Bonanza Jellybean Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Καλή η ιστορία σου με κοινωνικές προεκτάσεις. Δυστυχώς θέλοντας και μη παραπέμπει στις ταινίες με ζόμπι για τις οποίες δεν τρελαίνομαι. Πάντως σαν ιδέα αξίζει! Καλή επιτυχία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Χμμ! Πολύ ενδιαφέρον! Μου άρεσαν οι κοινωνικές προεκτάσεις, η ουτοπία-δυστοπία και οι πολύ ζωντανές σκηνές δράσης και κυνηγητού. Καλός και άνετος χειρισμός της γλώσσας επίσης. Θυμίζει το "I, Legend" και διάφορα άλλα τέτοια, με ζόμπι ή με όλη την ανθρωπότητα να έχει τρελαθεί ή κάτι τέτοιο και να έχει μείνει μόνο ένας νορμάλ... Αλλά δεν πολυκατάλαβα πού τοποθετούνται όλα αυτά. Πώς έφτασαν τα πράγματα ως εκεί που δεν έχουν φτάσει ούτε οι τριτοκοσμικές χώρες, όπως είπαν και οι αποπάνω; Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τη δομή αυτού του κόσμου. Συμφωνώ ότι κακώς το προσγείωσες τόσο πολύ με την τελευταία φράση και κακώς έγραψες την Πόλη με κεφαλαίο, γιατί νομίζει κανείς ότι είναι η Κωνσταντινούπολη - εν πάση περιπτώσει, το κεφαλαίο το βάζουμε προς τιμήν της Πόλης και εδώ κάθε άλλο παρά σεβασμό νιώθουν οι απέξω για την Πόλη. Επίσης νομίζω ότι επικεντρώνεσαι πολύ στο κυνηγητό, στις σκηνές δράσης, αντί να δίνεις πληροφορίες. Λίγο πιο μακριά και με προοπτική η κάμερα, παρακαλώ. Γενικά καλό, γρήγορο, νευρικό, αλλά μάλλον αποσπασματικό. Μια δυνατή μέση, αλλά χωρίς αρχή και τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Γενικά: Περιπέτεια ναι, τρόμος όχι. Ωστόσο καλογραμμένο και στέρεο ως ιστορία. Μου άρεσε: Η γλώσσα, η αφήγηση, οι περιγραφές των σκηνικών. Η τελευταία φράση, κλείνει ιδανικά, και το διήγημα και το μάτι στον αναγνώστη. (Χεχε, το νοσοκομείο… ποιο απ’ όλα είναι;)* Δε μου άρεσε: Κάπου, για να κρατήσεις το σασπένς μέχρι τέλους, έχεις τσιγκουνευτεί τις πληροφορίες σχετικά με το τι ακριβώς είναι οι Άεργοι. Προσωπικά ήθελα κάτι περισσότερο, κάτι που να τους δικαιώνει στα μάτια μου. *Εφόσον αναφέρεσαι στο νοσοκομείο του σπόιλερ δε θα ρωτήσω αν είναι ο Ευαγγελισμός που είναι κάτω ακριβώς από το Λυκαβητό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Θα συμφωνήσω με όσους είπαν ότι ήθελε περισσότερη ανάπτυξη. Όλο αυτό το κυνηγητό με κούρασε, και η αλήθεια είναι πως δεν είδα πουθενά ατμόσφαιρα τρόμου. Επίσης, θεωρώ πως η τελευταία φράση δεν χρειαζόταν. Στα καλά, ο λόγος σου που δεν σκόνταφτε πουθενά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Μου φάνηκε κι εμένα στέρεα γραμμένη ιστορία, με ενδιαφέρουσα κοινωνική αιχμή. Υπαινικτικά στην αρχή, αλλά όλο και πιο καθαρά στη συνέχεια καταφέρνει να υποκινήσει την αντιπάθεια προς τον πρωταγωνιστή. Μέχρι να τελειώσει η ανάγνωση, με έπιασα να εύχομαι να μην γλυτώσει, παρότι βρισκόταν σε αδύναμη θέση, παρότι