Διαιρέτης Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Louis Royo Boris Vallejo Rebecca Guay Τους έχετε ακουστά, δεν μπορεί... Δεν κάνουν comics (ίσως ο Vallejo να έχει κάνει κάποια εξώφυλλα Conan) αλλα ξωγραφίζουν σίγουρα απίστευτα. H Rebecca Quay για κάποιο διάστημα σχεδίαζε κάρτες για το Magic the Gathering. Όποιος έχει πληροφορίες για τους παραπάνω, ας το γράψει. Επίσης, η Modern Times είχε κυκλοφορήσει το "Sandman" στα ελληνικά, με την ονομασία "Μορφέας". ΑΝ το έχει κάποιος (είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά) σκαναρισμένο, ας μου το πεί, αν γίνεται να μου στείλει ένα cd ή κάτι τέτοιο... Διαιρέτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Sandman mporeis na breis apeira...ego exo kamposa alla de mporo na steilo cd.An exeis dsl h grhgorh syndesh, kati ginetai. In other news, oi parapano artists einai arketa gnostoi, mporeis na breis pampola scans edo: www.imagenetion.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Πράγματι, ένα απλό search σε κάποια μηχανή αναζήτησης, όπως το http://www.yahoo.com θα σου βγάλει πολλά αποτελέσματα για όλους. Μερικά λινκς μπορείς να βρεις και σε διάφορα τόπικς του sub-forum ζωγραφική εδώ στο sff. http://community.sff.gr/index.php?showforum=31 H Rebecca Guay μ'αρέσει ιδιαίτερα. Εδώ είναι το δικό της επίσημο site: http://www.rebeccaguay.com/index2.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Καταρχήν έχουμε forum για τέχνη, δεν είναι comics τα συγκεκριμένα έργα. Κατά δεύτερον αν αγαπάς κάποιον καλλιτέχνη αγόρασε τα artbooks του... Τρίτον, αν ψάξεις στο Google θα βρείς τις σελίδες και των τριών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Ε, εντάξει, μπορούμε να πούμε πως αυτό το τόπικ θα μπορούσε να ταιριάζει και στα Κόμικς και στη Ζωγραφική, αφού ο Διαιρέτης (καλώς ήρθες στο φόρουμ, με την ευκαιρία), ρώτησε και για καλλιτέχνες φάντασυ και για comics. Ελπίζω οι απαντήσεις μας να σε βοήθησαν. ¨Οπως λέει κι η Νιεννα πιο πάνω είναι τόσο γνωστοί και αγαπητοί καλλιτέχνες που υπάρχει άπειρο υλικό online, όπως και σε βιβλιοπωλεία. Συχνά στα σχετικά μαγαζιά Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αλλά και σε Online bookstores, έχω δει άλμπυμ για όλους τους παραπάνω καλλιτέχνες, εκτός της Guay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διαιρέτης Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση παιδιά, και συγγνώμη για το spam στο forum των comics... Τώρα αρχίζω και μαθαίνω σιγά σιγά.. Διαιρέτης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.