνο για το διήγημα και ίσως το μυθιστόρημα.

  • Like 1
Link to comment

Στην εισαγωγή γράφει "διαλέγεις όποιο ποσοτικό στόχο θέλεις (10-20-30-100 χιλιάδες λέξεις)" και στο β) πως πρέπει να είναι 50Κ λέξεις. Τι από τα δυο ισχύει;

Link to comment
Naroualis

Posted

1 hour ago, Nakraal said:

Στην εισαγωγή γράφει "διαλέγεις όποιο ποσοτικό στόχο θέλεις (10-20-30-100 χιλιάδες λέξεις)" και στο β) πως πρέπει να είναι 50Κ λέξεις. Τι από τα δυο ισχύει;

Καλησπέρα! Υπάρχουν δύο είδη NaNoWriMo: το πρώτο που δημιουργήθηκε είχε στόχο τις 50,000 σε 30 μέρες τον Νοέμβριο. Όταν οι διοργανωτές είδαν την ανταπόκριση του κόσμου, οργάνωσαν ένα δεύτερο, καλοκαιρινό, στο οποίο υπάρχει μόνο χρονικό όριο (31 μέρες του Ιούλη) κι όχι ποσοτικό. Η πρώτη φράση της 

αναφέρεται στις 50,000 του Νοέμβρη. Τώρα που είναι Ιούλης δεν υπάρχει όριο, το θέτεις εσύ.

  • Like 2
Link to comment
Naroualis

Posted

Και μόλις είδα τι εννοείς. Λάθος τυπογραφικό. Το διορθώνω άμεσα.

  • Like 3
Link to comment
Naroualis

Posted

31 minutes ago, Nakraal said:

Θα το επιχειρήσω και εγώ.

Τέλεια! Σου έστειλα μια πρόσκληση. Πρέπει να την αποδεκτείς για να μπορέσεις να πάρεις πρόσβαση στο κλαμπ.

  • Like 1
Link to comment
WILLIAM

Posted

Πολύ ωραία, όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο!

Καλώς ήρθες στην ομάδα.

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..