οι αντίπαλοί του δεν προκαλούν τρελή συμπάθεια. Δύο σημεία μου φάνηκε να έχουν ενδιαφέρον. Ότι η ιστορία προκαλεί την ερώτηση ποια από τις δύο πλευρές χαρακτηρίζεται τελικά από μεγαλύτερη βαρβαρότητα. Ότι ο φόβος αποτελεί στοιχείο της διαπαιδαγώγησης και των «ισχυρών», λειτουργεί ως δικαίωση της ωμής βίας τους και διαστρεβλώνει την αντίληψη που έχουν για την πραγματικότητα. Δεν με πείραξε που η πλευρά των βαρβάρων δίνεται παρενθετικά και αποσπασματικά, ενώ μου φάνηκε ότι οι σχετικές φράσεις λειτουργούν πετυχημένα ως συνδετικός κρίκος στα επιμέρους επεισόδια της ιστορίας. Ωστόσο, για κάποιον απροσδιόριστο λόγο με ξένισε η επίκληση του θεού (όχι επειδή γίνεται από βαρβάρους αλλά γιατί θα μου ταίριαζε ίσως καλύτερα κάτι λιγότερο μεταφυσικό), και με προσγείωσε κάπως η χρήση των ακοντίων. Για την τελευταία φράση δεν μπορώ να πω κάτι· είχα ήδη θεωρήσει δεδομένο ό,τι έλεγε, επειδή εχμ... είχα διαβάσει εξαρχής το σπόιλερ. Πάντως, αν ήταν να γείρει περισσότερο προς κάποια πλευρά, θα προτιμούσα να ήταν η συγκεκριμενοποίηση του τόπου. Κι επίσης αυτό θα προτιμούσα να γινόταν σε ολόκληρο το διήγημα· το ότι παρουσιάζεται στο τέλος ως έκπληξη μου φάνηκε αταίριαστα βαρύγδουπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solonor Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 SpirosK. Πεινούν. Συμπαθητική ιδέα, συμπαθητική εξέλιξη, συμπαθητικό τέλος, λίγος τρόμος. Η γραφή αρκετά καλή, αν και δεν προετοιμάζει τις σκηνές κι έρχονται λίγο πιο γρήγορα απ’ όσο χρειάζεται. Η ιστορία μου άρεσε, τη διάβασα ευχάριστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 (edited) Ώρα των απαντήσεων: @Virginia: Ευχαριστώ! @John82: Ευχαριστώ επίσης! (αλλά δεν ήταν ιστορία με zombies) @Drake: Ευχαριστώ και σένα. Μερικά κλισέ τα λατρεύω είναι η αλήθεια, δεν είναι ποτέ τυχαίο ότι έγιναν κλισέ. @Ορφέας Κάππα: Ευχαριστώ επίσης (επίσης δεν ήταν ιστορία με zombies). Και... χμμμ... ανθρώπινα όντα == περίεργα όντα κατ'εσέ;; :) @deadend: Έχω ένα μικρό πρόβλημα με την πολιτική (τη μισώ), οπότε δύσκολο αυτό που ζητάς @DinoHadj: Λοιπόν, εδώ έχουμε μια δομική διαφωνία (και με πολλούς παρακάτω). Ο τρόμος κατ'εμέ έγκειται ακριβώς στο πού διαδραματίζεται όλο αυτό. Στο ότι είναι ένα πιθανό μέλλον (κατ'εμέ). Το άλλο που λες τώρα: πώς θα δικαιολογούσα το να μην τους βλέπει;; Θα ήταν τυφλός ο ήρωας;; Θα είχαν πεθάνει όλοι;; Πιστεύω ότι ενώ η ιδέα σου ακούγεται ωραία "οπτικά", στο δια ταύτα χάνει σε ρεαλισμό. Και ναι ναι ναι, προς το τέλος ήταν "survival horror" action!!! Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα σε διήγημα τρόμου, κατ'εμέ (απλώς ήθελε λίγο μεγαλύτερη έκταση μετά το κυνηγητό για να δέσει με τις αντιλήψεις των υπολοίπων περί τρόμου). Edited February 10, 2011 by SpirosK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 (edited) @Mesmer: μα ΔΕΝ έχουν φθάσει στο σημείο να τρώνε άλλους ανθρώπους. Θα καταλάβεις όταν στείλω την πλήρη επεξήγηση. @Lady Nina: ΟΚ, εδώ έχουμε το ανάποδο από τον Χατζηγιώργη. Ο ένας ζητάει να μην υπα΄ρχει η ταυτότητα της πόλης, εσύ θέλεις να υπάρχει και μάλιστα νωρίτερα.... You can't please anyone εδώ μέσα... @Tiessa: Να ένας(μία) που όντως καταλαβαίνει ότι δεν έχουμε ζόμπι αλλά εξαθλίωση. Τώρα, όσον αφορά το punchline, ήδη έγραψα παραπάνω ότι για μένα εκεί ήταν όλος ο τρόμος του διηγήματος. Ο στόχος ήταν ο εξής: έχεις ένα αρκετά μικρό διήγημα ώστε όταν βάλεις την punchline στο τέλος, αυτός που το διάβασε να το έχει ακόμα μέσα στο μυαλό του και να μπορέσει να κάνει μια επανεκτίμηση όλων των γεγονότων που διάβασε μέσα από μια νέα οπτική (δύο εμπειρίες σε μία ;) ). Προφανώς δε δουλεύει (εδώ μέσα τουλ.)... @dagoncult: (και σε άλλους) Βασικά υπήρχε μια σκηνή που μισόδιάβαζε τη λέξη "Ασκληπίου" στην ταμπέλα ενός δρόμου, αλλά την έκοψα σε κάποιο από τα 8-9 περάσματα, για λόγους που δε θυμάμαι πλέον. @Alanis: σε αυτό έχεις δίκιο (ότι θα μπορούσα αν επεκτείνω το κυνηγητό με πληροφορίες κτλ), όμως αυτό θα λειτουργούσε εις βάρος του "τρόμου" (το "survival horror" δεν το αναγνωρίζουμε ως τρόμο σε αυτό το forum αν δεν έχει σπλατεριές ). Κατα τ'άλλα σε ευχαριστώ. @dinmcXanthi: Καλύτερα να έγραφες ότι είχες γράψει κι ας είχαν ειπωθεί ήδη κατά τη γνώμη μου Κατά τ'άλλα: "Πεινάνε";;; NO way. @Stanley: ΣπυρΑΚΟ;;; Edited February 10, 2011 by SpirosK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 (edited) @Big Fat Big: Είναι όντως δευτερεύουσα η ιστορία της εξέγερσης;; Αναρωτήσου λίγο. @Nikanthi: Σε ευχαριστώ, αλλά δεν είχε ζόμπι!!!! @Sonya: Τζιζ, θένξ!! :-$ @aScannerDarkly: Ποιος Ρομέρο;; Αυτός με τις ταινίες με τα ζόμπι;; Για πες ποια ταινία να δω σχετικά! @Soul_walker: Λες ε;; Ε΄δια το έγραψαν κι άλλοι. Θα το σκεφτώ σοβαρά. @Bonanza: Λιτό και περιεκτικό. @wordsmith: Εσύ βρίσκεις μια δυνατή μέση, άλλος μια δυνατή αρχή, εγώ ένα δυνατό τέλος. Ή είναι όλο χάλια τελικά ή είναι όλο πολύ καλό :) Γενικά όταν διαβάζεις ΕΦΦ καλό είναι να μην αφήνεις την πραγματικότητα να μπαίνει στο δρόμο σου. Η Πόλη, στο σύμπαν που διαδραματίζεται η ιστορία είναι Η Πόλη και για αυτό είανι με κεφαλαίο. Η Κωνσταντινούπολη μπορεί να μη λέγεται έτσι πια! @Naroualis: το νοσοκομείο είναι η Κλινική που είναι Ναυαρίνου/Σκουφά και Ασκληπίου γωνία. Αλλά το εσωτερικό είναι από το Silent Hill 3. @Cassandra Gotha: Το γνωστό πρόβλημα με το Survival Horror εδώ μέσα, το έγραψα και πιο πάνω... Κατά τ'άλλα ευχαριστώ. @MarvinAAP: Η μεγαλύτερη ανάλυση, μπορώ να απαντήσω μόνο για το "Θεέ μου". Η Θρησκεία είναι από τα λίγα πράγματα που χαρακτηρίζει την ανθρωπότητα σε όλα τα