winds poet Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Έχοντας διαβάσει τα περισσότερα βιβλία των εκδόσεων ''ΟΞΥ'' από τη σειρά ΚΟΛΑΣΗ (μυθιστορηματα τρόμου κατά κύριο λόγο), ξεχώρισα 2 συγγραφείς α) τον BRIAN LUMLEY (ΝΕΚΡΟΣΚΟΠΟΣ, PSYCHOMECH) και β) τον GRAHAM MASTERTON (μάλλον τον ξέρετε ήδη όλοι και όλες...) ...κι έρχομαι αμέσως στο θέμα: 1) Γιατί κοντεύει (αν δεν πέρασε ήδη δηλαδή), 10ετία από το βιβλίο PSYCHOMECH (εφιαλτική μηχανή) του Brian lumley και ακόμα δεν βγήκε η συνέχεια στα ελληνικά? 2) Γιατί δεν αγοράζονται μονομιάς τα δικαιώματα του Νεκροσκόπου του ίδιου συγγραφέα και βγαίνουν τα βιβλία με ρυθμούς χελώνας στην ελληνική αγορά? ελάτε ρε παιδιά ...αφού πουλάτε...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 (edited) Στο παρακάτω λινκ θα πάρεις μια ιδέα τι γίνεται με τις εκδόσεις "ΟΞΥ" (μάλλον δεν πιστεύουν ότι πουλάνε τελικά αρκετά) http://community.sff.gr/topic/5651-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%86%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%bf%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%ba/page__view__findpost__p__138899 Edited February 24, 2010 by Διγέλαδος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Πρώτα από όλα, καλωσόρισες! Το παράπονό σου το εξέφρασες άμεσα (email/τηλέφωνο) στις εκδόσεις ΟΞΥ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winds poet Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 ευχαριστώ, κάποια στιγμή βρέθηκα τετ α τετ με κάποια υπάλληλο και μου έλεγε κάτι γενικά περί δυσκολίας δικαιωμάτων κλπ. μάλλον πρεπει στασ γεράματα να φτιάξω τα αγγλικά μου και να ησυχάσω...αμάν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylook Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 μάλλον πρεπει στασ γεράματα να φτιάξω τα αγγλικά μου και να ησυχάσω...αμάν Πραγματικά η καλύτερη επιλογή σου. Και δεν θα βασίζεσαι στη μετάφραση του καθενός, διαβάζοντας το πρωτότυπο αλλά και θα σωθείς οικονομικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.