heiron Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 (edited) Πετυχα το ενδιαφερον λινκ. Και αναρωτιεμαι ποσα εργα ειναι τελικα στο οριο fantasy-science fiction.Γιατι ορισμενες ιστοριες εχουν και ΕΦ στοιχειο και φαντασυ.Μερικες φορες ειναι και τρομακτικες ιστοριες οποτε τα πραγματα περιπλεκονται ακομη πιο πολυ. Αλλα αν θελετε μπορειτε να ξεκινησετε διαλεγοντας αν τα εργα της λιστας ειναι ΕΦ η Φ. Edited May 10, 2011 by heiron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Δύσκολα βάζεις... Βλέποντας την λίστα θα πω οτι όλα μπορούν να περάσουν άνετα για φάντασυ. Κάποιοι θα βάλουν το "Δρ Τζεκυλ και Μιστερ Χάιντ" και το "The Stand" στον τρόμο. Για εμένα δεν είναι τρόμος αυτά και ας έχουν τρομακτικά στοιχεία. Κάποιοι το "Dune" στην Ε.Φ, που πιστευω οτι έχει περισσότερα στοιχεία φάντασυ απο ότι Ε.Φ... Δεν βγαίνει άκρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Αλήθεια, η τετραλογία του Gene Wolfe σε ποιο είδος ανήκει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.