niceguy0973 Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Όνομα Συγγραφέα: Νεκτάριος Μπουτεράκος Είδος: Τρόμου Βία; Ναι Σεξ; Ναι Αριθμός Λέξεων: 1751 Αυτοτελής; Ναι Σχόλια: Εμπνευσμένο από το topic για τον βιασμό Δώρο βροχής.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Μια παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ότι ήσουν σπλαχνικός σκοτώνοντας το θύμα, μην μπορώντας να την αφήσεις να ζει με τέτοιο τραύμα. Δεν λέω αν αυτό είναι θετικό ή αρνητικό από άποψη γραφής, απλά το παρατήρησα. Οι παλιές πληγές του θύτη θα μπορούσαν να παρουσιαστούν από νωρίτερα, και όσο προχωράμε να γίνονται συχνότερες και σαφέστερες οι αναφορές τους. Δεν λειτούργησε πολύ καλά αυτό που μάλλον θέλησες, δηλαδή να φτάσουμε στο σημείο να τον λυπηθούμε κιόλας. Το ότι είναι ανώμαλος και κάτι ή κάποιος ή πολλά και πολλοί φταίνε γι' αυτό, είναι δεδομένο, και η παρουσίασή σου δεν μας λέει κάτι καινούργιο. Αν με έβαζες στη θέση να νιώσω άσχημα γι' αυτόν, τότε πραγματικά θα σου έβγαζα το καπέλο. Όμως, στην προσπάθειά σου αυτή, ξέχασες την κοπέλα! Δεν μας την γνώρισες καθόλου, δεν ασχολήθηκες μαζί της. Θα έπρεπε να μας πείσεις ότι ήταν ένα ανθρώπινο πλάσμα, μια προσωπικότητα, είχε μια ζωή και δεν υπήρξε μόνο αυτά τα δύο λεπτά που τη βίαζε ο πρωταγωνιστής σου. (Ας πούμε μια πιο λεπτομερής περιγραφή της άμυνάς της, κίνηση-κίνηση, θα απογείωνε τη σκηνή. Η καημένη η κοπέλα πρόκειται να πεθάνει για χάρη του κειμένου σου, αφιέρωσέ της λίγο χώρο παραπάνω! ) Ήταν πάντως πολύ πιο βαθύ από άλλα που έχω διαβάσει, που έχουν χαρακτηριστεί "εξόχως ωμές σκηνές". Το να γίνεται κανείς ωμός και κακός είναι το πιο απλό πράγμα του κόσμου, αλλά το να λέει κάτι παραπάνω από αυτό που επιπλέει, είναι τέχνη. Κι εσύ το πας καλά προς τα εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted August 20, 2011 Author Share Posted August 20, 2011 Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου. Θεώρησα πως έπρεπε να δώσω περισσότερη σημασία στον θύτη και όχι στο θύμα. Όμως έχεις δίκιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Το παρατήρησα και σε άλλα σου κείμενα. Τελικά αυτό που πρέπει να διορθώσεις είναι το infodump και o ρυθμός. Η προσπάθεια να μας κάνεις να λυπηθούμε;/κατανοήσουμε; το γιατί του θύτη ήταν φιλότιμη, αλλά λόγω ρυθμού μάλλον καταδικασμένη. Πολύ καλύτερη προσπάθεια απο το κείμενο του διαγωνισμού βέβαια (να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους). Προσπάθησε να χτίσεις τον ρυθμό έτσι, ωστε όταν φτάσουμε στην σκηνή που θέλεις να τον λυπηθούμε να το καταφέρεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνεις κάτι τέτοιο, αλλά κανένας απο αυτούς δεν υποδεικνύεται. Δεν υπάρχει χρυσή συνταγή. Το εκρινα σαν άσκηση βέβαια το κείμενο σου (όπως και είπες σε άλλο νημα) και όχι σαν ιστορία. Σαν ένα απόσπασμα. Υπο αυτό το πρίσμα δεν με ενδιέφερε η Ο.Γ του θυματος γιατί στην άσκηση θέλησες να δώσεις την Ο.Γ του θύτη. Παρόλα αυτά εγώ θα χρησιμοποιούσα την κοπέλα για να δώσω την Ο.