manstredin Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Αρκετές φορές έχει συμβεί ο κακός της ιστορίας να σκιάζει τον κεντρικό ήρωα, καθώς είναι πιο ιντριγκαδόρος, πιο περίπλοκος, πιο πανούργος, πιο παρεξηγημένος, πιο τολμηρός, πιο βασανισμένος ή πιο προβληματικός και άρα πιο ενδιαφέρον τύπος! Άλλες πάλι φορές, ο συγγραφέας στη φέρνει, και ο κακός είναι ο κεντρικός ήρωας, κι αν ο συγγραφέας έχει τη μαεστρία, κάνει τον αναγνώστη να τον αγαπήσει παρά τις απεχθείς πράξεις του… Εσείς, με ποιον κακό την έχετε πατήσει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisX Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 (edited) Ο Ra's Al Ghul έχει ενδιαφέρον (με δεδομένο ότι οι "χάρτινοι" ήρωες εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή). Όχι ότι την έχω "πατήσει", αλλά κατανοώ εν μέρει τις προθέσεις του, τη βασική του αντίληψη περί ανθρώπινου είδους και κυρίως ότι τιμά τις αρχές του. Edited April 20, 2010 by DimitrisX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagoncult Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Με τον Μισκουαμάκους, γιατί προσπαθεί συνέχεια να την φέρει στο λευκό σκουλήκι και είναι ξεκάθαρος από την αρχή για τους σκοπούς του. Άσε που στο Burial (Ενταφιασμός) - κατά τη γνώμη μου αυτό είναι και το καλύτερο βιβλίο της τετραλογίας του Μανιτού, καλύτερο ακόμα και από το πρώτο βιβλίο - προσπαθεί να κάνει μία από τις μεγαλύτερες toomuchίλες που έχει κάνει ποτέ κακός. ΥΓ:Και κάνει και παρέα με πλάσματα ψιλοχοντρολαβκραφτικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Brandin απ'την Tigana. Μακράν ο καλύτερος κακός που έχω συναντήσει σε βιβλίο. Καρδούλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anime_Overlord Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 (edited) Αν και έχω πάψει να ψάχνω πιο γουστόζους κακούς από τον ήρωα, οι πιο έντονοι που μου έχουν μείνει από παλιά ήταν ο Τζόκερ, ο εχθρός του Μπάτμαν. Ιδίως στο Dark Knight, δίνει ρέστα κι ας φέρνει στο Κοράκι, χεχε. Αλλά πολύ περισσότερο είναι ο Μάμρα ο βασικός κακός στο Thundercats. Καλά, η σκηνή που μεταμορφώνεται είναι από τις πιο κιτς και μνημονικές στιγμές που μείναν χαραγμένες στην παιδική μου ζωή. Το ότι κατά καιρούς τον νοστιμίζανε σαν χαρακτήρα βάζοντας τον να προσπαθεί να ικανοποιεί τους ανωτέρους του ή να αντιμετωπίσει την φοβία της σαπισμένης του όψης τον έκανε παραπάνω από απλά στερεοτυπικό κακό. Άσε που ποτέ δεν έγινε καλός ή νικήθηκε μόνιμα και δυνάμωνε συνέχεια με το πέρασμα των επεισοδίων. Κι όλα αυτά χωρίς καν να χρειάζεται έναν στρατό από τσιράκια. Τόσες χιλιάδες χρόνια τους είχε όλους μόνος του. Υπάρχει πιο κουλ από αυτό; Αυτό ήταν πράγμα ανήκουστο τότε παλιά... για καρτούν πάντα μιλώντας. Σχετικό κιτς βίντεο Edited April 20, 2010 by Anime_Overlord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Inquisitor Glokta από το First Law Trilogy. Ο καλύτερος κακός ever! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Brandin απ'την Tigana. Μακράν ο καλύτερος κακός που έχω συναντήσει σε βιβλίο. Καρδούλες. +1+1+1+1! Υπέροχος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Inquisitor Glokta από το First Law Trilogy. Ο καλύτερος κακός ever! Ω, ναι. Ναιναιναιναιναιναιναιναι. Ναι-ναι. Και κακός και άσχημος και χωλός και τα κάνει πάνω του κι έχει δόντι παρά δόντι και στην άνω και την κάτω μασέλα και κουτσός κι όοοοοο,τι ελάτωμα θες το έχει. Κι είναι και ο κακός της υπόθεσης και τον λατρεύεις πολύ περισσότερο απ΄τους καλούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 απο βιβλία ο κακός στο Νεκροσκόπο και ο ήρωας του "Κάτοικοι 1280". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 απο βιβλία ο κακός στο Νεκροσκόπο και ο ήρωας του "Κάτοικοι 1280". Για τον σερίφη λες, ε; Συμφωνώ. Δεν μπορώ να πω ότι τον αντιπάθησα τον τύπο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'Ailleurs Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 είναι μεγάλος μπασταρδος, δειλός, τσάτσος, καθίκι, κυνηκός αλλα σε κερδίζει στο τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 To Zig Zag από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Jose Carlos Somoza. Απλά εφιαλτικό. Στα ελληνικά κυκλοφορεί με τον τίτλο «Η θεωρία των χορδών». Εξαιρετικό θρίλερ, αν και όταν το αγόρασα νόμιζα ότι ήταν καθαρά επιστημονικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Inquisitor Glokta από το First