xristosasp Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 (edited) Θυμάστε τα ΒΙΠΕΡ ΦΑΝ? Εκδόσεις παπυρος. πιτσιρικά με είχαν ενθουσίαση ιδικά το Μπλειντ ταξίδι στην διάσταση χ μέσω Υπολογιστή. λέτε να μπορείς να βρεις ακόμα? Edited February 23, 2010 by xristosasp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 ...στη βιβλιοθήκη μου. Τα διάβαζα και εγώ τότε, μικρός. Χαμηλής ποιότητας blend εφ και ηρωικής φαντασίας, κάτι τέτοιο -αλλά τι να κάνουμε, δεν υπήρχε υπερπροσφορά τίτλων στα ελληνικά τότε, ούτε αγγλικά ήξερα. Ο Μπλέιντ ταξίδευε σε διάφορες απίθανες εποχές και διαστάσεις και ως άλλος Ράσελ Κρόου Μονομάχος επιβίωνε και νικούσε τους κακούς. Α, και έκανε σεξ, πολύ σεξ με όποια όμορφη πριγκίπισσα συναντούσε στα σπήλαια και τις ζούγκλες. Πάντως κακό - ξεκακό, καμιά δεκαριά είχα διαβάσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 υπάρχουν αυθονα στο μοναστηράκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Μπορείτε να μου πείτε ενδεικτικούς τίτλους που κυκλοφόρησαν στα ελληνικά,που δεν έχουν μεταφραστεί σε άλλες εκδόσεις και να αξίζουν κάτι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.