Lord_Velkion Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 (edited) Δείτε εδώ Ravenloft Slums Edited March 17, 2005 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Φοβερά μολύβια και συνθέσεις. Τόσο οι μονοχρωματικές όσο και οι έγχρωμες. Κάτι τέτοια βλέπω και δε θέλω να ξαναπιάσω μούβι στα χέρια μου. Αλλά αξίζει να τα δει αυτά τα έργα κάποιος! Δεν μπορώ να βρω ένα που να πω "αυτό δε μου άρεσε"! Και το ταλέντο, το αληθινό ταλέντο φαίνεται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Χχμμφφφ.... Σιγά τα αυγουλάκια... δamn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 (edited) Πω πω! Ο Dain έχει απόλυτο δίκιο! Όντως το πραγματικό ταλέντο φαίνεται! Και κάνει κάτι τύπους (εχεμ ... σαν και εμενά ας πούμε) που σαν οχτάχρονα παίζουν μουτζουρώνοντας τα χαρτία τους, να σέλουν να βρούν μια τρύπα να κρυφτούν... ή ακόμα καλύτερα να μένουν μπροστά απο την οθόνη έτσι... ουαου; Καλά.. τι ατμοσφαιρικά που είναι!!! Αν και δεν ξέρω αν είναι και έγχρωμα, εμένα όλα ασπρόμαυρα μου τα έβγαλε... Εκείνο με τον δράκο μου άρεσε πιο πολύ απο όλα και το τελευταίο με τους στρατίωτες ... και τα τρία πρώτα με τους μαχητές και τον μάγο, και το επόμενο με το δάσος, και το the animator και το medieval life.... εχεμ... τελικά ΟΛΑ μου άρεσαν!!!! Edited March 4, 2005 by laas7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Πολύ καλός... Αν και μια μικρή παρατήρηση.Καμία φορά,οι σχεδιαστές που παίζουν πολύ με την σκιά,είναι για να κρύψουν τις όποιες ατέλειες τους... Συμπεριλαμβάνοντας και τον εαυτό μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldikinquel Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Πραγματικά πολύ όμορφες εικόνες!!! Έμεινα έτσι Έχω και αδυναμία στο ασπρόμαυρο σχέδιο... Μπράβο του.. Κι εγώ θέλω να ζωγραφίζω έτσι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ..... θα με κανεισ να μην ξαναπιασω μολυβι .... Εισαι τρομερος !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.