Διγέλαδος Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 (edited) Η συγκεκριμένη εφημερίδα έχει και ιστότοπο στο http://www.booksreview.gr/ Μέχρι τώρα έχουν βγει 6 τεύχη και βγαίνει κάθε μήνα στα βιβλιοπωλεία σε μορφή εφημερίδας. Κάθε καινούριο τεύχος είναι 5 ευρώ και κάθε παλιό 4. Στην ιστοσελίδα ανεβαίνουν μόνο επιλεγμένα άρθρα από το κάθε τεύχος. Μέχρι τώρα έχω θετικές εντυπώσεις. Έχει και αποκόμματα από καινούρια βιβλία που θα εκδοθούν ή κριτικές. Επίσης αφιερώματα σε μεγάλους συγγραφείς. Για παράδειγμα ανακάλυψα ότι μόλις εκδόθηκε μια καινούρια συλλογή διηγημάτων του Τζωρτζ Όργουελ "Βιβλία εναντίων τσιγάρου" όπου στην εφημερίδα έχει ένα διηγημά του που μέσα αναφέρεται και στην μοίρα των διηγημάτων που δεν θέλουν οι εκδότες να τα κάνουν βιβλία γιατί το μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό κουράζεται κάθε 10 σελίδες να μαθαίνει από την αρχή χαρακτήρες και κόσμους και θέλουν κάτι πιο "εύκολο". Όπως επίσης ανακάλυψα το βιβλίο "Εύα" της Έρση Σωτηροπούλου που το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Edited May 26, 2010 by Διγέλαδος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.