Giannis Karagiannidis Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ Το κουτάκι με τις βίδες Ήταν γεμάτο με καθαρές και γυαλισμένες βίδες Όλες διαλεγμένες και φτιαγμένες από το ίδιο καλούπι Σχεδιασμένες να μπαίνουν στη δικιά τους θέση Μα και πάλι ίδιες, όλες φτιαγμένες με την ίδια υπόσχεση, πωςκάποτε Το μηχάνημα θα καταρρεύσει και θα πέσουν στο χώμα, Απ’τα στοιχεία πουδημιουργήθηκαν, θα ξαναγεννηθούν, θα σμίξουν με αυτά σ’ένα συνονθύλευμα απόαναμνήσεις. Νοσταλγία. Το μηχάνημα θυμάται, δούλευε ρολόι, παρήγαγε τοένα μετά το άλλο τα σπιρτόκουτα και φλέρταρε ειρωνικά με την ιδέα. Όλη η ζωή ήταν μπροστά του, το ίδιο πίστευαν και οι χωρικοίπου είχαν αναλάβει την λειτουργία του. Το τέλος του μοιραίο, καθώς η μηχανή κατέρρευσε, γρανάζια,βίδες, πιρτσίνια και διάφορα εξαρτήματα, ξεχύθηκαν και ελεύθερα πλέον,ξαναγεννήθηκαν για την ολοκλήρωση του ρόλου τους. Το κουτάκι με τις βίδες… Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Δεν ξερω τι να πω...νομιζω πως μου εφυγε και εμενα μια βιδα, απο καιρο οχι τωρα μην παρεξηγηθεις. Αλλα ενω γενικα με τις λασκαρισμενες βιδες τα παω καλα, εχω και παλι το ιδιο προβλημα... Δεν πιανω νοημα κανενα στα κειμενα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Δεν ξερω τι να πω...νομιζω πως μου εφυγε και εμενα μια βιδα, απο καιρο οχι τωρα μην παρεξηγηθεις. Αλλα ενω γενικα με τις λασκαρισμενες βιδες τα παω καλα, εχω και παλι το ιδιο προβλημα... Δεν πιανω νοημα κανενα στα κειμενα σου. Καλή μου Μαριάντζελλα Επειδή ρίχνοντας μια ματιά στην βιβλιοθήκη ποίησης σκόνταψα πάνω σε αρκετά τραυματισμένα νεανικά όνειρα, από στιλέτο που έφερνε την υπογραφή σου, επέτρεψέ μου να σε ρωτήσω. Αν έπεφτε μπροστά σου ο χωρίς μέτρο, ρυθμό, ομοιοκαταληξία αλλα και νόημα στίχος που ακολουθεί, θα τον έκρινες τόσο αυστηρά και απόλυτα όπως έκανες στις περιπτώσεις που προανέφερα; Μια φίλη συνήντησε μιαν άλλη φίλη. Τα δεσμά που συγκρατούσαν τα τζιτζίκια των ομφαλών τους λύθηκαν σαν φρεσκοχυμένοι χάλυβες κ' οι δύο φίλες έγιναν μια πόρπη. Ελπίζω πως η απάντησή σου θα είναι όχι, μιας και κάτι αντίθετο θα στοίχιζε στο φόρουμ μας την αποχώρηση του Α.Εμπειρίκου από την "Υψικάμινο" του οποίου δανείστηκα το στίχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Παρόμοιο τεστ έκανε κάποιος στέλνοντας γνωστό λογοτέχνημα αναγνωρισμένης συγγραφέως προς έκδοση σε διάφορους εκδοτικούς οίκους (μεγάλους). Οι απαντήσεις που πήρε ήταν όλες αρνητικές. Μέχρι που κάποιος εκδότης μικρότερου οικου αναγνώρισε το εργο και του το υπέδειξε. Αυτό έτυχε επειδή το είχε διαβάσει σε αντίθεση με τους άλλους αξιολογητές που προφανώς το έκριναν χωρίς να γνωρίζουν τον/την συγγραφέα. Αυτό σημαίνει οτι όσοι το απέρριψαν δεν γνωρίζουν την δουλειά τους; Μάλλον όχι. Οι εποχές αλλάζουν, τα στυλ αλλάζουν, η γραφή αλλάζει. Κάτι που πριν απο 30 χρόνια ήταν το must ανάγνωσμα της εποχής, με τα σημερινά δεδομένα μπορεί να είναι παρωχημένο. Μπορεί βέβαια να είναι και κλασσικό, αλλά αυτό δεν προσδιορίζεται απο το