Tattoman Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Παιδιά, αναζητούσα κάτι ασυνήθηστο και μου πρότειναν ¨Το Πείραμα" και "Την Θεραπεία" του Σεμπάστιαν Φίτσεκ. Ακόμη μου μίλησαν και για "Την Εξαφάνηση" και για ένα καινούριο βιβλίο τον "Υποβολέα" του Ντονάτο Καρίζι. Πείτε τις γνώμες σας για αυτά τα 4 βιβλία και άμα έχετε καμιά πρόταση για ασυνήθηστα βιβλία γράψτε την. Για να ξεφύγουμε και λιγάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reigninblood Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Διαβασα και "το πειραμα" και "τη θεραπεια" και απλα δηλωνω θαυμαστης του Φιτσεκ! Δεν ξερω πως προσδιοριζεις τη λεξη ασυνηθιστο, αλλα για μενα και τα δυο ειχαν μια μαγεια, μια γραφη αξια αναφορας και πλοκη που δε σου κανει κεφι να τα παρατησεις! Θα σου ελεγα να ξεκινησεις με τη "θεραπεια" στον κοσμο του Φιτσεκ και μετα κανεις τις κινησεις σου....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Συμφωνω για τη "Θεραπεια".Ωραιος ρυθμος,ενταση(οπου χρειαζεται),αμεση γραφη...σχεδον το καταπια! Μονο για οσους το εχουν διαβασει... Πειραζει που εχοντας δει το Shutter Island την ψιλλιαστηκα την δουλεια?!Παρολα αυτα μου αρεσε και λεω να διαβασω και το "Πειραμα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.