Γ του θύτη. Μπορούσες να κάνεις τρελό παιχνίδι με κάτι τέτοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted August 20, 2011 Author Share Posted August 20, 2011 Εννοείς να είχα σαν αφηγητή την κοπέλα και αυτή να σκιαγραφούσε το προφίλ του θύτη; Όντως αυτό με το ρυθμό μου είναι λίγο δυσνόητο ακόμα. Ελπίζω να το καταλάβω. Τουλάχιστον προσπάθησα να δώσω ιδιαίτερη σημασία στο show-tell. Εκεί πιστεύω να κατάφερα κάτι. Το ότι έκανα ένα ακόμα βήμα όμως μου είναι ευχάριστώ. Αυτό θέλω. Να νιώθω ότι προχωράω και όχι να είμαι στάσιμος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Όχι , δεν εννοώ αυτό. Εννοώ περιγραφή απο την δική της Ο.Γ, όχι όμως μέσω δικής της αφήγησης. Στο Show-Tell οντως υπάρχει βελτίωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Καλή προσπάθεια να προσεγγίσεις το θέμα. Μου άρεσε το ότι έδωσες και μια νότα μυστηρίου, με τους τρεις «διαφορετικούς» φίλους, που καθένας θα μπορούσε να κρύβει ένα βιαστή. Αν το δω μόνο σαν άσκηση πάνω στο θέμα, δεν ήταν απαραίτητοι όλοι αυτοί οι χαρακτήρες. Θα ήταν προτιμότερο να προσπαθήσεις να σκιαγραφήσεις καλύτερα το χαρακτήρα του βιαστή, για ποιο λόγο κάνει αυτό που κάνει, πώς το κάνει, πώς επιλέγει τα θύματά του. Από την άλλη, αν το δω σαν ολοκληρωμένο διήγημα, μου άρεσε το μυστήριο που κρύβεται πίσω από την ταυτότητα του βιαστή, αν και θα ήθελα λίγο περισσότερο χώρο για να γνωρίσω καλύτερα τους χαρακτήρες των τριών, κάτι που ίσως θα με κάνει να ψυλλιαστώ μόνος μου το ποιος είναι ο δράστης. Η σκηνή του βιασμού, τα διαδικαστικά, δίνονται αρκετά καλά, με την ωμότητα και την αδιαφορία που θα χαρακτήριζε την οπτική γωνία του θύτη. Συμφωνώ με την Άννα πως θα έπρεπε να γνωρίσουμε καλύτερα την κοπέλα, αφού φαίνεται ότι δεν την διάλεξε στην τύχη, αλλά την παρακολουθεί εδώ και καιρό. Πριν από τη σκηνή με τους τρεις φίλους θα μπορούσες να βάλεις μια σκηνή με τον βιαστή να παρακολουθεί την κοπέλα, να παρατηρεί τις κινήσεις της, να σκέφτεται πως του θυμίζει τη μητέρα του, και διάφορα άλλα τέτοια πράγματα που θα μας κάνουν να καταλάβουμε γιατί το έκανε. Αν πάλι διάλεγε την κοπέλα τυχαία, αν ήταν μια άτυχη που απλά έγινε το θύμα του, θα μας ενδιέφερε η απόλαυση που παίρνει κάνοντας αυτήν την πράξη και θα έπρεπε να εστιάσεις εκεί. Αυτά κι από μένα. Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted August 20, 2011 Author Share Posted August 20, 2011 Φίλε Μες, τα σχόλια πάντα με βοηθάνε... Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε η ιδέα με τους τρεις φίλους, που όλοι έχουν κάποιο θέμα, που και οι τρεις θα μπορούσαν να είναι ο βιαστής. Αυτό με το επιπρόσθετο θέμα της παρακολούθησης της κοπέλας μου αρέσει πάρα πολύ και θα το βάλω στο διόρθωμα. Δεν ήταν τυχαία η επιλογή. Την επέλεξε λόγω του κοσμήματος. Ήθελε να το κάνει δώρο στην μητέρα του. Παιδικό απωθημένο, επείδη το είχε βουτήξει μικρός και τον χαστούκισε ο πατέρας του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αυτό που διάβασα αλλά θεωρώ ότι υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης. Κατ αρχήν θα ήθελα να πω ότι η αρχή και το πέρασμα από τις ζωές των δυο φίλων του δράστη μου φάνηκε στο τέλος σαν πρόλογος. Ξέρεις, νομίζω ότι δεν έδειξε ο ήρωας αρκετά τις σκέψεις του και τα συναισθήματά του πάνω σ αυτό. Δηλαδή, σαν κατά κάποιο τρόπο να διαβάζω δυο ιστορίες. Την ιστορία μιας μίζερης έγγαμης ζωής δυο ατόμων και την ιστορία ενός βιασμού. Προφανώς το δεύτερο κομμάτι ήταν πολύ πιο αναβαθμισμένο από άποψη πλοκής και έντασης αλλά οι δεσμοί του με το πρώτο δεν ήταν αρκετοί. Δε θα συμφωνήσω με αυτό που ειπώθηκε παραπάνω. I don't give a damn about the girl. Την αντιμετώπισες καλά. Άντε να έλεγες τι έκανε το πτώμα. Το θέμα είναι, να εμβαθύνεις ακόμα περισσότερο στον δράστη. Αυτός είναι ο κόσμος σου στη συγκεκριμένη περίπτωση και εκεί έπρεπε να εστιάσεις. Πράγμα που φυσικά και έκανες σε μεγάλο βαθμό και στο αναγνωρίζω. Επιπλέον, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να τον φέρεις στο επίπεδο να τον λυπηθούμε. Για την ακρίβεια, εαν έκανες κάτι τέτοιο, εμένα θα με ξενέρωνες υπερβολικά. Αρκεί να τον καταλάβουμε. Να μπούμε λίγο στη ψυχοσύνθεσή του. Το ψυχολογικό υπόβαθρο που έχτισες ήταν εξαιρετικό, αλλά ήθελε κάτι παραπάνω για μένα. Αλήθεια, εσύ πως αισθάνεσαι για τον ήρωα σου; Πως θα ήθελες να τον βλέπουνε οι αναγνώστες σου; Η ιδέα ήταν τρομερή όπως και ο λόγος σου. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted August 21, 2011 Author Share Posted August 21, 2011 Φίλη Μαρία άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και τις παρατηρήσεις σου. Ο λόγος που έβαλα αποσπάσματα από τις ζωές των τριών αντρών ήταν καθαρά για να μην γίνει εμφανές ποιός είναι ο δράστης. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, όντως θέλει ένα κείμενο σύνδεσης με τον βιασμό. Όσον αφορά την ερώτηση σου για το πως βλέπω τον ήρωά μου. Πάντα αναρωτιόμουν τι μπορεί να έχει στο μυαλό του ένας δολοφόνος, ένας βιαστής. Απο που πηγάζουν αυτές οι ορμές τους. Μου δόθηκε η ευκαιρία λοιπόν να σκεφτώ την ζωή ενός τέτοιου ανθρώπου. Απόλυτα σωστός δεν είμαι, αλλά προσπάθησα να το προσεγγίσω. Σκοπός μου δεν είναι να φανεί συμπαθής, ή προς λύπηση. Αλλά να υπάρχει κάποιος λόγος για τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Είναι θέμα γούστου φυσικά, μα αυτό που δε μου άρεσε κυρίως στο κείμενο είναι η προσωποποίηση των στοιχείων της φύσης. Ήταν σα νουθεσία κατά κάποιον τρόπο, και όπως και να έχει δε τα πάω καλά με αυτό (αποκλειστικά ζήτημα δικό μου-απλά σου λέω τι μου αρέσει και τι όχι ως αναγνώστης..) Έχεις βελτιωθεί πραγματικά, δεν υπήρχε κάποιο σημείο για το οποίο να έχω κάποια παρατήρηση (εκτός λίγο από το μύριζε ούρα και σπέρμα-αν μυρίζει κάτι τέτοιο;). Η σκηνή μου μετέφερε την αηδία που περίμενα και δε μπορώ να πω πως ένοιωσα κατανόηση για τον θύτη, αν το προσπάθησες. Προοικονομία το φεγγάρι στην αρχή ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Στους διαλόγους αρκέσου γενικά στο ''είπε''. Τα ''γέλασε'', ''απάντησε'' κτλ είναι κακή ιδέα.