όνομα του δημιουργού. Υπάρχουν δημιουργοί οι οποίοι είναι διαχρονικοί και θεωρούνται κλασσικοί, χωρίς όμως όλα τα έργα τους να συνηγορούν σε κάτι τέτοιο. Τωρα για την Μαριάντζελλα, θα συμφωνησω οτι υπάρχουν φορές που είναι κομματάκι αυστηρότερη απο όσο χρειάζεται, αλλά είναι και το είδος της ποίησης μυστήριο γενικότερα. Λίγοι ανθρωποι θεωρώ οτι μπορούν πραγματικά να σχολιάσουν ποίηση πέρα απο τα υποκειμενικά τους γουστα. Κάτι που δεν συμβαίνει με τα υπόλοιπα είδη της λογοτεχνίας. Το δικό μου σχόλιο για αυτό το ποίημα θα ήταν απλά οτι δεν υπάγεται στην κατηγορία του φανταστικού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Παρόμοιο τεστ έκανε κάποιος στέλνοντας γνωστό λογοτέχνημα αναγνωρισμένης συγγραφέως προς έκδοση σε διάφορους εκδοτικούς οίκους (μεγάλους). Προφανώς και δεν έκανα κανενός είδους τεστ, αφού ξεκαθάρισα εξ αρχής την προέλευση του ποιήματος. Γιατί δεν είναι στις προθέσεις μου να παγιδεύσω, προσβάλλω η μοιώσω καννέναν. Η Μαριάντζελλα γράφει πολύ καλή ποίηση, η διαφωνία μου μαζί της, που την εξέφρασα και αλλού έχει να κάνει με τον απόλυτο τρόπο που κρίνει, και κυρίως νεαρά άτομα. Και επιμένω ότι την ποίηση δεν μπορείς να την κρίνεις, μπορείς να την απορρίψεις, να τη σχολιάσεις σε σχέση με τα συναισθήματα που σου προκάλεσε η δεν σου προκάλεσε και μέχρις εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Παρόμοιο τεστ έκανε κάποιος στέλνοντας γνωστό λογοτέχνημα αναγνωρισμένης συγγραφέως προς έκδοση σε διάφορους εκδοτικούς οίκους (μεγάλους). Προφανώς και δεν έκανα κανενός είδους τεστ, αφού ξεκαθάρισα εξ αρχής την προέλευση του ποιήματος. Γιατί δεν είναι στις προθέσεις μου να παγιδεύσω, προσβάλλω η μοιώσω καννέναν. Η Μαριάντζελλα γράφει πολύ καλή ποίηση, η διαφωνία μου μαζί της, που την εξέφρασα και αλλού έχει να κάνει με τον απόλυτο τρόπο που κρίνει, και κυρίως νεαρά άτομα. Και επιμένω ότι την ποίηση δεν μπορείς να την κρίνεις, μπορείς να την απορρίψεις, να τη σχολιάσεις σε σχέση με τα συναισθήματα που σου προκάλεσε η δεν σου προκάλεσε και μέχρις εκεί. Απλά εννοώ οτι το απόσπασμα του Εμπειρίκου πιθανόν να μην της έλεγε τίποτα (όπως δεν λέει τίποτα σε εμένα ας πούμε) ή απο την άλλη, να το θαύμαζε για κάποιον λόγο. Δεν μπορείς να προοικονομήσεις τι θα σκεφτεί κάποιος άλλος, και πολλές φορές δεν μπορείς να το κάνεις ούτε και για τον εαυτό σου. Τώρα αν θα αποχωρούσε ο Εμπειρίκος απο ένα φόρουμ για μια αυστηρή κριτική, δεν το ξέρω. Θέλω να πιστεύω πως όχι. Όταν αποφασίζεις να εκτεθείς με ένα έργο σου πρέπει να περιμένεις οτι θα υπάρξει και κριτική και κάποιες φορές μπορεί να είναι αυστηρή, ή και κακή. Όσο όμως παραμένει η κριτική προς το έργο και όχι προς το πρόσωπο του δημιουργού, νομίζω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν γίνεται όλοι να αρέσουν σε όλους. Όταν σχολιάζεις προσωπικά τον δημιουργό αρχίζουν τα προβλήματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odesseo Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 (edited) Αδιανόητο