στάδια πολιτισμού και ξεπεσμού της. Μου φαίνεται απόλυτα λογικό να έχουν Θεό οι βάρβαροι (και μου φαίνεται υπερφυσικά παράταιρο (καλά το έγραψα;; ) και προπαγανδιστικό υπέρ της θρησκείας όταν δείχνουν βάρβαρους να είναι άθεοι) @Solonor: Δατ γουόζ δε πόιντ. Νομίζω τελείωσα. Χρωστάω μια εξήγηση στον antonisjk μόνο, αλλά ακόμα σκέφτομαι αν θα έπρεπε να του τη γράψω με διαγράμματα κτλ ή απλώς να γράψω μια καινούρια εκδοχή του διηγήματος. Edited February 10, 2011 by SpirosK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Fat Pig Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 @Big Fat Big: Είναι όντως δευτερεύουσα η ιστορία της εξέγερσης;; Αναρωτήσου λίγο. ΟΚ, αναρωτήθηκα. Αλλά τι εννοείς; Ή δεν το διατύπωσα καλά ή κάτι δεν κατάλαβα. Σε πρώτο πλάνο αφηγείσαι την ιστορία (πλοκή αν θέλεις) του πρωταγωνιστή. Μια ιστορία survival horror, όπως λες, που έχει -εξ' ορισμού- ανάγκη να παρακολουθούμε, οι αναγνώστες, από κοντά τον πρωταγωνιστή, πράγμα που πολύ σωστά κάνεις. Σε δεύτερο πλάνο υπάρχει η ιστορία (πλοκή αν θέλεις) της εξέγερσης - αποσπασματικά και καμουφλαρισμένα. Αναγκαστικά και σοφά, αλλιώς οι περιπέτειες του πρωταγωνιστή θα μας ήταν παντελώς αδιάφορες. Πρωτεύουσα ιστορία η ιστορία του ήρωα -> Πρώτο πλάνο. Δευτερεύουσα ιστορία η ιστορία της εξέγερσης -> Δεύτερο πλάνο. Πώς γίνεται να μην είναι δευτερεύουσα (ως αφηγηματικό τέχνασμα) η ιστορία της εξέγερσης; Και με την ευκαιρία να πω ότι και εγώ θεώρησα ότι άνθρωποι έτρωγαν ανθρώπους, αν αυτό βοηθάει σε κάτι. Όσο για τα ζόμπι, αν και έβαλες τη λέξη στο παιχνίδι, πιο πολύ Escape From New York μου θύμισε παρά Resident Evil και τα σχετικά (παιχνίδια και ταινίες). Κι αυτό είναι καλό - για μένα. Αυτά, γιατί δεν κατάλαβα αν σκοπεύεις να σχολιάσεις διεξοδικότερα την ιστορία σου και όσο να 'ναι μου κίνησες την περιέργεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 το "survival horror" δεν το αναγνωρίζουμε ως τρόμο σε αυτό το forum αν δεν έχει σπλατεριές @Cassandra Gotha: Το γνωστό πρόβλημα με το Survival Horror εδώ μέσα, το έγραψα και πιο πάνω... Κατά τ'άλλα ευχαριστώ. Όταν είπα ότι δεν είδα ατμόσφαιτα τρόμου, καθόλου μα καθόλου δεν μου έλειψαν οι σπλατεριές. (Αυτό, όσοι με ξέρουν έστω και ελάχιστα "εδώ μέσα", το γνωρίζουν πολύ καλά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 το "survival horror" δεν το αναγνωρίζουμε ως τρόμο σε αυτό το forum αν δεν έχει σπλατεριές @Cassandra Gotha: Το γνωστό πρόβλημα με το Survival Horror εδώ μέσα, το έγραψα και πιο πάνω... Κατά τ'άλλα ευχαριστώ. Όταν είπα ότι δεν είδα ατμόσφαιτα τρόμου, καθόλου μα καθόλου δεν μου έλειψαν οι σπλατεριές. (Αυτό, όσοι με ξέρουν έστω και ελάχιστα "εδώ μέσα", το γνωρίζουν πολύ καλά). Δεν είμαι υποχρεωμένος να σε ξέρω για να απαντάω, έτσι δεν