distaros Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 (edited) Πλάσματα της μυθολογίας των λαών,που το όνομα τους αρχίζει από "Α". Όχι Αγγλικά η greeklish. Edited January 8, 2005 by Anergos Xaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted January 8, 2005 Author Share Posted January 8, 2005 (edited) "Αλικάντο". Μυθικό πτηνό της Χιλής.Πετάει την νύχτα,και ψάχνει την τροφή του σε ορυχεία χρυσού η ασημιού.Η ποικιλία του μετάλλου που τρώει,αντικατοπτρίζεται στο χρώμα των μεταλλικών του φτερών...Το Αλικάντο που τρέφεται με χρυσάφι,έχει χρυσά φτερά,ενώ αυτό που τρέφεται με ασήμι έχει αργυρά φτερά. Edited January 8, 2005 by Anergos Xaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted January 8, 2005 Author Share Posted January 8, 2005 "Αχθοφόρος" Σκωτσέζος καλικάτζαρος.Συνηθίζει να βάφει την σκούφια του κόκκινη με το αίμα των θυμάτων του, και να φοράει μπότες φτιαγμένες από σίδερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted January 9, 2005 Author Share Posted January 9, 2005 "Άντγιόκ" Σκοτεινός δαίμονας μιας φυλής του Σουδάν. Απαιτεί συνεχώς θυσίες για να μην φέρει συμφορές στην γη. Σ' αυτόν αποδίδονται τα φονικά και οι έριδες μέσα στις φαμίλιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted January 9, 2005 Author Share Posted January 9, 2005 "Αντροάζι" Δαίμονες της φυλής Λουγαμπάρα του Ζαιρ.Γιοί του θεού Αντρόα,πνεύματα που κατοικούν στα ψηλά δέντρα,τα βράχια και τα βάθη των ποταμών.Τις νύχτες ακολουθάνε κρυφά τους διαβάτες. Αν κάποιος διαβάτης τολμήσει και γυρίσει να τους αντικρύσει,τον θανατώνουν,αλλά αν κάνει πως δεν τους δίνει σημασία,του επιτρέπουν να συνεχίσει ανενόχλητος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldikinquel Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 (edited) "Αντάρο" Τα Αντάρο είναι πλάσματα που μοιάζουν στις γοργόνες, με το πάνω μισο του σώματός τους ανθρώπινο και το κάτω μισό σαν του ψαριού. Λέγεται ότι ζούνε στον ήλιο και ταξιδεύουν στη γη με ουράνια τόξα. Όταν βρίσκονται στη γη λέγεται ότι ταξιδεύουν με πίδακες νερού. Αντίθετα με τις γοργόνες, τα αντάρο δεν είναι φιλικά και επιτίθενται στους ανθρώπους εκτοξεύοντας ιπτάμενα ψάρια προκαλώντας λιποθυμία ή ακόμα και θάνατο. Edited January 14, 2005 by Eldikinquel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.