κείμενο, και αυτό το αδιανόητο τού δίνει μια ξεχωριστή γοητεία. Κι επιτέλους, ένα ποίημα - όχι ακόμη ένας κατάλογος ποιητικών λέξεων. Η ιστορία μοιάζει να έχει συντεθεί από σπαράγματα άλλων ιστοριών, κι αυτό δίνει στο σύνολο την αίσθηση της χαμένης λειτουργικότητας ενός ζωντανού μηχανισμού Απολαυστικό όταν το διαβάζεις με κλειστά μάτια. Edited September 15, 2011 by odesseo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Εγώ πάλι τολμώ να πω ότι το κατάλαβα! Νομίζω πως το πολιτικό-κοινωνικό μύνημά του είναι ευδιάγνωστο: όλοι κομμάτια του συστήματος είμαστε, αν πέσει το σύστημα όμως εμείς δεν θα πάθουμε τίποτα, αντίθετα θα είμαστε ελεύθεροι να προσδιορίσουμε την καινούργια μας θέση. Μου άρεσε, ήταν σύντομο και έξυπνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 (edited) Ειχα μεινει λιγο πισω τελευταια και μου ειχε διαφυγει η συζητησουλα εδω που ανεφερθηκε το ονομα μου... για μια ακομα φορα (και ελπιζω και τελευταια γιατι πραγματικα επαναλαμβανομαι και βαριεμαι να λεω τα ιδια και τα ιδια-ελεος πια!) να εξηγησω πως σχολιαζω προσωπικα με βαση τα δικα μου γουστα και δεν το παιζω γνωστης των παντων η οτι ειμαι η απολυτη κριτης ποιησης η κριτης γενικως... Σχολιαζω ειλικρινεστατα και με βαση εγω τι νομιζω, χωρις τιποτα παραπανω-σε απλα ελληνικα... λεω την γνωμη μου. Και δεν σχολιαζω το ατομο που γραφει αλλα το γραπτο-γι αυτο μπορει στο ιδιο ατομο να πω για ενα ποιημα π.χ. πως το λατρεψα και σε ενα αλλο πως δεν μου αρεσε καθολου. Κατι που πολυ συχνα εχει συμβει. Δεν εχει να κανει, και ποτε δεν ειχε, με την ποιοτητα του εκαστοτε συγγραφεα (που αλλωστε κανεις δεν εχει το δικαιωμα να σχολιαζει) αλλα με το ποσο καλο ειναι το κειμενο η οχι-κατα την ταπεινη μου γνωμη. Και αν το ατομο θα δεχτει τους σχολιασμους που θα του κανεις αυτο ειναι προσωπικο του επισης θεμα. Δεν σημαινει πως επειδη εμενα μπορει να μην μου αρεσει , δεν θα αρεσει σε αλλους η και το αναποδο...ειναι τοσο απλο. Ειναι δε τοσο οφθαλμοφανες που δεν καταλαβαινω τι δεν καταλαβαινουν οσοι διαβαζουν αυτες τις σειρες. Σε καποιον μπορει να αρεσουν τα σχολια μου, σε καποιον αλλο οχι. Σε καποιον μπορει να αρεσουν τα γραπτα μου, σε καποιον αλλο οχι. Καποιων τα σχολια η τα γραπτα μπορει να μου αρεσουν η οχι. Ειναι δικαιωμα του καθενος ναι διαλεγει τι του αρεσει και τι οχι, να πιστευει και να λεει ευπρεπως ο,τι νομιζει. Ειναι επισης δικαιωμα του καθενος να κανει αυτο που νομιζει σωστο-πως θα το κανουμε δηλαδη? Δεν μπορω να ειμαι ψευτικη με το ζορι. Οφειλω στον εαυτο μου και στους αλλους να λεω την αληθεια μου. Μπορει να φαινομαι πολλη αυστηρη (που δεν νομιζω, αλλα γουστα ειναι αυτα) αλλα με τον ιδιο τροπο "κρινω" και τον εαυτο μου- εναι δικαιο. Νομιζω πως πραγματικα το θεματακι εχει κουρασει και εμενα και αλλους... οποτε δεν θα ηθελα συνεχεια... πραγματικα. Edited October 23, 2011 by laas7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odesseo Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Νομιζω πως πραγματικα το