είναι;; Όπως δεν είσαι υποχρεωμένη να με ξέρεις, για να σχολιάζεις :holiday: @Big Fat Big: Είναι όντως δευτερεύουσα η ιστορία της εξέγερσης;; Αναρωτήσου λίγο. ΟΚ, αναρωτήθηκα. Αλλά τι εννοείς; Ή δεν το διατύπωσα καλά ή κάτι δεν κατάλαβα. Σε πρώτο πλάνο αφηγείσαι την ιστορία (πλοκή αν θέλεις) του πρωταγωνιστή. Μια ιστορία survival horror, όπως λες, που έχει -εξ' ορισμού- ανάγκη να παρακολουθούμε, οι αναγνώστες, από κοντά τον πρωταγωνιστή, πράγμα που πολύ σωστά κάνεις. Σε δεύτερο πλάνο υπάρχει η ιστορία (πλοκή αν θέλεις) της εξέγερσης - αποσπασματικά και καμουφλαρισμένα. Αναγκαστικά και σοφά, αλλιώς οι περιπέτειες του πρωταγωνιστή θα μας ήταν παντελώς αδιάφορες. Πρωτεύουσα ιστορία η ιστορία του ήρωα -> Πρώτο πλάνο. Δευτερεύουσα ιστορία η ιστορία της εξέγερσης -> Δεύτερο πλάνο. Πώς γίνεται να μην είναι δευτερεύουσα (ως αφηγηματικό τέχνασμα) η ιστορία της εξέγερσης; Και με την ευκαιρία να πω ότι και εγώ θεώρησα ότι άνθρωποι έτρωγαν ανθρώπους, αν αυτό βοηθάει σε κάτι. Όσο για τα ζόμπι, αν και έβαλες τη λέξη στο παιχνίδι, πιο πολύ Escape From New York μου θύμισε παρά Resident Evil και τα σχετικά (παιχνίδια και ταινίες). Κι αυτό είναι καλό - για μένα. Αυτά, γιατί δεν κατάλαβα αν σκοπεύεις να σχολιάσεις διεξοδικότερα την ιστορία σου και όσο να 'ναι μου κίνησες την περιέργεια. Χμμ.. μάλλον δεν έχεις παίξει αρκετό Silent Hill (καμία σχέση με Resident Evil), για αυτό το λες. Στο θέμα του τι είναι πρωτεύον και τι δευτερεύον: από την οπτική που το βλέπεις εσύ, έχεις δίκιο. Εγώ όμως το βλέπω από την οπτική της σημασίας. Πρωτεύον είναι κάτι σημαντικό για την υπόθεση, δευτερέυον κάτι ασήμαντο. Χωρίς την εξέγερση η ιστορία θα ήταν: "Βγήκα από τα συντρίμμια του ελικοπτέρου. Οι δυναμεις ασφαλείας ήταν εκεί και με συνέλεξαν. Μπηκα στο περιπολικό. Το τέλος.". Άρα πρωτεύον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Ώστε φρίκη της επιβίωσης, ε; Έτσι μου φαίνεται ακόμη καλύτερο, αφού με βάζει σε περισσότερες σκέψεις Και μερικά σκόρπια πρόσθετα: Το «Κάποιοι μας λένε "ζόμπι" ... Δεν έχει σημασία» μου φάνηκε από τις καλύτερες στιγμές του διηγήματος, για την πυκνότητά του: συνδυάζει σε ελάχιστο χώρο δύο οπτικές που πλέκουν μαζί την ιστορία. Κρίμα που δεν έχω διαβάσει ιστορίες με ζόμπι (και δεν σκοπεύω στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον :ρ), ούτε έχω παίξει σχετικά παιχνίδια, για να μπορώ να κάνω συγκρίσεις των μοτίβων. Μου φαίνεται απόλυτα λογικό να έχουν Θεό οι βάρβαροι (και μου φαίνεται υπερφυσικά παράταιρο (καλά το έγραψα;; ) και προπαγανδιστικό υπέρ της θρησκείας όταν δείχνουν βάρβαρους να είναι άθεοι) Ναι, καλά το γράφεις, νομίζω. