Oberon Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 (edited) Το πρώτο λοιπόν θέμα είναι Άγγελοι! Σχεδιάστε έναν (η περισσότερους) Άγγελο. Οτιδήποτε είδους Άγγελο. Φάντασυ η επ.φαντασίας, μάνγκα η καρτούν, σουπερ-ήρωα η κλασσικό με φτερά και άρπα. Φωτεινό η σκοτεινό. Οτιδήποτε! Το θέμα θα παραμένει πάντα ανοιχτό, αλλά το μη-τυπικό "deadline" είναι 15 μέρες! Όποιος κάνει πρώτος το έργο του το βάζει σε αυτό εδώ το τόπικ. Τα σχόλια σε άλλο τόπικ! Δε χρειάζεται βέβαια να πω πως το έργο πρέπει να είναι original δικό σας Edited February 12, 2005 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 (edited) Πρώτα προσπάθησα να κάνω έναν χαμερπή άγγελο με σκατόφατσούλα άρπα, και πουπουλένια φτεράκια. Δε μου βγήκε και τον σκότωσα. Ύστερα έκανα έναν άγγελο μπεκρή αλλά δε τον συμπάθησα όσο κι αν προσπάθησα. Ύστερα θύμωσα. Και να το αποτέλεσμα. Ο Μαύρος Άγγελος των Ασθενειών. Είναι ο άγγελος που φροντίζει για κάθε αρρώστεια, μόλυνση και παρακμή ανθρώπων ζώων και φυτών. Βασιλιάς της βρωμιάς, των μικροβίων αλλά και των εντόμων. Γένους θηλυκού. Edited February 15, 2005 by Μελδόκιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 (edited) Αυτός είναι ο Άγγελος της Δημιουργηκότητας. Είναι πολύ μικρός και δεν τον βλέπεις. Μπορεί μόνο να δεις το φως του, πού και πού, αλλά, και τότε, μάλλον θα τον περάσεις για πυγολαμπίδα, ή οφθαλμαπάτη. Όταν έχεις έμπνευση, αυτός ο άγγελος είναι που χώνεται στο δεξί ή στο αριστερό σου αφτί και φωτίζει το μυαλό σου. Έτσι και κάποιος κοροϊδέψει το αριστούργημά μου, τον έχω γ*******! Προς αποφυγή παρεξήγησης, να τονίσω ότι η πλάκα μου είναι καθαρά καλοπροαίρετη, και δεν έχει σκοπό να γελοιοποιήσει την άσκηση, με κανέναν τρόπο --την οποία άσκηση θεωρώ πολύ καλή. Αυτό το post είναι περισσότερο για αυτοσαρκασμό, παρά για οτιδήποτε άλλο. Αν ο Dain πιστεύει ότι αποσπά από τη σοβαρότητα της άσκησης, τον προτρέπω να το σβήσει, πάραυτα. Edited February 14, 2005 by Bardos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Here be the Angel of Contrasting Natures... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComaTose Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Να και εγώ! Ορίστε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 ήθελα να έκανα το κεφάλι να κοιτάει προς τα πάνω, αλλά δε τα κατάφερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Geia sas kai xara sas. Etoimh kai h dikh mou douleia, arketa eyxaristhmenos.2 Versions, meta apo parakinhsh tou Dain, bazo kai tis 2. Oriste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 16, 2005 Author Share Posted February 16, 2005 Να κι ο δικός μου. Δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλά είναι το καλύτερο που μπορούσα να κάνω. Πάντως μια που δεν έβρισκα ολόσωμο μοντέλο κατάλληλο και αναγκάστηκα να κάνω το warp effect βασισμένο σε ένα tutorial των 5 λεπτών, το τελικό αποτέλεσμα είχε πολλά χαρακτηριστικά ενός Μυθαστριακού χαρακτήρα μου, οπότε πρόσθεσα τα δύο σύμβολα-κλειδιά του και ιδού! "Το δεύτερο μέλος της Τριανδρίας των Πυλών, o Φρουρός της Εγκλείουσας Ενδοπύλης, γνωστός και σαν Κλειδοκράτορας." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Ορίστε και ο δικός μου. Δεν μ'αρέσει, αλλά τι να κάνουμε. Είναι σχέδιο με το χέρι, και κατόπιν επεξεργασία με το Photoshop. Alduil Touches Chaos Εδώ απεικονίζεται ο άγγελος Αλδουίλ, που αγγίζει το τείχος του Χάους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 (edited) Ορίστε και ο δικός μου Άγγελος του Φωτός. Τον ανεβάζω σε μέγεθος πολύ μικρότερου του κανονικού του, όποιος θέλει close ups να το πει στα σχόλια και θα βάλω. Τεχνικα: Photomanipulation για την γυναικα, digital painting για τα μαλλιά, τις λεπτομέρειες και τα φτερά, textures kai digital painting για το background. P.S. Endelva είναι η υπογραφή μου στα οπτικού τύπου καλλιτεχνήματα. Μην σας ξαφνιάζει. Edited February 17, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orpheus Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Δεύτε λάβετε φως! (θα 'θελα...) Το ξέρω πως θέλει δουλειά ακόμη, αλλά τουλάχιστον καθώς τον έχω συνηθίσει, μου φαίνεται καλός (σε σχέση πάντα με τις προσδοκίες μου), ειδικά τα χέρια (από τύχη βγήκαν όσο αληθινά βγήκαν, btw) εεε... Dain, κάνει να σχολιάζουμε το [ίδιο το] έργο μας εδώ; Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... Πώς κάνετε post image? Χα! το βρήκα (τι ευφυΐα... ) [/img] εεε... Υποχωρώ με το κεφάλι ψηλά (ννννννναι...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Παρουσιάζω λοιπόν και τη δική μου δηιουργία. Ένας έκπτωτος άγγελος, που αντιμετοπίζει τη σκληρή πραγματικότητα μιας τσιμεντούπολης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 27, 2005 Author Share Posted February 27, 2005 (edited) Το πρώτο θέμα σημείωσε απόλυτη επιτυχία, θα έλεγα. Το κάνω unpin μια που μπήκε ήδη το δεύτερο αλλά θέλω να υπενθυμήσω πως συνεχίζει να είναι ανοιχτό, όπως και το τόπικ των σχολίων για το Θέμα Άγγελοι. http://community.sff.gr/index.php?showtopic=1205 Όποιος/όποια θέλει μπορεί να συμμετάσχει και στο πρώτο θέμα, η να σχολιάσει. Τα δύο τόπικς αυτά παραμένουν ανοιχτά! (Και μην ξεχνάμε και το σχέδιο του Βάρδουλα που δεν έχει σχολιαστεί ιδιαίτερα προς το παρόν). Edited February 27, 2005 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Xmmmmmmmmmmm emena to mualo mou olo sto SEX !!! Eimai anwmalara !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.