christina Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 (edited) Τι γνώμη έχετε για την online δημιουργική γραφή; Έχω βρεί έναν συγγραφέα- γνωστό- ο οποίος προσφέρει τις γνώσεις του μέσω διαδυκτίου φυσικά με πληρωμή. Το κόστος κυμαίνεται απο 80-140 ευρώ τον μήνα, ανάλογα με τις ώρες και τη συχνότητα των διαδυκτιακών μαθημάτων. Πέρα απο το αν μπορεί να επιτύχει κάτι τέτοιο, είναι και το θέμα οτι αυτό τον καιρό βρίσκομαι σε αδράνεια-όπως εχω ήδει πει σε άλλο ποστ- οπότε δεν ξέρω αν θα είμαι συνεπής και αν θα μπορώ να ανταπεξέλθω. Οπότε, εαν κλείσω τα μαθήματα και δεν παρουσιάζομαι τις ώρες που θα συννενοηθώ, θα πληρώνω, φαντάζομαι ούτως ή άλλως. Θα μου πείτε, οτι μέσα απο το φόρουμ και μέσα απο εσάς που έχετε αρκετή εμπειρία και γνώσεις, είναι σαν να παρακολουθούμε δημιουργική γραφη, ομως το αντικείμενο μου δεν ειναι ακριβώς φανταζυ ή επιστημονικής φαντασίας, μιας που προσανατολίζομαι περισσότερο στο παιδικό παραμύθι ή μυθιστόρημα, οπότε για κάποιους μπορεί να είναι βαρετό να ασχοληθούν με ιστορίες πέρα του ενδιαφέροντος τους. Ευχαριστώ... Edited September 26, 2010 by christina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Με πολύ λιγότερα χρήματα, σου προτείνω να σαρώσεις την αγορά για βιβλία περι creative writing, γενικά για CW αλλά και για παιδικό μυθιστόρημα/fairy tale κλπ. Βοηθούν ιδιαίτερα, από πρακτικά ως ακόμα και ψυχολογικά. Καλό γράψιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christina Posted September 29, 2010 Author Share Posted September 29, 2010 Mάλλον θα το δοκιμάσω. Απ' ότι μίλησα μαζί του, χώρια οτι δεν εχω πολύ ελευθερο χρόνο, αν τελικά το κάνω, θα είναι για 1-2 ώρες την εβδομάδα(1 φορα δηλαδη). Κι εγω δεν θα μπορούσα παραπάνω-πόσο μάλον που θα ''μιλάμε'' βραδυνή ώρα συν οτι με βολευει για το οικονομικό που μειώνεται αρκετά. Προς το παρον , θέλει δείγμα δουλειάς μου κι ύστερα το συζητάμε πάλι. Εύχομαι να μη το μετανιώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Νομίζω πως αυτό κολλάει εδώ. Εκτενέστατο και λεπτομερέστατο. Εγώ το βρήκα γκουγκλάροντας τη λέξη "infodumping", που τη διάβασα κάπου εδώ μέσα και δεν την είχα ξαναδεί. Προσωπικά δεν το έχω ξεψαχνίσει και πολύ, αλλά μια φίλη που της το έστειλα (και που γράφει αρκετά καλά και η ίδια) με ευχαρίστησε ενθουσιασμένη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.