Jump to content

BookWalks #5

    

Calendar
RObiN-HoOD

Event details

 Share

Για την συνάντηση στις 25-6-2022 έχει επιλεγεί το βιβλίο : "Λευκή Πανώλη", Φρανκ Χέρμπερτ.
 
 
BookWalks #5 meeting
 
Το BookWalks είναι μια διαδικτυακή ομάδα ανάγνωσης speculative fiction. Αποτελεί μια ευκαιρία για όσους αγαπούν το Φανταστικό να σχολιάσουν βιβλία του αγαπημένου τους είδους, να ανταλλάξουν απόψεις και αναγνωστικές εμπειρίες.
 
Κάθε μήνα θα επιλέγεται ένα βιβλίο για σχολιασμό και οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
 
Μετά τον σχολιασμό του επιλεγμένου βιβλίου, θα ακολουθεί ελεύθερη συζήτηση για τα βιβλία του Φανταστικού που διαβάζει ο καθένας εκείνη την περίοδο. Σκοπός είναι να έρθουμε σε επαφή με όσο το δυνατόν περισσότερα διαφορετικά είδη και υποείδη του φανταστικού, με όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές φωνές.
 Share


Recommended Comments

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..