Kafka Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 (edited) Κάποια απο τα σχεδιάσματά μου για το παιχνίδι Civilization 3 Όχι ακριβώς fantasy αλλά είπα να τα μοιραστώ... Τα έφτιαξα με το πρόγραμμα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών Bryce 6. Edited December 31, 2010 by Iwannhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylook Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Πολύ καλή δουλειά. Έφτιαξες mod για το παιχνίδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Πολύ όμορφα! Να τα τυπώσω σε μπλουζάκια; Να τα πάρω για εξώφυλλο (λέμε τώρα...)καμιάς ιστορίας μου; Να τα κάνω αφίσα; Χωρίς πλάκα, μοιάζουν πολύ με κάποια εξώφυλλα σημειωματαρίων που πουλάει το public και με τα οποία έχω ξετρελαθεί. Λοιπόν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 Χάρηκα που σας άρεσαν Δε φτιάχνω mods, απλώς γραφικά για άλλους που κάνουν τα mods ;) Το civilization3 είναι δέκα ετών παιχνίδι, αλλά υπάρχει ακόμα μία αρκετά μεγάλη κοινότητα γι αυτό στο civilization fanatics center. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKANTHI Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Αν θες βαλε μερικές μεγάλες φωτογραφίες ,για να δούμε της λεπτομέρειες της εντυπωσιακής δουλεία σου, μπράβο, εγώ το κατέβασα το πρόγραμμα ,μόλις είδα τον χειρισμό του το λειτουργικό του, ζαλίστηκα ,και με ότι εσύ ο ίδιος δημιούργησες και πάλι μπράβο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biggrandma Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Πολύ καλός φίλε. Είμαι κι εγώ οπαδός του CIV III και χαίρομαι που ασχολούνται ακόμα οι παίκτες. Έχουν βγει κάποια πολύ καλά (όπως φαίνεται) full game mods, τα οποία δυστυχώς δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να δοκιμάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 (edited) Ναι βγαίνουν καινούργια κατά καιρούς Ορίστε και ένα ιαπωνικό κάστρο που έφτιαξα: Edited January 2, 2011 by Iwannhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 Δύο ακόμα κτίρια: Ο καθεδρικός ναός του Brioude: Και ο Άγιος Παντελεήμων, στη Θεσσαλονίκη: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Μερικά ακόμη κτίσματα Η Αγία Ειρήνη, ένας σημαντικός ναός της Κωνσταντινούπολης: Ένας ιαπωνικός ναός: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Πολύ όμορφα είναι. Έχεις δοκιμάσεις/υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις κάτι ανάλογο με με ε.φ; Διαστημικές εγκαταστάσεις, θόλους, σταθμούς; Φαντάζομαι θα ήταν εξίσου ενδιαφέρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Ευχαριστώ Τα ΕΦ δε μου πολυαρέσουν, αλλά το κανονικό fantasy με ενδιαφέρει. Δεν το αποκλείω να φτιάξω μερικά κτίσματα elves και orc για παράδειγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Δυο ακόμα Σκανδιναβικό ξύλινο τείχος: Αραβικό τζαμί: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 13, 2011 Author Share Posted January 13, 2011 Και μια συλλογή απο μικρότερα σχεδιάσματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Θα κάνεις και για το καινούριο civ; Σου δίνει αυτή τη δυνατότητα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 13, 2011 Author Share Posted January 13, 2011 Δε νομίζω να φτιάξω τίποτα για το Civ 5. Για την ώρα φαίνεται οτι οι περισσότεροι το θεωρούν ιδιαίτερα αποτυχημένο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Ορίστε και ένα fantasy κτίσμα Είναι ενα dungeon, και η αφορμή για να το δημιουργήσω ήταν το αντίστοιχο κτίριο στο Heroes of might and magic 3: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 (edited) Αυτές τις μέρες δημιουργώ μια κυκλαδική πόλη Edited April 23, 2011 by Iwannhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Φοβερά, ειδικά το Dungeon από το Heroes 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 (edited) Ευχαριστώ, είναι ένα hobby που το έχω εδώ και χρόνια edit: Η ελληνική πόλη της βιομηχανικής εποχής ολοκληρώθηκε: Edited April 24, 2011 by Iwannhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 (edited) Απορώ πώς δεν το είχα δει αυτό το θέμα πιο παλιά! Πολύ ενδιαφέρον μου φαίνεται! Αφ'ενός επειδή λατρεύω από μικρή να σχεδιάζω/φτιάχνω κτίρια, αφ'ετέρου λόγω των σπουδών μου. Edited April 25, 2011 by Lady Nina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 24, 2011 Author Share Posted April 24, 2011 Ευχαριστώ Χρειάστηκαν πέντε χρόνια πάντως για να μάθω (μόνος μου) να σχεδιάζω έτσι. Χρησιμοποιώ πρόγραμμα επεξεργασίας τρισδιάστατων γραφικών. (to Bryce 6.2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Πέντε χρόνια; Σώθηκα δηλαδή! Ποιός να μου το'λεγε πάντως, όταν έπαιζα αμέριμνη παιχνίδια (πχ Stronghold Crusader), πως πίσω απ'όλα αυτά υπάρχουν άνθρωποι που μοχθούν... Εύγε για άλλη μία φορά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 Ναι πλέον οι Online κοινότητες δημιουργίας γραφικών είναι κάτι πολύ διαδεδομένο. Σχεδόν πάντα παράγουν καλύτερης ποιότητας έργο απο τα αρχικά γραφικά των παιχνιδιών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flamandin Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου iwannis.Μήπως έχεις δοκιμάσει ποτέ να δημιουργήσεις κάποια ψηφιακή εικόνα με το bryce;Ελπίζω να το έχεις κάνει και να ανεβάσεις κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Ευχαριστώ Flamandin Δεν έχω φτιάξει κάποια τέτοια εικόνα με το Bryce, αλλά το 2006 είχα δημιουργήσει μια σκηνή απο τη Θεσσαλονίκη, με το Google Sketchup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.