DinoHajiyorgi Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Ο Στέλιος Λιβανός είναι παιδικός φίλος. Δουλεύει στη διαφήμιση. Σε σπάνιες στιγμές παράγει έργα σαν κι αυτό, σαν ανεξάρτητες, προσωπικές δημιουργίες. Δεν είναι μέλος του φόρουμ, και με την άδεια του, ποστάρω εγώ τους πίνακες αυτούς. Aliens Attacked. Συνεχίζεται 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Μέρος Δεύτερο Συνεχίζεται 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 πολύ καλή δουλειά. από τα λίγα κόμικ που δεν έχουν λόγια και καταλαβαίνω τι γίνεται. Επίσης το βρίσκω πολύ κοντά και σε αυτά που συμβαίνουν τώρα με τους πολέμους. Μερικές φορές δεν πρέπει να φοβούμαστε τους εχθρούς/εξωγήινους, αλλά τους ίδιους τους εαυτούς μας και αυτό που μπορούμε να κάνουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Μέρος Τρίτο The End 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted May 17, 2012 Author Share Posted May 17, 2012 Ένα Bump, μια και γνωρίσατε τον Στέλιο στο φετεινό 6ο ΦΕΦΕ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted May 17, 2012 Management Share Posted May 17, 2012 Μπράβο στον Στέλιο. Μιας και είναι πλέον μαζί μας ας μας πει και αυτός κάτι για την έμπνευση του ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted October 2, 2012 Author Share Posted October 2, 2012 Το "Aliens Attacked" θα πάει στο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Υπάρχει τρόπος να αποκτήσουμε αυτό το κόμικ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Υπάρχει τρόπος να αποκτήσουμε αυτό το κόμικ; Μπορώ να επικοινωνήσω με τον φίλο μου τον Στέλιο (είναι Μελβούρνη αυτή τη στιγμή) ή μπορείς να του στείλεις ένα μήνυμα στο facebook (Stephen Livanos) ή για ακόμα πιο σύντομα... να εκτυπώσεις τις εδώ φωτογραφίες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Υπάρχει τρόπος να αποκτήσουμε αυτό το κόμικ; Μπορώ να επικοινωνήσω με τον φίλο μου τον Στέλιο (είναι Μελβούρνη αυτή τη στιγμή) ή μπορείς να του στείλεις ένα μήνυμα στο facebook (Stephen Livanos) ή για ακόμα πιο σύντομα... να εκτυπώσεις τις εδώ φωτογραφίες. Ok. Thnx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.