Law Trilogy. Ο καλύτερος κακός ever! Μα ναι! Πρόσφατα γνωρίστηκα με τον κύριο και τον συμπάθησα πολύ τον απαίσιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Δεν είναι "love to hate" περίπτωση... Τον συμπαθείς... και ταυτόχρονα είναι αποκρουστικός... Νομίζω είναι το καλύτερο επίτευγμα του συγγραφέα, αυτό που πραγματικά κάτι τη σειρά να ξεχωρίζει (κι ας έχει κι άλλα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Ο Javert του Les Miserables (που το έχω διαβάσει σε ελληνικά κι αγγλικά αλλά όχι στο πρωτότυπο, δεν νομίζω να μάθω γαλλικά στα γεράματα) είναι για μένα από τους πιο miserable χαρακτήρες αυτού του αριστουργήματος. Βλέποντας το μιούζικαλ τις προάλλες θυμήθηκα πως κερδίζει τις εντυπώσεις ο "κακός" του βιβλίου. Στην αρχή τον αντιπαθείς, μετά τον μισείς, και μετά φτάνεις να τον λυπάσαι (!) ενώ παραμένει ο Valjean να είναι ο καλός στο μυαλό του αναγνώστη. Πραγματικά υπέροχη ιστορία. (Και ένα υπέροχο κομμάτι από το μιούζικαλ, με τον τελευταίο διάλογο Valjean-Javert και το τέλος του δεύτερου.) http://www.youtube.com/watch?v=v8XQ913KMtA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoCrow Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Dexter! Πέρα απο τον Dexter όμως, θυμάμαι ένα βιβλίο που είχα διαβάσει πολλά χρόνια πρίν (το είχα δανειστεί απο την βιβλιοθήκη των Ιωαννίνων, αλλα δεν κατάφερα να το ξαναβρώ, οπότε δε θυμαμαι τον τίτλο, μόνο οτι το είχε γράψει γυναίκα συγγραφέας) το οποίο είχε να κάνει με μία παρέα φοιτητών που αποφάσισαν να σκοτώσουν ένα φίλο τους και να το κάνουν να φανεί σαν αυτοκτονία. Παρότι ήταν προφανώς οι κακοί της ιστορίας, ήταν τόσο πειστικοί σαν χαρακτήρες και σαν εκλογίκευση του εγκλήματός τους που ήθελες να το πετύχουν και τους συμπαθούσες. Ξέρω οτι είναι χαζό να το αναφέρω χωρίς τον τίτλο, αλλα μακάρι να τον θυμόμουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Μήπως είναι η "Μυστική Ιστορία" της Donna Tartt; Εμένα ο αγαπημένος μου κακός είναι ο δικηγόρος Palmer, από το Boston Legal (το ξέρω, δεν είναι σουφου αλλά με αυτά που συμβαίνουν εκεί μέσα, θα μπορούσε σίγουρα να είναι!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoCrow Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 [...]Μήπως είναι η "Μυστική Ιστορία" της Donna Tartt;[...] Νομίζω πως αυτό είναι, ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Δεν ήξερα πού να το βάλω αυτό. Νομίζω εδώ κολλάει. Τι γνώμη έχετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisX Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Ενδιαφέρον κατάλογος, αλλά μόνο 10 κακοί; Είναι όλοι εξαιρετικοί, αλλά αγαπημένος μου είναι ο Hannibal Lecter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Πραγματι,ολοι εξαιρετικοι αλλα τρεφω μια "συμπαθεια" σε Pennywise και Hannibal Lecter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Έχοντας μόλις διαβάσει το ''Μπλέιζ'' του King, μπορώ να πω ότι ο ομότιτλος ήρωας είναι ένας από τους συμπαθέστερους κακούς που έχω συναντήσει σε βιβλίο. Όχι πως μου έχουν τύχει και πολλοί τέτοιοι, αλλά ok. Βασικά ο Μπλέιζ δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε κακός. Περισσότερο μία άλλη ιδιότητα έχει, την οποία όμως δεν γίνεται ν' αναφέρω γιατί είναι spoiler. Είναι όπως και να 'χει ένας χαρακτήρας που παρ' όλες τις πράξεις του, δεν μπορείς παρά να συμπαθήσεις. Και συμφωνώ για τον Χάνιμπαλ Λέκτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteldor Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Andre Linoge από Storm of the Century του Stephen King... Απίστευτος κακός... pure evil φαση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mors Planch Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Andre Linoge από Storm of the Century του Stephen King... Απίστευτος κακός... pure evil φαση William Walker Άναξ Ανδρών http://en.wikipedia.org/wiki/Against_the_Tide_of_Years http://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Oceans_of_Eternity Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmit77 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Απο τους αγαπημενους μου. http://www.youtube.com/watch?v=8gciFoEbOA8 Και φυσικα Mountain that Rides που καθαρισε ανετα ολους τους κακους τις φαντασιας και επιστημονικης φαντασιας στα suvudu cage matches. Εδω ειναι αυτος εναντια στον Δρακουλα Mountain that Rides VS Dracula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.