Οι διάλογοι είναι λίγο ξύλινοι, ίσως επειδή μοιάζουν λίγο βιαστικοί. Θέλουν άπλωμα γιατί κανείς δεν μιλάει με τέτοιο πληροφοριακό φορτίο. π.χ ''Δεν αντέχω να ακούω για σεβασμό. Δεν θυμάμαι στο παρελθόν να είχες σεβαστεί κάποια από τις γκόμενές σου. Αντίθετα, το κέρατο πήγαινε σύννεφο.'' Μερικές σκηνές δεν μου φάνηκαν πιστευτές. Εκεί που βγάζει η γυναίκα του άλλου τις χειροπέδες από την τσάντα για παράδειγμα. ''Ένιωσε ένα κάψιμο ανάμεσα στα σκέλια, αλλά όχι σημαντικό''. Εντελώς κουφή πρόταση. Ποιος νιώθει κάψιμο όταν διεγείρεται ερωτικά? Show don't tell. Η σκηνή με το ζευγάρι που τσακώνεται για το που άφησε την μπλούζα ο τύπος είναι πολύ πιο πιστευτή από την επόμενη με τις χειροπέδες. Η προτελευταία σκηνή γίνεται πολύ ποιητική ενώ το υπόλοιπο διήγημα δεν έχει τέτοια προδιάθεση. Με έβγαλε από το κλίμα. Γενικά η πλοκή δεν με εξέπληξε ιδιαίτερα και δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να διαβάσω για 2 βαρετούς τύπους και μετά για έναν βιαστή. Δεν υπήρχε κάτι που να τους συνδέει πέρα από την φιλία τους. Θα μπορούσες να έχει κάνει κάτι με το όλο στήσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark desire Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Φίλη Μαρία άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και τις παρατηρήσεις σου. Ο λόγος που έβαλα αποσπάσματα από τις ζωές των τριών αντρών ήταν καθαρά για να μην γίνει εμφανές ποιός είναι ο δράστης. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, όντως θέλει ένα κείμενο σύνδεσης με τον βιασμό. Όσον αφορά την ερώτηση σου για το πως βλέπω τον ήρωά μου. Πάντα αναρωτιόμουν τι μπορεί να έχει στο μυαλό του ένας δολοφόνος, ένας βιαστής. Απο που πηγάζουν αυτές οι ορμές τους. Μου δόθηκε η ευκαιρία λοιπόν να σκεφτώ την ζωή ενός τέτοιου ανθρώπου. Απόλυτα σωστός δεν είμαι, αλλά προσπάθησα να το προσεγγίσω. Σκοπός μου δεν είναι να φανεί συμπαθής, ή προς λύπηση. Αλλά να υπάρχει κάποιος λόγος για τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του. Καθε εγκλημα εχει την αιτια του κι ολοι ειμαστε εν δυναμει εγκληματιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 Φίλη Μαρία άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και τις παρατηρήσεις σου. Ο λόγος που έβαλα αποσπάσματα από τις ζωές των τριών αντρών ήταν καθαρά για να μην γίνει εμφανές ποιός είναι ο δράστης. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, όντως θέλει ένα κείμενο σύνδεσης με τον βιασμό. Όσον αφορά την ερώτηση σου για το πως βλέπω τον ήρωά μου. Πάντα αναρωτιόμουν τι μπορεί να έχει στο μυαλό του ένας δολοφόνος, ένας βιαστής. Απο που πηγάζουν αυτές οι ορμές τους. Μου δόθηκε η ευκαιρία λοιπόν να σκεφτώ την ζωή ενός τέτοιου ανθρώπου. Απόλυτα σωστός δεν είμαι, αλλά προσπάθησα να το προσεγγίσω. Σκοπός μου δεν είναι να φανεί συμπαθής, ή προς λύπηση. Αλλά να υπάρχει κάποιος λόγος για τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του. Καθε εγκλημα εχει την αιτια του κι ολοι ειμαστε εν δυναμει