Παρατηρητής Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Ένα από το πολλά πλεονεκτήματα του Κοράκι σε Άλικο Φόντο είναι η πληθώρα χαρακτήρων. Όλοι τους, είτε κατέχουν πρώτο ή δεύτερο ρόλο ( ακόμα και τρίτο) είναι ξεχωριστοί, ιδιαίτεροι καθώς επίσης εμπνευσμένοι και πειστικοί ως λογοτεχνικοί ήρωες. Κάθε αναγνώστης μπορεί να βρει, ανάλογα με τις προτιμήσεις του τον χαρακτήρα εκείνον που τον συναρπάζει περισσότερο. Μιας που βρεθήκαμε πολλοί αναγνώστες και fan του βιβλίου, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το poll ώστε να ψηφίσει ο καθένας τον ήρωα που του άρεσε περισσότερο. Και είμαι περίεργος να δω ποιον θα αναδείξει η πλειοψηφεία ως αγαπημένο χαρακτήρα. Ο κατάλογος περιέχει τα πρόσωπα που μέχρι στιγμής έχουν δραστηριοποιηθεί περισσότερο στην πορεία του βιβλίου κι ας μην είναι ο ρόλος τους πρωταγωνιστικός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Και τώρα πώς θα γίνει να ψηφίσουμε τρεις, ε; Εμένα μου αρέσει ο Φιλάρετος, ο Αργυρός και η Χρυσορρόη. Πολύ μεγάλο το τρίλημμα . Τέλος πάντων, αφού πρέπει μόνο έναν, θα ψηφίσω τον Αργυρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Και τώρα πώς θα γίνει να ψηφίσουμε τρεις, ε; Εμένα μου αρέσει ο Φιλάρετος, ο Αργυρός και η Χρυσορρόη. Πολύ μεγάλο το τρίλημμα . Τέλος πάντων, αφού πρέπει μόνο έναν, θα ψηφίσω τον Αργυρό. Εμ, αυτό είναι το θέμα! Ποιος από τους τρεις-τέσσερις-δεκατέσσερις που ξεχώρισες, επισκιάζει όλους τους άλλους. Εμένα μου άρεσαν πολύ οι Ζώπυρος, Μελέτιος, Νικήτας, Χρυσορρόη και Λεωσθένης, και πιο πολύ οι Υέτιος (αλλά και ο μπαμπάς του) και Αργυρός, μα ο αγαπημένος μου είναι ο Φιλάρετος. 1-1 μέχρι στιγμής τα δυο φαβορί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Πιστεύω άνετα θα κερδίσει ο Αργυρός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Πιστεύω άνετα θα κερδίσει ο Αργυρός. ε τότε ας του χαρίσουμε ένα βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=urzJU1cCJyQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Βρε Γιώργο, αφού έχεις τη δυνατότητα να βάλεις πολλαπλές επιλογές στο πολλ. Νομίζω ότι θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να βγει ένας τέτοιος πρώτος χαρακτήρας. Διότι σε τόσο μεγάλο καστ μετράει πολύ ακόμη κι αν κάποιος είναι στη δεύτερη θέση. Κι απ' όσο έχω προσέξει, όλοι μια τριπλέτα ξεχωρίζουμε... Άλλαξε τον τύπο του πολλ να έχουμε τρεις επιλογές και θα δεις ότι το ματς θα έχει πολλές εκπλήξεις και πολλές ανατροπές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mors Planch Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Τον... Πολυκράτη δε βλέπω πουθενά σαν επιλογή. Και για να οργανωνώμαστε παρακαλώ οι Χρυσορροϊκοί. Αυτό μας έλειπε να χάνουμε έδαφος από ένα απλό "ημίθεο" κι εναν αδιάβαστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Αργυρός λέμε ρε! Και τα μυαλά στα κάγκελα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 ε, Χρυσορρόη, τι να λέμε τώρα; Καλός ο Φιλάρετος, καλός κι ο Αργυρός, αλλά το στοιχειό, το τέλεσμα καλύτερο (αν και μάλλον θα την προτιμούσα τελικά χωρίς όνομα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 ε, Χρυσορρόη, τι να λέμε τώρα; Καλός ο Φιλάρετος, καλός κι ο Αργυρός, αλλά το στοιχειό, το τέλεσμα καλύτερο (αν και μάλλον θα την προτιμούσα τελικά χωρίς όνομα) Ρε σεις, καλή είναι η Χρυσορρόη. Ήταν κι εμένα μέσα στις επιλογές μου αλλά BIG SPOILER ALERT! μας τελειώνει στο τέλος του πρώτου βιβλίου (ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ). Κι έχουμε πολύ δρόμο μέχρι το τέλος... Με ποιον θα συμπάσχω στα επόμενα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Με μια μόλις επιλογή, η ψήφος πέφτει στη Χρυσορρόη, που είναι ισόβαθμη με τον Αργυρό αυτή τη στιγμή με το Φιλάρετο και το Μελέτιο να μένουν εμφανώς πίσω. Επιπλέον, ποιος διεστραμένος θα ψήφιζε το Χανσίκο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Ρε σεις, καλή είναι η Χρυσορρόη. Ήταν κι εμένα μέσα στις επιλογές μου αλλά BIG