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό έτσι. Κι ακόμη νομίζω ότι σχετίζεται με όσα είπε για το διαχωρισμό είδους ο antonisjk. Πρόκειται τελικά για το ίδιο ή για διαφορετικό είδος; Ποια πράγματα θέτουν το όριο; Όποια κι αν είναι η απάντηση, αυτή η ιστορία της επιβίωσης μου φαίνεται όλο και πιο άγρια. Έχω ένα μικρό πρόβλημα με την πολιτική (τη μισώ) Δεν έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες του φόρουμ, αλλά δεν θυμάμαι άλλον να έχει τόσο συχνά πολιτικές αιχμές ή αναφορές στις ιστορίες του Ένιγουέι, θενκς για τις απαντήσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 Έχω ένα μικρό πρόβλημα με την πολιτική (τη μισώ) Δεν έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες του φόρουμ, αλλά δεν θυμάμαι άλλον να έχει τόσο συχνά πολιτικές αιχμές ή αναφορές στις ιστορίες του Ένιγουέι, θενκς για τις απαντήσεις Φυσιολογικό είναι να αναφέρεσαι σε κάτι που έχεις εξαναγκαστεί να μελετήσεις καλά, επειδή χρειάζεται να υπερασπιστείς τα αντίθετα με το κοινό αίσθημα, σχετικά με αυτό, πιστεύω σου. Επίσης έχω μελετήσει πολύ καλά τη Χριστιανική θρησκεία, όπως οι περισσότεροι Χριστιανό-γενείς άθεοι, και μπορώ να χρησιμοποιησώ πολλά κομμάτια της στα διηγήματά μου αλλά εξακολουθώ να μην την αγαπάω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 (edited) Φυσιολογικό είναι να αναφέρεσαι σε κάτι που έχεις εξαναγκαστεί να μελετήσεις καλά, επειδή χρειάζεται να υπερασπιστείς τα αντίθετα με το κοινό αίσθημα, σχετικά με αυτό, πιστεύω σου. Επίσης έχω μελετήσει πολύ καλά τη Χριστιανική θρησκεία, όπως οι περισσότεροι Χριστιανό-γενείς άθεοι, και μπορώ να χρησιμοποιησώ πολλά κομμάτια της στα διηγήματά μου αλλά εξακολουθώ να μην την αγαπάω. Κατανοητό, κι ας μου επιτραπεί το διευκρινιστικό οφ τόπικ, αποτροπαϊκό των παρεξηγήσεων O.T. Το ενδιαφέρον μου για την πολιτική δεν οφείλεται σε άλλον εξαναγκασμό πέρα από το γνωστό αριστοτελικό ρητό. Υπάρχουν ακόμη και το απλό νιάξιμο για το τι γίνεται τριγύρω, πέρα απ' το μπαλκόνι μου, η αίσθηση ότι αποτελώ μέλος μιας ευρύτερης κοινότητας ανθρώπων και η ψιλο-ψευδ-αίσθηση ότι κάποιες πράξεις μου επηρεάζουν κι άλλους, που με κάνει να μην θέλω να τις παίρνω ελαφρά. Υπάρχει ακόμη η σιγουριά ότι η πολιτική ασχολείται μαζί μου, θέλω δεν θέλω. Να μην της ανταποδώσω το ενδιαφέρον; Το «μελέτησες καλά» δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, για τα δικά μου δεδομένα τουλάχιστον. Οι πολιτικές απόψεις μου (κι όχι πιστεύω) πιο πολύ σερνάμενες μες στη φαντασία σου είναι (κι ας με συγχωρήσετε εσύ κι ο Κ.Π.