nikosal Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Μια ομάδα φίλων εφ συγγραφέων έχει παρουσιαστεί στο κοινό από τις εκδόσεις Τρίτων. Βλέποντας τη δουλειά σου δημοσιευμένη, ακούγοντας για το έργο σου σχόλια, πέρα από την ικανοποίηση, αποκτάς εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και εμπνέεσαι να δημιουργήσεις περισσότερο. Εξίσου σημαντική είναι η αίσθηση συλλογικότητας, ακόμα και αν το ύφος ή το θέμα σου διαφέρει και σε διακρίνει: Η συνείδηση ότι ανήκεις σε μια γενιά, σε ένα κύμα, σε ένα σύνολο που διαμορφώνει κάτι. Σήμερα, καθώς κοιτούσα τη βιβλιοθήκη μου, σκεφτόμουν πού τοποθετώ τους Έλληνες του Τρίτωνα. Το Μανωλιό τον βάζω ανάμεσα στο Γιώργο Μπαλάνο (που με τους Ονειρότοπους της Γης μας έχει προσφέρει και εκείνος μερικά πολύ ωραία διηγήματα, αν και λίγο ξεπερασμένα πια στο ύφος) και στο υπέροχο I Am Legend. Για το Χαρίτο έχω εξίσου καλή θέση: τον τοποθετώ ανάμεσα στο Τhe Μoon is a Ηarsh Μistress και το Light του Harrison. Ο Κούστας με απασχόλησε λίγο περισσότερο. Ο Κλαρκ γοητευόταν με το κοντινό μέλλον, οπότε όλα τα «near» ή... λιγότερο near future βιβλία του ταιριάζουν με τα 6 Δις. Τον τοποθετώ λοιπόν ανάμεσα στο Fountains of Paradise και το Σκοτάδι Συγκεντρώσου, του Λάιμπερ. Μένει ο Παπαδόπουλος. Δύσκολος ο Παπαδόπουλος. Ευτυχώς δεν θα απαντήσει. Τον τοποθετώ ανάμεσα στους Εμπόρους του Διαστήματος και ένα βιβλίο που είχα διαβάσει πριν 27 χρόνια (στην πρώτη του σελίδα: «150 δρχ.») αλλά ακόμα θυμάμαι: Το Far Reality (στα ελληνικά... ο Πόλεμος θα γίνεται με Σκακιέρες) των Henry Kuttner και C. L. Moore, ανδρόγυνο που έγραφε συλλογικά ως Lewis Padgett... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiKei Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Μια χαρά είναι η "γειτονιά" που έφτιαξες. Ελπίζω, βέβαια σε λίγο που θα αρχίσουν τα παιδιά σου να τραβιούνται με την βιβλιοθήκη σου να την ξανακάνουν μπ.....λο, όπως οφείλει να είναι κάθε βιβλιοθήκη για να μην βρίσκεις ποτέ αυτό που ψάχνεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 (edited) Εγώ όλα κι' όλα έχω δυο ΕΦ βιβλία απο Έλληνες συγγραφείς. Το πρώτο είναι το "Σχέδιο Φράκταλ" του Κώστα Χαρίτου, που είναι ανάμεσα στο "Το πείραμα Ντόσαντι" του Φρανκ Χέρμπερτ και το "Οι σειρήνες του Τιτάνα" του Κερτ Βόνεγκατ. Το δεύτερο είναι το "Ψευδή σημεία επαφής" του Οδυσσέα Ανδρούτσου, που είναι πάνω απο το "Σφαγείο Νο5" του Βόνεγκατ και κάτω απο το "Το τραγούδι της Θεάς Κάλι" του Νταν Σίμονς. Αν και μια απο τις επόμενες μέρες θα αλλάξω τη βιβλιοθήκη, και θα τα κατηγοριοποιήσω καλύτερα. edit:Και σχεδιάζω να μεγαλώσω τη συλλογή με τα ελληνικά βιβλία επιστημονικής φαντασίας. Edited May 22, 2010 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.