Oberon Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Δεν έχω ίντερνετ στο κινητό μου να απαντάω αμέσως σε όποιον σχολιάζει. Αν είμαι μέσα και δω σχόλιο, θα απαντήσω. Κι επίσης, αν έγραφα ένα σεντόνι κριτικής σε κάποιον άλλον συγγραφέα, θα περίμενα απάντηση. Έχοντας γράψει ένα σεντόνι κριτικής ο ίδιος για την ιστορία σου, συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Όχι πως η απάντηση είναι απαραίτητη βέβαια (είτε μια κριτική είναι σεντόνι, είτε όχι) αλλά είναι αναμενόμενη, και κάθε συγγραφέας έχει απόλυτο δικαίωμα να απαντά στις κριτικές που του γίνονται. Εξ άλλου αυτό θα πει "φόρουμ". Και ναι, βεβαίως και "περίμενα απάντηση". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 (edited) Αυτή τη φορά διάβασα τη δικιά σου ιστορία (δεν νομίζω να διαβάσω όλες τις ιστορίες, αλλά δεν σε άφησα στην απέξω όπως στην πείνα ) Λοιπόν, τα νέα από μένα είναι σχεδόν τα κλασικά του γκρουπ που δεν θα σε ψήφιζε, με λίγες παραλλαγές. Δεν θα πω πως έχασα το χρόνο μου. Έχω διαβάσει πολύ χειρότερα πράγματα από αυτό στα οποία μου βγήκε τελείως αυθόρμητα η ατάκα αυτή (νομίζω σου έχω πει σχετικό παράδειγμα από κοντά). Από άποψη γραφής τα κλασικά, γράφεις ωραία κλπ κλπ. Μου έκανε εντύπωση πως κατάφερες να χωρέσεις μέχρι και ποίημα εκεί μέσα. Το σαλεμένο στυλ το έχεις, ντάξει, και σε γενικές γραμμές μου αρέσουν τέτοιες psycho/twisted θεματολογίες. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, συνέχιζα να διαβάζω το κείμενο, περισσότερο από περιέργεια γιατί από τη δεύτερη φορά που βγήκε και άρχιζε να καψουρεύεται την κοπέλα άρχισε κάτι να σπάει για μένα στο κείμενο. Μετά ακολούθησε η ζωώδης σκηνή του βιασμού (καλογραμμένη μεν, αποδίδει τέλεια την ωμότητα που θες να περάσεις, δεν μου άρεσε δε, πέτα το σχόλιο στον κάδο του προσωπικού γούστου γιατί δεν μπορώ και δεν θέλω να βρω επιχειρήματα με τα οποία να το τεκμηριώσω) και έχουμε και το τέλος που αφού το διάβασα και τελείωσα το κείμενο είχα μια φάτσα σαν πέστροφας με απλανές βλέμμα () το οποίο ακολουθεί η κλασική μου ατάκα "νταααααξει, οκ, whatever". Δεν μπορώ να σου πω τι φταίει. Θα μπορούσα να πω η διαφορά του γούστου μας, αλλά έχω δει ιστορίες/ταινίες/παιχνίδια κλπ τα οποία βασίζονται σε τέτοια ψυχολογικά προβλήματα τα οποία φτάνουν μέχρι παράκρουση κλπ και τα λάτρεψα. Άρα δεν φταίει αυτό. Κάνοντας μια απλή σκέψη, καθώς δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να σκεφτώ κάτι άλλο πιο σίγουρο και τεκμηριωμένο, πρέπει να φταίει ο τρόπος που τα παρουσιάζεις. Όχι ο συγγραφικός, αλλά η ψυχή σου, αυτό που σε οδηγεί να γράψεις με τον τρόπο που γράφεις αυτά που γράφεις (και επαναλαμβάνω, όχι από τεχνικής απόψεως). (εδίτιον) Απλά οι απόψεις μας περί αρκετών πραγμάτων είναι αντίθετες οπότε ίσως γι'αυτό να κόβω βαθμούς (/εδίτιον) Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσεις να με ρωτήσεις είτε εδώ είτε με πμ, ότι προτιμάς. Φιλικά πάντα και χωρίς πρόθεση θαψίματος/μηδενισμού του έργου, απλά με μια διάθεση ειλικρίνιας. Νικολής Υ.Γ. Συγχαρητήρια για τη δεύτερη θέση (σικ). Edited August 1, 2011 by Zaratoth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 Νικολή, σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Μερικές φορές τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο νομίζουμε: η ρέγγα είναι το μοναδικό φαγητό που δεν μου αρέσει και that's it. Κανένα πρόβλημα, ποτέ δεν την αγοράζω κι έτσι ούτε αυτή παραπονιέται ότι την σκίζω με τα δόντια μου, ούτε εγώ ξινίζω τα μούτρα μου που την γεύομαι στο στόμα μου. Η ζωή, κάποιες -λίγες- στιγμές, είναι δίκαιη και ευνοεί το δικαίωμα της επιλογής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 (edited) Μερικές φορές τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο νομίζουμε: η ρέγγα είναι το μοναδικό φαγητό που δεν μου αρέσει και that's it. Κανένα πρόβλημα, ποτέ δεν την αγοράζω κι έτσι ούτε αυτή παραπονιέται ότι την σκίζω με τα δόντια μου, ούτε εγώ ξινίζω τα μούτρα μου που την γεύομαι στο στόμα μου. Η ζωή, κάποιες -λίγες- στιγμές, είναι δίκαιη και ευνοεί το δικαίωμα της επιλογής. [spam] Σωστό. Αν και η ρέγγα δεν θα μπορούσε να παραπονεθεί γιατί την ξεσκίζεις με τα δόντια σου αφού είναι ήδη νεκρή, το γεγονός πως δεν τρως ρέγγες δείχνει πως κάποια ρέγγα είναι ακόμα, εν δυνάμει, ζωντανή σε κάποια θάλασσα. [/spam] (Ή μήπως δεν είναι τόσο spam τελικά; Χμμ...) Edited August 1, 2011 by Oberon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 Μερικές φορές τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο νομίζουμε: η ρέγγα είναι το μοναδικό φαγητό που δεν μου αρέσει και that's it. Κανένα πρόβλημα, ποτέ δεν την αγοράζω κι έτσι ούτε αυτή παραπονιέται ότι την σκίζω με τα δόντια μου, ούτε εγώ ξινίζω τα μούτρα μου που την γεύομαι στο στόμα μου. Η ζωή, κάποιες -λίγες- στιγμές, είναι δίκαιη και ευνοεί το δικαίωμα της επιλογής. [spam] Σωστό. Αν και η ρέγγα δεν θα μπορούσε να παραπονεθεί γιατί την ξεσκίζεις με τα δόντια σου αφού είναι ήδη νεκρή, το γεγονός πως δεν τρως ρέγγες δείχνει πως κάποια ρέγγα είναι ακόμα, εν δυνάμει, ζωντανή σε κάποια θάλασσα. [/spam] (Ή μήπως δεν είναι τόσο spam τελικά; Χμμ...) Ε, τώρα δεν μπορώ να σου απαντήσω, γιατί ο Χατζηγιώργης θα με πει παγωνοειδή αυτόματο απαντητή και δεν έχω όρεξη. ΩΣΤΟΣΟ, λένε πως μετά τον αποκεφαλισμό ο άνθρωπος έχει μερικά δευτερόλεπτα συναίσθησης. Γιατί όχι και η ρέγγα; Και τώρα μπορεί ο Χατζηγιώργης να με πει παγωνοειδή επιδειξία γνώσεων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Πολύ δυνατή η μεταστροφή της ιστορίας. Η βία και η ωμότητα έρχονται εντελώς ξαφνικά και σοκάρουν. Περίμενα (ήθελα;) ότι η ήρωας θα σωζόταν από την εμφάνιση της ομορφιάς κι αυτή η αλλαγή με ταρακούνησε για τα καλά. Ακριβώς το ίδιο και για εμένα. Μπορώ να πω πως ταυτίστηκα και με τον ήρωα πέρνοντας τον ως συμβολισμό για την συνειδητή μας απόσυρση και απομόνωση από τους άλλους. Από αυτό το συναίσθημα αηδίας/φόβου όταν πρέπει να έλθουμε σε επαφή μαζί τους στις γκρίζες μέρες μας. Με ταρακούνησε και εμένα και εκεί ήρθε η συνειδητοποίηση πως η κάθαρση δεν είναι πάντα αναγκαία. Το σύμπαν δε μας χρωστάει τίποτα. Μπορούμε τόσο εύκολα να καταδικάσουμε τον εαυτό μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροη Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Η πιο αυθεντικά τρομακτική ιστορία του διαγωνισμού για μένα. Ωραίος τρόπος γραφής που με έκανε να φοβάμαι να διαβάσω τη συνέχεια, ξέροντας πως κάποια στιγμή το ποτήρι θα ξεχειλίσει και ο ήρωας θα πράξει... κάτι. Το τέλος δεν με απογοήτευσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Asgaroth και Ροη, ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Ωστόσο, να πω ότι μόλις ανακάλυψα πως ανέβασα διαφορετική εκδοχή της ιστορίας, από αυτήν που είχε πάρει μέρος στον διαγωνισμό. Είχα 3 εναλλακτικά φινάλε, με μια μικρή διαφοροποίηση-υπονοούμενο το καθένα, κι εδώ ανέβασα κατά λάθος μια οπτική που είχα απορρίψει. Ανεβάζω, λοιπόν, την επικρατέστερη εκδοχή, αφήνοντας και την άλλη να βρίσκεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoVa Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Η ιστορία μού άρεσε. Ήταν καλογραμμένη, μου άρεσε το ύφος της, αλλά κι η αφήγηση α' προσώπου (όπως και στο Ρέκβιεμ για έναν Τύμβο που 'χα διαβάσει πριν κάτι μήνες). Χωρίς να θέλω να μειώσω το κείμενό σου, διαβάζοντας την αρχή μ' έκανε να αναρωτηθώ άμα διάβαζα το Αποχετευτικό Σύστημα του Βυζαντίου του Κάπα-κάπα από το Κωνσταντίνου κι