εγκληματιες Συμφωνώ μαζί σου Αλεξάνδρα, αλλά για να πάρεις την απόφαση να κάνεις το έγκλημα χρειάζεται και κάτι παραπάνω από μια σκέψη... αυτό το κάτι προσπαθώ να δώσω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark desire Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Φίλη Μαρία άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και τις παρατηρήσεις σου. Ο λόγος που έβαλα αποσπάσματα από τις ζωές των τριών αντρών ήταν καθαρά για να μην γίνει εμφανές ποιός είναι ο δράστης. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, όντως θέλει ένα κείμενο σύνδεσης με τον βιασμό. Όσον αφορά την ερώτηση σου για το πως βλέπω τον ήρωά μου. Πάντα αναρωτιόμουν τι μπορεί να έχει στο μυαλό του ένας δολοφόνος, ένας βιαστής. Απο που πηγάζουν αυτές οι ορμές τους. Μου δόθηκε η ευκαιρία λοιπόν να σκεφτώ την ζωή ενός τέτοιου ανθρώπου. Απόλυτα σωστός δεν είμαι, αλλά προσπάθησα να το προσεγγίσω. Σκοπός μου δεν είναι να φανεί συμπαθής, ή προς λύπηση. Αλλά να υπάρχει κάποιος λόγος για τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του. Καθε εγκλημα εχει την αιτια του κι ολοι ειμαστε εν δυναμει εγκληματιες Συμφωνώ μαζί σου Αλεξάνδρα, αλλά για να πάρεις την απόφαση να κάνεις το έγκλημα χρειάζεται και κάτι παραπάνω από μια σκέψη... αυτό το κάτι προσπαθώ να δώσω.... Το εξυπνο ειναι ότι έδωσες στον κάθε ηρωα σου και από μια εξαπτουσα αφορμη...Ωστοσο στην πραγματικοτητα η εγκληματογενεση ειναι πολυπαραγοντικο θεμα. Ακομη κι ενα στοιχειο πολλες φορες δεν σε οδηγει στην πραξη. Το' χεις μεσα σου (σκεψου μονο ποσες φορες θυμωσες τοσο με καποιον που να θες να τον σκοτωσεις?) αλλα οι αντιστασεις που εχεις (ανατροφη, αξιες, φοβος για την τιμωρια κλπ) κρατανε παλαντζα και σε αποτρεπουν. Σκεψου ότι οι εεγκληματογονοι πααραγοντες ειναι ενας στρατος, η θεληση σου ενα φρουριο κι οι αναστολεις (ετσι το λεμε στην εγκληματολογια) οι υπερασπιστες. Πρεπει ο στρατος να ειναι μεγαλος και πανισχυρος για να κυριευσει το φρουριο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domenico Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Συμφωνώ με όσα έχουν πει τα παιδιά πιο πάνω. Θα ήθελα να σημειώσω μόνο το σχόλιο "Γενικά η πλοκή δεν με εξέπληξε ιδιαίτερα και δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε ναδιαβάσω για 2 βαρετούς τύπους και μετά για έναν βιαστή. Δεν υπήρχε κάτι που νατους συνδέει πέρα από την φιλία τους. Θα μπορούσες να έχει κάνει κάτι με το όλοστήσιμο". Όταν τελείωσα αυτήν την αίσθηση είχα και γω, οπότε θα πάρω το θάρρος να σουπροτείνω μια ιδέα σε περίπτωση που μελλοντικά θελήσεις να το επεξεργαστείς. Αυτοί οι 3 είναι φίλοι ναι; Θα μπορούσες να στήσεις ένα σκηνικό, όπου είναιτρία ορφανά(ή και όχι) αγόρια και γνωρίζουν την κακοποίηση απόκάποιον(κλισαδούρα, το ξέρω, αλλά άκου και την συνέχεια), με διαφορετικό όμωςτρόπο. Δηλαδή τον έναν θα μπορούσε να τον έβριζε και να τον μείωνε κάποιοςσυνεχώς, κάθε μέρα και να του έκανε τη ζωή μαρτύριο (λεκτική βία), τον άλλο νατον έδερνε και