Nihilio Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 (edited) O ήλιος είχε δύσει και οι δρόμοι είχαν ερημώσει, εγώ όμως βρισκόμουν στη μέση του δρόμου και κοίταζα το ερειπωμένο σπίτι απέναντί μου. Έσφιξα μια τελευταία φορά το όπλο που έκρυβα κάτω από τα ρούχα μου και έσφιξα τα δόντια μου πριν κάνω το πρώτο βήμα που θα με οδηγούσε στο σπίτι και το ανόσιο πλάσμα που κατοικούσε μέσα του. Μόνο ένας από εμάς θα έβγαινε απόψε από εκεί μέσα, και σκόπευα να είμαι εγώ αυτός. --- Έχετε διορία να υποβάλλετε τις ιστορίες σας μέχρι την άλλη Παρασκευή στις 8 το πρωί (ώρα Ελλάδας). Καλή σας επιτυχία. Συμμετέχει μία ιστορία: GECKO - Martin Ocelotl Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε η μία ιστορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Ocelotl Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Λέξεις: 3583 Είδος: ΤΡΟΜΟΥ Σέξ: ΝΑΙ Βια: ΝΑΙ GECKO Edited November 13, 2009 by Martin Ocelotl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Όπως γνωστοποίησα ήδη στον αντίπαλο μου, δεν θα κατέβω στον στίβο του αγωνίσματος λόγω ανωτέρας βίας. Το Nanowrimo, η σχολή και άλλες εξωσυγγραφικές υποχρεώσεις με κράτησαν από το να δώσω τον καλό μου εαυτό στο writeoff. Τα συγχαρητήρια μου και δημόσια στον Μάρτιν για το Gecko, θα επιστρέψω Δημήτρερος όταν τα πράγματα ηρεμήσουν εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.