Αιθεροβάμων Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλους! Τον τελευταίο καιρό ρούφηξα κυριολεκτικά τρία βιβλία του Εσσε! Το Ντεμιαν, το λύκο της στέπας και το Σινταρτα. Μου αρέσει απίστευτα ο συγγραφέας και τη δευτέρα θα πάω να αγοράσω ακόμα ένα βιβλίο του. Σκεπτόμουν το “Νάρκισσος και Χρυσόστομος” Έχετε κάποιο άλλο να μου προτείνετε; Ευχαριστω Edited November 12, 2011 by Αιθεροβάμων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Κάτω από τη ρόδα, Γερτρούδη, Ροσάλντε, εμένα μου άρεσαν πολύ και τα τρία αυτά. Το αγαπημένο μου ήταν, είναι και θα παραμείνει το Ντέμιαν, αλλά το Κάτω από τη ρόδα είναι πολύ κοντά. Επίσης θυμάμαι να μου αρέσει ο Φραγκίσκος της Ασίζης και το Ταξίδι στην Ανατολή. Γενικά, ό,τι έχω διαβάσει από Έσσε μου άρεσε. Απλά ο Ντέμιαν είναι αξεπέραστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αιθεροβάμων Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 Και εγω το ιδιο εχω να πω για το Ντεμιαν! Αν καταλαβα καλα το Ναρκισσος και Χρυσοστομος δεν το εχεις διαβασει ε; Ειχα αυτο στο μυαλο μου για αγορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Όχι, δεν το έχω διαβάσει, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αυτό που προτείνω είναι το Κάτω από τη ρόδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αιθεροβάμων Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.