Κ. που χρησιμοποιώ έτσι το στίχο του) παρά τις ξέρεις, νομίζω. Τώρα, αν είναι αντίθετες με το κοινό αίσθημα... Εχμ, είναι τόσο ρευστή και γενικευτική και ιδιότροπη έννοια αυτό το κοινό αίσθημα (αν δεν θέλουμε να το ταυτίσουμε με τον μικρόκοσμό του ο καθένας) που ούτε εγώ δεν ξέρω αν είναι αντίθετές του οι απόψεις μου· και νομίζω ότι ούτε κι αυτό. Ας συνεχίσουμε λοιπόν την ωραία λογοτεχνική συζήτησή μας Edited February 11, 2011 by Μάρβιν ΑΑΠ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 (edited) Φυσιολογικό είναι να αναφέρεσαι σε κάτι που έχεις εξαναγκαστεί να μελετήσεις καλά, επειδή χρειάζεται να υπερασπιστείς τα αντίθετα με το κοινό αίσθημα, σχετικά με αυτό, πιστεύω σου. Επίσης έχω μελετήσει πολύ καλά τη Χριστιανική θρησκεία, όπως οι περισσότεροι Χριστιανό-γενείς άθεοι, και μπορώ να χρησιμοποιησώ πολλά κομμάτια της στα διηγήματά μου αλλά εξακολουθώ να μην την αγαπάω. Κατανοητό, κι ας μου επιτραπεί το διευκρινιστικό οφ τόπικ, αποτροπαϊκό των παρεξηγήσεων O.T. Υπάρχει ακόμη η σιγουριά ότι η πολιτική ασχολείται μαζί μου, θέλω δεν θέλω. Να μην της ανταποδώσω το ενδιαφέρον; O.T. Να μην. Edited February 11, 2011 by SpirosK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Μιας που το χρωστάω στον antonisjk, μια γρήγορη ανασκόπηση του κόσμου του διηγήματος: (κατάταξη με ισχύ στον κόσμο) Οι άνθρωποι στο ψηλό κάστρο (Λυκαβηττός): Κυρίαρχοι της πόλης, βιομήχανοι κυρίως Οι υπηρέτες τους: μένουν στο κάστρο (ελίτ εργάτες) Οι δυνάμεις ασφαλείας: μένουν ξεχωριστά από τους εργάτες και έχουν προνόμια Οι εργάτες: η μάζα με όλα τα παρελκόμενα Οι άεργοι: δύναμη αντίστασης, δεν εργάζονται, ζουν λεηλατώντας/κλέβοντας. Είνια χωρισμένοι σε εσωτερικές κάστες: πολεμιστές, λογιστές, στρατηγοί,. κτλ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ Είναι ζόμπι, όμως τους αποκαλούν έτσι, λόγω των πιο κοκκαλιάρηδων από αυτούς Οι εξαθλιωμένοι: θλιβερά όντα, σκιάχτρα του ανθρώπινου εαυτού τους, ζουν τρώγωντας ότι βρουν, ακόμα και ανθρώπους. ΔΕΝ είναι ζόμπι. Αυτούς και αν τους αποκαλούν έτσι. Ο απλός κόσμος τους συγχέει με τους άεργους. Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Το βρήκα πολύ καλόγραμμένο και με τη σωστή δόση τρόμου. Προσωπικά αντιμετώπισα την ιστορία περισσότερο ως ένα πιθανό μέλλον παρά ως κάτι φανταστικό. Αυτή είναι τρομακτική ιδέα αν το καλοσκεφτείς. Δεν το βρήκα καθόλου κλισέ και ενώ είχα πειστεί ότι αυτή η Πόλη θα παρέμενε αόριστη με το θάνατο του κεντρικού ήρωα στο τέλος ήρθε η φράση που τα ανατρέπει όλα. Δεν χρειαζόταν να εμβαθύνεις κι άλλο στην ιστορία. Πιστεύω ότι αυτό το αόριστο έκανε το κείμενο ακόμα πιο ανατριχιαστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosK Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 (edited) Ίσως, και το είπαν πολλοί, αλλά όταν το έγραφα ήθελα να εκφράσω μια κοινωνική μου ανησυχία για το πού πάμε, παρά να γράψω ένα "καθαρό" κείμενου τρόμου. Αν το δώσω σε κάποιο διαγωνισμό τρόμου εκτός φόρουμ, θα το σβήσω, το υπόσχομαι. edit: σε ευχαριστώ για το χρόνο σου φυσικά Edited June 9, 2011 by SpirosK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.