distaros Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Ε,επειδή έχουμε γεμίσει το sff με topics για το Σύνδρομο,αποφασίσαμε να κάνουμε έναν μικρό,προσωρινό ιστιοχώρο. Εκεί λοιπόν θα δημοσιεύουμε τα νέα μας και όλα τα σχετικά...Και όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μας,είτε αν θέλει το καινούργιο τεύχος,είτε αν θέλει να δημοσιεύσει κάποιο έργο του,ας το κάνει μέσω e-mail ή κάτι παρόμοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eroviana Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Αυτό θα γίνει ή έχει γίνει ήδη; Γιατί δε μας έδωσες link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 (edited) http://efialtikosyndromo.blogspot.com/ Αφηρημένος. Έλα ρε Ρόμπιν... Edited February 28, 2005 by Anergos Xaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted February 28, 2005 Management Share Posted February 28, 2005 Ε,επειδή έχουμε γεμίσει το sff με topics για το Σύνδρομο,αποφασίσαμε να κάνουμε έναν μικρό,προσωρινό ιστιοχώρο.Εκεί λοιπόν θα δημοσιεύουμε τα νέα μας και όλα τα σχετικά...Και όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μας,είτε αν θέλει το καινούργιο τεύχος,είτε αν θέλει να δημοσιεύσει κάποιο έργο του,ας το κάνει μέσω e-mail ή κάτι παρόμοιο... Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συνεχίζεται την όποια κουβέντα εδώ μέσα για να μπορούν να παρακολουθούν όλοι τι γίνετε. Το sff φτιάχτηκε και για τέτοια πράγματα και πιστεύω θα έπρεπε να το βοηθάτε με τη συμμετοχή σας, και όχι με την παραπομπή αλλού που διασπά περιεχόμενο που ασχολείστε ... Just a thought … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.