Ελένης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 23, 2011 Author Share Posted October 23, 2011 Η ιστορία μού άρεσε. Ήταν καλογραμμένη, μου άρεσε το ύφος της, αλλά κι η αφήγηση α' προσώπου (όπως και στο Ρέκβιεμ για έναν Τύμβο που 'χα διαβάσει πριν κάτι μήνες). Χωρίς να θέλω να μειώσω το κείμενό σου, διαβάζοντας την αρχή μ' έκανε να αναρωτηθώ άμα διάβαζα το Αποχετευτικό Σύστημα του Βυζαντίου του Κάπα-κάπα από το Κωνσταντίνου κι Ελένης! Ευχαριστώ. Τώρα, τη σύνδεση που έκανες, αν και φαν της σειράς, δεν μπορώ να την εντοπίσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoVa Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Η ιστορία μού άρεσε. Ήταν καλογραμμένη, μου άρεσε το ύφος της, αλλά κι η αφήγηση α' προσώπου (όπως και στο Ρέκβιεμ για έναν Τύμβο που 'χα διαβάσει πριν κάτι μήνες). Χωρίς να θέλω να μειώσω το κείμενό σου, διαβάζοντας την αρχή μ' έκανε να αναρωτηθώ άμα διάβαζα το Αποχετευτικό Σύστημα του Βυζαντίου του Κάπα-κάπα από το Κωνσταντίνου κι Ελένης! Ευχαριστώ. Τώρα, τη σύνδεση που έκανες, αν και φαν της σειράς, δεν μπορώ να την εντοπίσω Μα στην αρχή μιλάς για σκατά και σκατά και υπονόμους και υπονόμους! Πάλι καλά που δεν υπήρχε κανένας μπιντές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 ήταν για θεματικό διαγωνισμό με θέμα........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 23, 2011 Author Share Posted October 23, 2011 "Να σου υπενθυμίσω, Κωνσταντίνε, ότι ο Φουντουκιώτης είναι κολλητός φίλος του πατέρα μου". Αιώνιο δίλημμα: Φουντουκιώτης ή Γεράσιμος Κηπουρός για εκδότης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 Βαθιά χαμένος στο lore.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoVa Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 "Να σου υπενθυμίσω, Κωνσταντίνε, ότι ο Φουντουκιώτης είναι κολλητός φίλος του πατέρα μου". Αιώνιο δίλημμα: Φουντουκιώτης ή Γεράσιμος Κηπουρός για εκδότης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Ανεβάζω εδώ μια διαιτητική εκδοχή της ιστορίας, με διαφορετικό τέλος. Αυτό που είπε ο npaps, πιο...κομ ιλ φο. Δηλαδή, κατάλληλο και για ανήλικα, θρησκευόμενους, πουριτανούς κλπ ( όχι ότι όποιου δεν άρεσε το προηγούμενο ήταν τέτοιος, μην παρεξηγηθώ). Δεν αντικαθιστά την αυθεντική εκδοχή της ιστορίας, απλώς τη συμπληρώνει -και μην με ρωτήσετε ποια προτιμώ... Απόβλητος-2%.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Λοιπον Χρήστο μου έδωσε μια ιδέα η δεύτερη εκδοχη. (Δεν κάνω πλάκα) Αφαιρώντας το τέλος της πρώτης εκδοχής,(μετά το πήδημα) συνεχίζεις βάζοντας ΄και την δεύτερη με μια αλλαγή. Μετα τη φάση με τα μαλιά-φίδια κλπ, η γυναίκα ξυπνά και ψυχρά και αδιάφορα του λέει κάτι του τύπου "Γύρισες, έχει φαί απο το μεσημέρι στην κουζίνα" και κλείνεις με τον επίλογο της 2ης εκδοχής. Για δες το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Λοιπον Χρήστο μου έδωσε μια ιδέα η δεύτερη εκδοχη. (Δεν κάνω πλάκα) Αφαιρώντας το τέλος της πρώτης εκδοχής,(μετά το πήδημα) συνεχίζεις βάζοντας ΄και την δεύτερη με μια αλλαγή. Μετα τη φάση με τα μαλιά-φίδια κλπ, η γυναίκα ξυπνά και ψυχρά και αδιάφορα του λέει κάτι του τύπου "Γύρισες, έχει φαί απο το μεσημέρι στην κουζίνα" και κλείνεις με τον επίλογο της 2ης εκδοχής. Για δες το. Αλήθεια, περίμενα πώς και πώς το σχόλιό σου, αλλά ακόμα κι έτσι αυτό με εξέπληξε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest old#2065 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 ] Αλήθεια, περίμενα πώς και πώς το σχόλιό σου, αλλά ακόμα κι έτσι αυτό με εξέπληξε! "ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΩ ΤΟΝ STANLEY, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ' Αρχαίο γνωμικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.