τον τρίτο να τον βίαζε. Για τον τελευταίο μπορείς να βάλεις μιαγυναικεία παρουσία να του αλλάζει την ζωή προς το θετικό, ή να τον σώζει απόένα βιασμό. Χ χρόνια μετά, ο πρώτος επαναλαμβάνει το ίδιο και βρίζει άσχημα την γυναίκα του(βλέπε αυτούς τους συχαμένους που όλη μέρα πίνουν και παίζουν χαρτιά, δεν κάνουν τίποτα να βοηθήσουν την οικογένεια τους, βρίζουν συνέχεια κλπ κλ). Δεν σταματάειούτε καν όταν παρακολουθεί το παιδί(άρα δεν ξεπέρασε το πρόβλημα του και τομεταφέρει στην επόμενη γενιά). Ο δεύτερος το ίδιο, δέρνει την γυναίκα του καιτην σκοτώνει πάνω στα νεύρα του ή πέφτει ξερός πάνω σε κάποιο καβγά και εκείνηφεύγει(που σημαίνει ότι ούτε αυτός ξεπέρασε το παιδικό του τραύμα). Στον τρίτοτώρα. Βλέπει μια τυχαία κοπέλα και την ακολουθεί για λίγο. Ξεκινά η όλη σκηνήτου βιασμού και σε κάποια φάση παρατηρεί κάτι πάνω στη κοπέλα που του θυμίζειτην γυναίκα που του άλλαξε τη ζωή/ τον έσωσε(τα μάτια της, το άρωμά της, ένακόσμημα, ένα φουλάρι, ένα οποιοδήποτε στοιχείο). Σταματάει τότε γιατί τομετάνιωσε, αλλά η κοπέλα είναι λιπόθυμη. Ενώ ρίχνει μια ματιά στα στοιχείατης(προφανώς θα έχει ταυτότητα πάνω της),καλεί ένα ασθενοφόρο και βλέπει απόμακριά καθώς την βάζουν μέσα στο αμάξι. Αφού περπατήσει για λίγο, βρίσκει μεκάποιο τρόπο χαρτί και στυλό(ίσως τα είχε και από πριν πάνω του) και γράφει κάτι. Το κλείνει, και το βάζει σεένα φάκελο. Ώρα να κλήσεις με έναν ωραίο επίλογο. Η κοπέλα, λίγες μέρες μετάβρίσκεται στο σπίτι της και αναρρώνει από αυτό που της έχει συμβεί. Βλέπειειδήσεις και ακούει πως βρήκαν το πτώμα ενός άνδρα.Η νεκροψία δείχνει πωςαυτοκτόνησε(διαλέγεις εσύ τρόπο) πριν χ μέρες (την επομένη του βιασμού). Την ώραπου βλέπει τη φώτο του νεκρού/βιαστή στη τηλεόραση, χτυπάει το κουδούνι. Έχειλάβει ένα συστημένο(στη ταυτότητα έχει και διεύθυνση, σωστά;). Το ανοίγει και βλέπει γραμμένη την λέξη ΣΥΓΝΩΜΗ (και αναυτό που του θύμισε τη γυναίκα που τον έσωσε είναι ένακόσμημα ή κάποιο άλλο αντικείμενο,επιπλέον, θα μπορούσες να βάλεις στο φάκελο και το αντικείμενο αυτό, το οποίο τηςέπεσε ή της το πήρε αυτός κατά τη διάρκεια του βιασμού. Ξέρω ότι αλλάζει σχεδόν κατά 95% το αρχικό κείμενο, αλλά είναι μια ιδέα.Μπορείς να κρατήσεις ότι θες από αυτά που έγραψα ή και τίποτα. Επίσης αν θεςμπορείς να αφήσεις αυτό ως έχει και να γράψεις ένα άλλο κείμενο( ανβγάλεις τους φίλους και επικεντρωθείς μόνο σε αυτόν νομίζω θα έβγαινε μια ωραίαιστορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niceguy0973 Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 (edited) Συμφωνώ με όσα έχουν πει τα παιδιά πιο πάνω. Θα ήθελα να σημειώσω μόνο το σχόλιο "Γενικά η πλοκή δεν με εξέπληξε ιδιαίτερα και δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε ναδιαβάσω για 2 βαρετούς τύπους και μετά για έναν βιαστή. Δεν υπήρχε κάτι που νατους συνδέει πέρα από την φιλία τους. Θα μπορούσες να έχει κάνει κάτι με το όλοστήσιμο". Όταν τελείωσα αυτήν την αίσθηση είχα και γω, οπότε θα πάρω το θάρρος να σουπροτείνω μια ιδέα σε