wordsmith Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 (edited) Δεν ξέρω τι γίνεται με τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά στο site αυτό μπορείτε να βρείτε ένα μεγάλο αριθμό διηγημάτων εφ από συγγραφείς όπως οι Isaac Asimov, Philip K. Dick, Roger Zelasny, Robert Sheckley, James G. Ballard, Harlan Ellison και δε συμμαζεύεται. Αναφέρω ενδεικτικά το ΦΟ-ΒΕ-ΡΟΟΟΟ "Αιρέσεις του Υπέρογκου Θεού" του Brian Aldiss (έχει δημοσιευτεί στο "9", στο τεύχος 37, νομίζω), την κλασική "Απάντηση" του Fredrick Brown, το αξεπέραστο "Nightfall" του Asimov ("Η Νύχτα"), το αριστούργημα "Η Δεύτερη ποικιλία" του Dick (στην Ωρόρα Νο 5 με τον τίτλο "Η δεύτερη παραλλαγή"), "Το χρώμα από το διάστημα" του Lovecraft και 40 κεφάλαια (υποθέτω ολόκληρο, δηλαδή) του "Εμείς", του Zamyatin, από το οποίο πήρε, λέει, την ιδέα ο Όργουελ για να γράψει το "1984". Αν θέλετε τρόμο, έχει και δύο του Graham Masterton, "Το μανιτού" και "Η εκδίκηση του μανιτού". Στον κο Χατζηγιώργη, που θέλει "την καρδιά του αναγνώστη στο παλούκι", προτείνω το διαμαντάκι "Όλα τα δάκρυα του κόσμου" και τον προκαλώ να μου πει αν θα κέρδιζε γι'αυτό ο Brian Aldiss τον τίτλο της Ερινύας... Edited September 15, 2021 by Spark Διαγράφηκε το link επειδή δεν λειτουργούσε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hombre Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 http://web.archive.org/web/20040401210617/http://www.altfactor.gr/library/fiction.html 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.