θεματακι εχει κουρασει και εμενα και αλλους... οποτε δεν θα ηθελα συνεχεια... πραγματικα. Το να επιστρέφεις, 40 μέρες μετά το τελευταίο post, για να απαντήσεις επειδή αναφέρθηκε το όνομά σου, μπορεί να δείχνει ότι δεν θέλεις να δώσεις συνέχεια, σίγουρα όμως δείχνει ότι δεν θέλεις να δώσεις τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 (edited) Αυτη ειναι η γνωμη σου-οπως νομιζεις. Αλλα σε αυτες τις 40 μερες (ειναι οντως 40? Δεν εχω κατσει να τις μετρησω) ειχα πολλες υποχρεωσεις (που δεν ειναι επι του παροντος να αναλυσω) και αναγκαστικα παιζουν προτεραιοτητες. Γι αυτο εβαλα το σχολιο στην αρχη οτι μου ξεφυγε... Απο εκει και περα σε κανεναν δεν αρεσει να ανεφερεται το ονομα του και να μην πει τι νομιζει. Οπως και να εχει δεν μπορω να δικαιολογουμαι συνεχως για πραγματα λες και ειμαι ενοχη για κατι, σε ανθρωπους που δεν ξερω-δεν με ξερουν και δεν πιστευω πως ειναι καλοπροαιρετοι απεναντι μου. Γι αυτο βιαζονται να με σχολιασουν αρνητικα. Και να προσθεσω πως μακαρι να βλεπαμε ολοι μας τον ιδιο ζηλο για σχολια σε ποιηματα!!! Η βιβλιοθηκη ποιησης θα εσφυζε απο ζωη!!! Μηπως τελικα να ασχοληθουμε με τα πραγματικα σημαντικα? Τοσοι και τοσοι (συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου) εχουν ποσταρει εδω μεσα και ειμαι σιγουρη πως θα ηθελαν σχολια και ποσταρισματα στα τοπικ τους! Edited October 23, 2011 by laas7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Μόνο 3 από τις 10 απαντήσεις σε αυτό το topic (+1 γραμμή από ένα post) σχολιάζουν το ποίημα. Είναι σα να πηγαίνεις σινεμά και να συζητάς όλη την ώρα στο διπλανό σου ποιός είναι ο καλύτερος κριτικός κινηματογράφου. Το ποιηματάκι μου άρεσε, μαζί με το αναπόδραστο τέλος του. Σίγουρα δεν είναι φαντασίας (εκτός αν το θέλεις πολύ). Δε βρήκα πουθενά τα σχόλια που μου υπόσχεται ο υπό-τιτλος. Ίσως το κουτάκι έχει τις βίδες που λείπουν από... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 (edited) Μόνο 3 από τις 10 απαντήσεις σε αυτό το topic (+1 γραμμή από ένα post) σχολιάζουν το ποίημα. Είναι σα να πηγαίνεις σινεμά και να συζητάς όλη την ώρα στο διπλανό σου ποιός είναι ο καλύτερος κριτικός κινηματογράφου. Το ποιηματάκι μου άρεσε, μαζί με το αναπόδραστο τέλος του. Σίγουρα δεν είναι φαντασίας (εκτός αν το θέλεις πολύ). Δε βρήκα πουθενά τα σχόλια που μου υπόσχεται ο υπό-τιτλος. Ίσως το κουτάκι έχει τις βίδες που λείπουν από... Επειδή χωρίς να έχεις άδικο, αναφέρεσαι και στα δύο δικά μου ποστ, που ίσωςδεν διευκρινίζουν με σαφήνεια, δηλώνω :Ναι μου άρεσε το ποίημα, ναι πιστεύω ότι έχει να μας δώσει πράγματα, και πρέπει να ενθαρρύνουμε το Γιάννη να συνεχίσει. Edited October 23, 2011 by npaps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Πειράζει που έδωσα ένα καθαρά δικό μου νόημα....; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Τι νοημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 (edited) Θέλω να κάνω μία επισήμανση, σχετική με αυτό το ποίημα και τον δημιουργό του. Όταν δύο μέρες μετά την