Nihilio Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Δύο αχρωμάρτιστα ακόμα σκιτσάκια. Σύντομα θα περάσουν ένα γερό photoshop-άρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα γίνονται τα σκίτσα σου. Ειδικά στο δεύτερο έχει προσθέσει και κίνηση, αντί για μια απλή στάση όπως σε άλλα, και η ανατομία είναι πολύ καλύτερη. Βέβαια διστάζεις ακόμα στις γραμμές σου, γι'αυτό βγαίνουν κοφτές, αλλά η εξέλιξη είναι εμφανής. Δουλειά χρειάζεται ακόμα το πρόσωπο αρκετά. Ειδικά τα μάτια που φαίνονται πολυ διαφορετικά το ένα από το άλλο. Όπως σου έλεγε η Νienna σε άλλο τόπικ, δες γυμνές φωτογραφίες για θέματα ανατομίας, η ακόμα ξεπατίκωσε κάποια σχέδια πάνω σε διαφανές χαρτί, ώστε να συνηθίσει περισσότερο το χέρι σου στο μολύβι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordCeleborn Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Να πω την αληθεια με το αλεσμα που εχει φαει ο εγκεφαλος μου στο πανεπιστημιο μια χαρα μου φαινεται για αρχικο σχεδιο. Αλλα θελω να δω στο ιδιο Post και το final piece. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Αν κι έχει σίγουρα εξελιχθεί, θέλει δουλειά ακόμα... Call me Fascist Art Director (anyone got the joke? )... Θα τα πούμε περαιτέρω κι από τη συνάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Η λαβή του σπαθιού σου είναι λίγο στραβή. Γενικά το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής είναι μέτριο προς καλό. Περιμένω βέβαια και τις πειραγμένες εκδόσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Νομίζω ότι θέλεις λίγο περισσότερη ζωντάνιο στο σκίτσο σου, και λίγο περισσότερο θάρρος. Τράβα τη γραμμή και άστη να πάει όπου θέλει. Μια, δυο, τρεις θα βγει στραβή, μετά θα βγει σωστή και φυσική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 24, 2005 Author Share Posted March 24, 2005 Κάτι που έφτιαξα σήμερα, μόνο μολύβι και με μικροδιοτθοσούλες στο photoshop (μαύρισμα γραμμών και μικροσβησίματα). Το αν θα το χρωματίσω είναι άγνωστο, μιας και γενικά με τυο χρωμάτισμα δε καταφέρνω και πολλά (ακόμα...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 7, 2005 Author Share Posted April 7, 2005 Και κάτι φρέσκο από την Αυτού Τιποτενιώτητά μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted April 14, 2005 Author Share Posted April 14, 2005 Ένα photomanipulation που έκανα πρόσφατα. Για περισσότερες πληροφορίες στο http://www.deviantart.com/view/17189063/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 22, 2005 Author Share Posted June 22, 2005 To τελευταίο μου τερατούργημα στο φωτομάγαζο. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ: http://www.deviantart.com/view/19703078/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 (edited) To τελευταίο μου τερατούργημα στο φωτομάγαζο. Πρόσεξε το "κόψιμο" της γυναίκας. Στα μαλλιά και στα χέρια φαίνονται έντονα άσπρα σημάδια, δείγμα πως δεν είναι ομαλή η μετάβαση από το ένα αντικείμενο (κοπέλα) στο άλλο (bavkground). Φαίνεται, δε, η μορφή σαν αυτοκόλλητο. Έχεις επίσης λάθος φωτισμό του σώματος της κοπέλας (με δεδομένο πως εισέρχεται σε ένα τούνελ). Θα πρέπει να φωτίζεται έντονα το περίγραμμά της και λιγότερο οι καμπύλες των γοφών της. Τέλος, τα χέρια θα τα προτιμούσα λιγότερο φωτεινά, πιο άτονα, να ακολουθούν καλύτερα τους γκρίζους τόνους της υπόλοιπης εικόνας. Nice Edited June 22, 2005 by Isis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Και τα δυο ειναι πολυ ομορφα... θελω κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωωω !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted July 4, 2005 Author Share Posted July 4, 2005 Και άλλο ένα photomanip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.