Bardoulas© Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 ΤΗν προηγούμενη τετάρτη, το περιοδικό 9 ξεκίνησε το έβδομο άλμπουμ της Αρμάδας, των Morvan (σενάριο)- Βθψηετ(σχέδιο) με τίτλο Τ.Υ.Α. Προσωπικά θεωρώ πως είναι η καλύτερη δουλειά τυς μέχρι στιγμής. Είναι το πιο βίαιο και σκοτεινό που έχει κυκλοφορήσει, ενώ οι αποκαλύψεις που ξεκινούν σιγά σιγά να ξετυλίγονται, μόνο αδιάφορες δεν μπορούν να περάσουν. Απόψεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Τι είναι η Αρμάδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Είναι η ιστορία μιας κοπέλας (μοιάζει πάάάάάάάρα πολύ με άνθρωπο) που τη βρήκε η Αρμάδα σε έναν πλανήτη, ως το μοναδικό νοήμων όν. Η αρμάδα είναι ένα "καραβάνι" από διαστημόπλοια, διαφόρων πλανητών, που τριγυρίζουν στο σύμπαν αναζητώντας ζωή. Την συνέλεξαν λοιπόν, την εκπαίδευσαν για πράκτορα κλπ κλπ κλπ. Το σενάριο είναι πάρα πολύ καλό, καθώς αφήνει και πολλά περιθώρια εξέλιξης. Το σχέδιο απλά καταπληκτικό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Ξέρεις αν θα το κυκλοφορήσουν σα βιβλιαράκι όπως και τα πρώτα; Το είχα βρει καταπληκτικό!! Ένα σημαντικό σημείο: την εκπαίδευσαν σαν πράκτορα για δύο λόγους - επειδή είναι εκ φύσεως (της) πολύ άγρια όταν θέλει/έχει λόγο, κι επειδή δεν έχει φυσικές τηλεπαθητικές δυνάμεις, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να την αντιληφθούν στο χώρο όπως τους άλλους (αλλά και δεν προσβάλλεται από την τηλεπάθεια και τόσο εύκολα, επίσης). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 Δεν, ξέρω. Είμαι συλλέκτης του περιοδικού και δεν έχω χάσει επεισόδιο. Αλλά απ'όσο ξέρω, ανα χρονικά διαστήματα κυκλοφορούν άλμπουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldikinquel Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Εγώ 'εχω και έχω διαβάσει τα δυο πρώτα άλμπυμ και είναι από τα κόμικ που μου άρεσαν πάρα πολύ. Παρ'όλα αυτά δεν είχα την ευκαιρία να αγοράσω και τα υπόλοιπα (καθώς όλα τα άλμπουμ έχουν λίγο "τσιμπημένη" τιμη...) αλλά θέλω να τα διαβάσω. Μάλλον θα πάρω την απόφαση να τα αγοράσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 Δεν ξέρω γιατί δεν είχα ψάξει ως τώρα αν υπάρχει τόπικ για την Αρμάδα. Μου το έβγαλε το google. Έχω τα 12 πρώτα, που έχουν δημοσιευτεί στο "9" της Ελευθεροτυπίας (τα 4 πρώτα και σε μεμονωμένα άλμπουμ) και νόμιζα ότι υπάρχει μόνο ένα ακόμα που δε βρίσκω μεταφρασμένο να το αγοράσω. Αλλά, σύμφωνα με αυτό εδώ το άρθρο, η σειρά έχει φτάσει στα 18 και συνεχίζεται! Αν ξέρει κανείς πού θα τα βρω μεταφρασμένα αγγλικά (ή και ιταλικά) ας το γράψει εδώ, θα με υποχρεώσει. https://en.wikipedia.org/wiki/Wake_%28comics%29 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.