SPOILER ALERT! μας τελειώνει στο τέλος του πρώτου βιβλίου (ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ). Κι έχουμε πολύ δρόμο μέχρι το τέλος... Με ποιον θα συμπάσχω στα επόμενα; Ε, και; Εξάλλου, τι θα ήταν η βασιλεία Αιγλωέων χωρίς αυτήν; ε; ε; Τρέμω μπροστά σε όσα περιμένουν τη χώρα τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Fat Pig Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Τα σπαθιά και τα μούσκουλα είναι για τους φλώρους. Μελέτιος ρε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Χρυσορρόη... δαγκωτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Φιλάρετος τελικά για μένα. Αν και όπως είπε κι ο Μορς, ο Πολυκράτης έγινε γαργάρα, ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Λοιπόν, το επόμενο βήμα είναι να μου φτιάξετε το κλασικό τόπικ: "Ποιους ηθοποιούς θα επιλέγατε για την κινηματογραφική μεταφορά του Κορακιού;" Μιας και κάποιοι έχετε συγκρίνει το στυλ μου με τις εναλλασόμενες οπτικές γωνίες μ' εκείνο του GRR Martin, δεν πιστεύω να υπονοείτε πως πρέπει να τον μιμηθώ και σε άλλα θέματα και να ψηφίζετε τους "καταλληλότερους για αποχώρηση στο δεύτερο βιβλίο"; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Λοιπόν, το επόμενο βήμα είναι να μου φτιάξετε το κλασικό τόπικ: "Ποιους ηθοποιούς θα επιλέγατε για την κινηματογραφική μεταφορά του Κορακιού;" Μιας και κάποιοι έχετε συγκρίνει το στυλ μου με τις εναλλασόμενες οπτικές γωνίες μ' εκείνο του GRR Martin, δεν πιστεύω να υπονοείτε πως πρέπει να τον μιμηθώ και σε άλλα θέματα και να ψηφίζετε τους "καταλληλότερους για αποχώρηση στο δεύτερο βιβλίο"; Χμμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solonor Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Εγώ λέω να διώξεις τον .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Fat Pig Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Εγώ λέω να διώξεις τον .... Αστειεύεσαι! Είναι απαραίτητος. Να φύγει ο ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Και να επιστρέψει η..., ει δυνατόν, παρακαλώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Εγώ πάλι σκέφτομαι πόσο λίγο απαραίτητοι είναι οι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Και να επιστρέψει η..., ει δυνατόν, παρακαλώ +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted February 4, 2011 Author Share Posted February 4, 2011 Λοιπόν, το επόμενο βήμα είναι να μου φτιάξετε το κλασικό τόπικ: "Ποιους ηθοποιούς θα επιλέγατε για την κινηματογραφική μεταφορά του Κορακιού;" Ε θα το κάνουμε κι αυτό. Κάτσε πρώτα να φτιάξουμε την προβλεπόμενη SoAwiki και μετά. Αλήθεια, οι ηθοποιοί θα ήταν ξένοι ή δικοί μας (Παπακαλιάτης κι έτσι ); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Fat Pig Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 (edited) Λοιπόν, το επόμενο βήμα είναι να μου φτιάξετε το κλασικό τόπικ: "Ποιους ηθοποιούς θα επιλέγατε για την κινηματογραφική μεταφορά του Κορακιού;" Ε θα το κάνουμε κι αυτό. Κάτσε πρώτα να φτιάξουμε την προβλεπόμενη SoAwiki και μετά. Αλήθεια, οι ηθοποιοί θα ήταν ξένοι ή δικοί μας (Παπακαλιάτης κι έτσι ); Φάε τη γλώσσα σου. Δεν αστειεύονται μ' αυτά. Αυτός είναι ικανός για όλα. Ελπίζω να προβλέπεται η άδεια του συγγραφέα για κάτι τέτοιο. Edited February 4, 2011 by Big Fat Pig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadend Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Αλγεινός , ο πιο ολοκληρωμένος χαρακτήρας και μέσα σε λίγα επεισόδια. Έχει ψωμί αυτός γιατί έχει άποψη και δεν φέρεται και άγεται από τα γεγονότα αλλά έχει τις αποφάσεις του. Είναι αυτός που θα δώσει την λύση, γιατί όλοι οι άλλοι ελέγχονται από μια μοίρα που τους υπερβαίνει, ενώ αυτός, όπως λέει και το όνομα του, έχει μια μοίρα που τον πονά γιατί την έχει τιθασεύσει κρατώντας τον πόνο του υπό έλεγχο. Ο αγαπημένος μου! Δεν πάμε στοιχήματα για το τι θα γίνει στο δεύτερο βιβλίο, αντί να ψάχνουμε ηθοποιούς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.