Μελδόκιος Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Προσπαθήστε να εκφράσετε εικαστικά το αίσθημα της κλειστοφοβίας (όπως το καταλαβαίνει ο καθένας). Το θέμα μπορεί να είναι οποιοδήποτε, αρκεί να έχει (ή να προσπαθεί να έχει ) κλειστοφοβική ατμόσφαιρα. Ξέρω πως το θέμα είναι λίγο δύσκολο και αόριστο αλλά νομίζω θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα το εκφράσει ο καθένας. Προσπαθήστε να το τελειώσετε μέσα σε 15 μέρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Χίερ ιζ μάι σαμπμήσσιον... Χάου ντου γιου λάικ ιτ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted March 1, 2005 Author Share Posted March 1, 2005 (edited) Να και ο κλειστοφοβούλης μου. Τη σκιά από κάτω του μου τη χάλασε το καταραμένο το φωτοσόπι και βαριόμουν να την φτιάξω... Και ναι... Το ξέρω ότι μοιάζει με τον Μπόμπ Σφουγκαράκη Τετραγονοπαντελόνη Edited March 1, 2005 by Μελδόκιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blackcloak Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 (edited) Έχμ... Να... . Είναι μια συμβολική αποτύπωση κλειστοφοβικών αισθημάτων (εγκλωβισμός κτλ.) που ένιωσα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο... Είναι πολύ πρόχειρο... kleisimo.bmp Edited March 1, 2005 by The Blackcloak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 (edited) My addition: Elpizo na sas aresei, einai ligo disturbed. Edited March 3, 2005 by northerain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 When even the very air you are breathing starts to become thin... poisoned... When the walls suffocate you... When all your cells demand to break the walls, to be free... When this is impossible. When you break instead of those walls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Δεν είναι τόσο καλό και βαθυστόχαστο όσο ήταν ο μικροσκοπικός άγγελος, αλλά δεν μπορώ πάντα να μεγαλουργώ. :-Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComaTose Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Να και το δικό μου σκίτσο! Να ξεκαθαρίσω ότι δεν εχω ιδέα απο κλειστοφοβία, και μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο να σκεφτώ κάτι που να το εκφράζει. Για αυτό αν το σχεδιάκι δεν σας περνάει ιδιαίτερα το αίσθημα της κλειστοφοβίας, απλά συγχωρείστε με! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orpheus Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 (edited) Ας συνδράμω κ' εγώ τα κόπια μου... (κατά κάποιον τρόπο και *την* κόπια μου, όπως θα διαπιστώσετε... ) κάποιος εδώ μέσα έχει κακές επιρροές πάνω μου edit: Και ναι... το ξέρω ότι μοιάζει με τον Κλειστοφοβούλη τον Μελδοκώδη... Οι Μούσες μαζί σας... -Ορφέας Edited March 8, 2005 by Orpheus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Να και το δικό μου. Δεν μ'αρέσει γιατί ούτε αυτό που άρχισα να κάνω είναι, ούτε το αποτέλεσμα βγήκε καλό. Μάλλον για εξώφυλλο κόμικ θα ταίριαζε. Αλλά τι να γίνει? Τα κεφάλια είναι μολύβι αποκλειστικά, τα οποία μετά τα έκανα invert στο Photoshop, και το υπόλοιπο είναι photoshop-created βέβαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King_Volsung Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 (edited) Ορίστε και το δικό μου... λίγο καθυστερημένο βέβαια Είναι δύο πρόχειρα σκιτσάκια που έκανα τώρα. Δυστυχώς δεν έχω σκάννερ, οπότε τα τράβηξα φωτογραφία με την κάμερα του υπολογιστή ( ) οπότε συγγνώμη για την απίστευτα χάλια ανάλυση και το μικρό μέγεθος. (το ένα σκιτσάκι είναι αυτό που έκανα πρώτα, αλλά μου φαινόταν πολύ απλό, οπότε είπα να βάλω κάτι παραπάνω -το πλέγμα-, αλλά τελικά μου φαίνεται πως το παραγά-...φόρτωσα...) ---------- Edited March 14, 2005 by King_Volsung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Alive and kicking. Άργησα λίγο βέβαια αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Τα νταααααααααααααααααααααααααμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.