εγγραφή του στο φόρουμ, ο Γιάννης Καραγιαννίδης, ανάρτησε αυτό το ποίημα και έγραφε στο στάτους του ότι το ποίημα είναι "ταχείας γραφής" και ζητούσε απόψεις. Η ταχεία γραφή είναι η μέθοδος της "αυτόματης γραφής" που εμφανίστηκε την εποχή του μεσοπολέμου κυρίως στην Γαλλία σαν βασικό εργαλείο του σουρρεαλισμού. Παραθέτω απόσπασμα απο την wikipedia στο λήμμα σουρρεαλισμός Ως κύριο μέσο έκφρασης, τόσο στη λογοτεχνία όσο και στις εικαστικές τέχνες, προέβαλαν τον «αυτοματισμό», επιδιώκοντας τη διερεύνηση του ασυνειδήτου, την απελευθέρωση της φαντασίας «με την απουσία κάθε ελέγχου από τη λογική»[2] και διακηρύτοντας τον απόλυτο μη κομφορμισμό.Οι καλλιτέχνες που διαμόρφωσαν το κίνημα καταγράφηκαν στο πρώτο Μανιφέστο του υπερρεαλισμού (1924) του Αντρέ Μπρετόν, καθώς και στην πραγματεία Une Vague de rêves (1924) του Λουί Αραγκόν, ενώ συμμετείχαν ενεργά στα περιοδικά La Révolution surréaliste και Litterature που εξέδιδε η υπερρεαλιστική ομάδα. Ο Μπρετόν αναγνωρίζεται ως κεντρική φυσιογνωμία και ένας από τους σημαντικότερους θεωρητικούς τού κινήματος, ενώ άλλα διακεκριμένα μέλη υπήρξαν οι ποιητές Πωλ Ελυάρ, Ρενέ Κρεβέλ, Ρομπέρ Ντεσνός, Μπενζαμίν Περέ, Ροζέ Βιτράκ, όπως και οι καλλιτέχνες Μαξ Ερνστ, Μαν Ραίη, Ζαν Αρπ, Αντρέ Μασόν και Χουάν Μιρό. Πολλοί από τους πρώιμους υπερρεαλιστές προήλθαν από το προγενέστερο κίνημα του Ντανταϊσμού Ίσως λοιπόν δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε στο νόημα, αλλά σε αυτό καθ'εαυτό το έργο και την επίδραση του στον καθένα μας. Edited October 26, 2011 by npaps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis Karagiannidis Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Δεν με ενοχλη κανενος ιδους σχολιο ετσι κι αλλιος δεν αρεσει σε ολους μας ι ιδια γαρνιτουρα στην μπριζολα μας καπιοι την τρωνε με πατατες τηγανιτεσ ( οι περισσοτεροι ) και καποιοι σκετη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Τι νοημα? A rather personal one Δεν με ενοχλη κανενος ιδους σχολιο ετσι κι αλλιος δεν αρεσει σε ολους μας ι ιδια γαρνιτουρα στην μπριζολα μας καπιοι την τρωνε με πατατες τηγανιτεσ ( οι περισσοτεροι ) και καποιοι σκετη Ελπίζω να μη το δει η wordsmith αυτό... Μπράβο σου πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Δεν με ενοχλη κανενος ιδους σχολιο ετσι κι αλλιος δεν αρεσει σε ολους μας ι ιδια γαρνιτουρα στην μπριζολα μας καπιοι την τρωνε με πατατες τηγανιτεσ ( οι περισσοτεροι ) και καποιοι σκετη Και εγώ είμαι ανορθόγραφος, αλλά Γιάννη μου εσύ το παράκανες. Για κάντου ένα εντιτ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Δεν με ενοχλη κανενος ιδους σχολιο ετσι κι αλλιος δεν αρεσει σε ολους μας ι ιδια γαρνιτουρα στην μπριζολα μας καπιοι την τρωνε με πατατες τηγανιτεσ ( οι περισσοτεροι ) και καποιοι σκετη Ορθογραφία... βίδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis Karagiannidis Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 δεν μπορω να κανω πολλα αλλα δεν εχει και μεγαλυ σημασια το θεμα ειναι αλλο