AftPeakTank Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Αφού μου ζητήθηκε, όπως υποσχέθηκα, παραθέτω το πρώτο αυτοτελές μέρος μιας ιστορίας μου. Μην δώσετε σας παρακαλώ σημασία στα ορθογραφικά... Είναι τραγικά μερικές φορές. Λόγω του οτι είμαι δεμένος με τις ιστορίες δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να τα διορθώσω... Και ούτε πρόκειται, η ιστορία είναι ως έχει... Ελπίζω να σας φανεί ενδιαφέρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AftPeakTank Posted August 3, 2010 Author Share Posted August 3, 2010 Άκρα του τάφου σιωπή... Τόσο χάλια είναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleo Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 ΦΊλε μου, τα σχεδιά σου είναι πολύ καλά. Μην ξεχνάς ότι είσαι σε ένα φόρουμ που αποτελείται από καλλιτέχνες-επίδοξους και μη -που ο καθένας απο εμάς είναι βυθισμένος στον δικό του εγωπαθή μικρόκοσμο. Άλλωστε είναι και καλοκαίρι και ο ήλιος εντείνει την παραπάνω ψυχική ασθένεια. Συνέχισε την καλή δουλειά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AftPeakTank Posted August 12, 2010 Author Share Posted August 12, 2010 Τελικά αρέσει σε κανένα η ιστορία; Να ανεβάσω το 2ο μέρος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisX Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Εννοείται.;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Ναι εφ' όσον όμως τα γράμματα έιναι πιο καθαρογραμμένα ή έστω γράψτα από κάτω στο Post σαν transcript. Γιατί δεν μπόρεσα να καταλάβω τι έγραφες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AftPeakTank Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Ναι εφ' όσον όμως τα γράμματα έιναι πιο καθαρογραμμένα ή έστω γράψτα από κάτω στο Post σαν transcript. Γιατί δεν μπόρεσα να καταλάβω τι έγραφες.. Παιδιά αυτό το έχω σχεδιάσει πολυυυύ καιρό πριν και δεν το ακουμπάω...Μέχρι και τα ορθογραφικά! Ορίστε λοιπόν, ας ανεβάσω το δεύτερο μέρος...(στο συγκεντρωτικό ποστ θα ανέβει) Είναι πιο εντυπωσιακό κατά την γνώμη μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.