περίπτωση που μελλοντικά θελήσεις να το επεξεργαστείς. Αυτοί οι 3 είναι φίλοι ναι; Θα μπορούσες να στήσεις ένα σκηνικό, όπου είναιτρία ορφανά(ή και όχι) αγόρια και γνωρίζουν την κακοποίηση απόκάποιον(κλισαδούρα, το ξέρω, αλλά άκου και την συνέχεια), με διαφορετικό όμωςτρόπο. Δηλαδή τον έναν θα μπορούσε να τον έβριζε και να τον μείωνε κάποιοςσυνεχώς, κάθε μέρα και να του έκανε τη ζωή μαρτύριο (λεκτική βία), τον άλλο νατον έδερνε και τον τρίτο να τον βίαζε. Για τον τελευταίο μπορείς να βάλεις μιαγυναικεία παρουσία να του αλλάζει την ζωή προς το θετικό, ή να τον σώζει απόένα βιασμό. Χ χρόνια μετά, ο πρώτος επαναλαμβάνει το ίδιο και βρίζει άσχημα την γυναίκα του(βλέπε αυτούς τους συχαμένους που όλη μέρα πίνουν και παίζουν χαρτιά, δεν κάνουν τίποτα να βοηθήσουν την οικογένεια τους, βρίζουν συνέχεια κλπ κλ). Δεν σταματάειούτε καν όταν παρακολουθεί το παιδί(άρα δεν ξεπέρασε το πρόβλημα του και τομεταφέρει στην επόμενη γενιά). Ο δεύτερος το ίδιο, δέρνει την γυναίκα του καιτην σκοτώνει πάνω στα νεύρα του ή πέφτει ξερός πάνω σε κάποιο καβγά και εκείνηφεύγει(που σημαίνει ότι ούτε αυτός ξεπέρασε το παιδικό του τραύμα). Στον τρίτοτώρα. Βλέπει μια τυχαία κοπέλα και την ακολουθεί για λίγο. Ξεκινά η όλη σκηνήτου βιασμού και σε κάποια φάση παρατηρεί κάτι πάνω στη κοπέλα που του θυμίζειτην γυναίκα που του άλλαξε τη ζωή/ τον έσωσε(τα μάτια της, το άρωμά της, ένακόσμημα, ένα φουλάρι, ένα οποιοδήποτε στοιχείο). Σταματάει τότε γιατί τομετάνιωσε, αλλά η κοπέλα είναι λιπόθυμη. Ενώ ρίχνει μια ματιά στα στοιχείατης(προφανώς θα έχει ταυτότητα πάνω της),καλεί ένα ασθενοφόρο και βλέπει απόμακριά καθώς την βάζουν μέσα στο αμάξι. Αφού περπατήσει για λίγο, βρίσκει μεκάποιο τρόπο χαρτί και στυλό(ίσως τα είχε και από πριν πάνω του) και γράφει κάτι. Το κλείνει, και το βάζει σεένα φάκελο. Ώρα να κλήσεις με έναν ωραίο επίλογο. Η κοπέλα, λίγες μέρες μετάβρίσκεται στο σπίτι της και αναρρώνει από αυτό που της έχει συμβεί. Βλέπειειδήσεις και ακούει πως βρήκαν το πτώμα ενός άνδρα.Η νεκροψία δείχνει πωςαυτοκτόνησε(διαλέγεις εσύ τρόπο) πριν χ μέρες (την επομένη του βιασμού). Την ώραπου βλέπει τη φώτο του νεκρού/βιαστή στη τηλεόραση, χτυπάει το κουδούνι. Έχειλάβει ένα συστημένο(στη ταυτότητα έχει και διεύθυνση, σωστά;). Το ανοίγει και βλέπει γραμμένη την λέξη ΣΥΓΝΩΜΗ (και αναυτό που του θύμισε τη γυναίκα που τον έσωσε είναι ένακόσμημα ή κάποιο άλλο αντικείμενο,επιπλέον, θα μπορούσες να βάλεις στο φάκελο και το αντικείμενο αυτό, το οποίο τηςέπεσε ή της το πήρε αυτός κατά τη διάρκεια του βιασμού. Ξέρω ότι αλλάζει σχεδόν κατά 95% το αρχικό κείμενο, αλλά είναι μια ιδέα.Μπορείς να κρατήσεις ότι θες από αυτά που έγραψα ή και τίποτα. Επίσης αν θεςμπορείς να αφήσεις αυτό ως έχει και να γράψεις ένα άλλο κείμενο( ανβγάλεις τους φίλους και επικεντρωθείς μόνο σε αυτόν νομίζω θα έβγαινε μια ωραίαιστορία. Thanx my friend... Πολύ ωραία η ιδέα σου... Edited September 10, 2011 by niceguy0973 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.