Jump to content

PLOT2-1: Αρχιτεκτονική μιας Ιστορίας II

    

Calendar
Ιρμάντα

Event details

 Share

elearning.jpg.1fcdfee8dfb81cb18b85fcdd2570fbb6.jpgΦίλες και φίλοι.

Ξεκινάμε την Παρασκευή 15 Απριλίου το επόμενο μάθημά μας που αφορά στην πλοκή. Το μάθημα αποτελεί το δεύτερο μέρος της σειράς PLOT και θα είναι διαθέσιμο εδώ ως και την Παρασκευή, 3 Ιουνίου. 

Το μάθημα PLOT2-1: Αρχιτεκτονική μιας Ιστορίας II εξετάζει τη δημιουργκή γραφή με βάση το αριστοτελικό μοντέλο, όπως αυτό προκύπτει από τον ορισμό της τραγωδίας. Εξετάζονται ριζοσπαστικοί τρόποι δόμησης της πλοκής, ο ντανταϊσμός και ο σουρεαλισμός στη λογοτεχνία, καθώς επίσης και βασκές αρχές εισαγωγής μαγικών, γεωγραφικών και κοινωνικών συνθηκών στη λογοτεχνία είδους.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όσους βοήθησαν ως beta readers στο μάθημα αυτό, με την συμμετοχή και τις χρήσιμες παρατηρήσεις τους.

Σας περιμένουμε!

Edited by Ιρμάντα

 Share


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..