κανο ενα σχολιο πανω σε ολα αυτα που μου ειπαν και πιανεστε ολοι στα μικροπραγματα στην γαρνιτουρα οπως ακριβως προανεφερα και οχι στην μπριζολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 δεν μπορω να κανω πολλα αλλα δεν εχει και μεγαλυ σημασια το θεμα ειναι αλλο κανο ενα σχολιο πανω σε ολα αυτα που μου ειπαν και πιανεστε ολοι στα μικροπραγματα στην γαρνιτουρα οπως ακριβως προανεφερα και οχι στην μπριζολα Τι είδος σεφ φροντίζει την μπριζόλα αλλά γαρνίρει φριχτά; Τεμπέλης; Τσαπατσούλης; Αλαζόνας; Αγνοείς τη σημασία της γλώσσας; Δείχνεις ασέβεια προς τους αναγνώστες σου; Το ποίημα σου μου άρεσε κι ας μην το κατάλαβα. Έχεις όμως χάσει κάθε δίκιο που θα μπορούσες να έχεις ως προς το άτομο σου και το έργο σου. Γιατί να ξανα-ασχοληθούμε μαζί σου δηλαδή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis Karagiannidis Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Η ποιηση ειναι κατι ελευθερω βλεπεις τα νοηματα και οχι την ορθογραφια δεν δειχνω ασεβια σε κανεναν που διαβασε το ποιημα μου απλα λεω ωμα την γνωμη μου πανω στο θεμα της ορθογραφιας και δεν με ενδιαφερει πως θα το παρει ο καθενας οσο για τον σεφ που φροντιζει την μπριζολα του χωρις να την γαρνιρη ειναι ρεαλιστις και δεινη βασει στην ουσια στο κρεας .Ισος να ειμαι λιγο εκκεντρικος μα οχι αλαζονας . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 δεν μπορω να κανω πολλα αλλα δεν εχει και μεγαλυ σημασια το θεμα ειναι αλλο κανο ενα σχολιο πανω σε ολα αυτα που μου ειπαν και πιανεστε ολοι στα μικροπραγματα στην γαρνιτουρα οπως ακριβως προανεφερα και οχι στην μπριζολα Άκου Γιάννη μου. Το ποίημά σου μου άρεσε πολύ. Ήρθα σε αντιπαράθεση υποστηρίζοντάς το, γιατί πιστεύω ότι έχεις να δώσεις πράγματα, όμως ο κύριος που σχολιάζει στο προηγούμενο ποστ έχει απόλυτο δίκιο. Δεν μπορεί ένας δημιουργός, σε οποιοδήποτε τομέα, γράψιμο, ζωγραφική, γλυπτική αλλά αν το θέλεις και στην μαγειρική να μην σέβεται αυτόν στον οποίον απευθύνεται και να μην χειρίζεται με γνώση και σεβασμό τα εργαλεία του. Τι να την κάνω μια εξαιρετική μπριζόλα σε ένα βρώμικο πιάτο με καμμένες πατάτες η κακοβρασμένα λαχανικά. Θα κάνω ένα αυστηρό σχόλιο. Είναι άλλο να μην σε πειράζει η αντίθετη άποψη και άλλο να την έχεις γραμμένη λόγω αλλαζονείας. Συνέχισε να γράφεις, γιατί γράφεις καλά, και πάρε από εδώ ότι θετικό μποτεί να σου δώσει αυτή η παρέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Oy vey. Tο ποίημα: ΟΚ, συνεπές στο ύφος, τη γλώσσα και το νόημα. Αλλά ανήκει σ' ένα είδος εγκεφαλικής αποκλειστικά ποίησης που σε μένα προσωπικά δε μιλάει. Η ορθογραφία: Αν το ποίημα ήταν ανορθόγραφο και ο συγγραφέας όχι, θα μπορούσε να το ερμηνεύσει κανείς ως άποψη για τη γλώσσα και τη χρήση της (ή έστω αν υπήρχε μια συνέχεια ανάμεσα στο ποίημα και το λόγο του συγγραφέα). Το ανάποδο όμως, εφόσον δεν οφείλεται σε κάποια μαθησιακή ή άλλη δυσκολία που στο ποίημα διορθώθηκε με τη βοήθεια ενός κειμενογράφου, δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.