Kafka Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Νομίζω οτι δεν έχω ξαναρωτήσει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν λογοτέχνες τρόμου που γράφουν για αντικείμενα αυτού του συναισθήματος τα οποία παρουσιάζονται (είτε είναι φυσικά, είτε είναι υπερφυσικά) στον εξωτερικό κόσμο. Ο Lovecraft είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, και μάλιστα σύμφωνα με τον Ουέλμπεκ ο τρόμος σε αυτόν είναι πάντα μόνο κοσμικός. Άλλοι γράφουν ψυχολογικό τρόμο, και με αυτό εδώ εννοώ οτι το αντικείμενό του είναι κάτι το εσωτερικό. Ο Maupassant είναι ένας κύριος εκπρόσωπος αυτού του είδους, αν και σε ορισμένα διηγήματα έχει και στοιχεία κοσμικού τρόμου (όπως στο Χόρλα). Εγώ σχεδόν σε όλα μου τα διηγήματα παρουσιάζω ψυχολογικό τρόμο. Ακόμα και αν υπάρχει η δυνατότητα να θεωρηθεί οτι συμβαίνει κάτι μεταφυσικό, ή παράξενο, και πάλι διατηρείται η προοπτική να ερμηνευθούν όλα ως οράματα, παραισθήσεις, συγκηρίες. Εσείς τί είδος τρόμου γράφετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 τρομο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Κοσμικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Κοσμικό. Νέο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phaethon Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Ψυχολογικό, αν και στο πρώτο ολοκληρωμένο βιβλίο μου, εμπεριέχεται και το θρησκευτικό στοιχείο και άρα μπορείς να το πεις και κοσμικό τρόμο. Η θρησκευτική διάσταση νομίζω υπάγεται και στα δύο είδη, ανάλογα την οπτική του καθενός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKANTHI Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Ο ψυχολογικός φόβος,, αν το κατάλαβα το πώς εννοείτε,, είναι πολύ δύσκολος, οπότε κοσμικός και βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.