Jump to content

Γλυκιά και φρικτή ηδονή η γνώση


Guest old#2065

Recommended Posts

Guest old#2065

Ομομα συγγραφέα Νίκος

Είδος Φλασάκι τρόμου

Λέξεις 1290

Βία Ναι

Σεξ Ναι

Σχόλιο. Έκανα κάποιες αλλαγές στη Τζίλντα, ακολουθώντας υποδείξεις σας και θέλω να μάθω αν αυτό είναι μκαλύτερο απο το πρώτο.

Γλυκιά και φρικτή ηδονή η γνώση

 

 

 

«Έλα Τζίλντα, ο Μάικ είμαι, πως πάει;»

 

«Όλα καλά εσύ;»

 

«Μια χαρά, είμαστε σύμφωνοι για το βράδυ;»

 

«Ε ναι, βέβαια, όπως τάπαμε. Συμφώνησαν οι άλλοι για το ποσό;»

 

«Όλα είναι κανονισμένα. Εσύ είσαι έτοιμη για τις λεπτομέρειες.»

 

«Αφού τα ξεκαθαρίσαμε, ακουμπάτε το χρήμα, παίρνετε αυτό που θέλετε»

 

«Όχι μην μου πεις μετά, σου-μου και δεν και τέτοια»

 

«Αγοράκι μου επαγγελματία πληρώνεις, θα πάρεις αυτό που ζητάς»

 

«Όλα, μέχρι τέρμα, έτσι;»

 

«‘Όλα μέχρι τέρμα, εντελώς» είπε η Τζίλντα γελώντας.

 

«Στις έντεκα, θάναι καλά να είσαι εκεί για να ετοιμαστείς, εντάξει;»

 

«Εντάξει, μείνε ήσυχος, θα είμαι εκεί στην ώρα μου. Τα λέμε το βράδυ »

 

 

 

Η Τζίλντα έκλεισε το τηλέφωνο και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. «Περνάει ακόμη η μπογιά σου κούκλα μου» σκέφτηκε και διόρθωσε με το μικρό δάχτυλο, το κραγιόν στην άκρη των χειλιών της.

 

Αυτή μάλιστα, ήταν καλή μπάζα. Οκτώμισι χιλιάδες ευρώ για ένα βράδυ δεν πλήρωσαν για αυτήν ούτε όταν ήταν φρέσκο πράμα, στα δεκαεπτά της. Το επάγγελμα περνούσε κρίση με τόσες πρόθυμες νεότερες απ’αυτήν. Και κάτι αρπαχτές σε στριπ στούντιο, δεν έσωζαν τα πράγματα.

 

Αυτός ο Μάικ που τον ψάρεψε, η την ψάρεψε, στο ίντερνετ, ήταν φανερό πως είχε ματσωμένους αλλά και βιτσιόζους φίλους. Αφού έστειλε κάποιες καλές και αποκαλυπτικές φωτογραφίες της, συμφώνησαν να δώσει μια παράσταση φουλ έξτρα σε ένα ιδιωτικό πάρτι, που θα γινόταν σε μια βίλα . Συμφώνησαν ότι θα τα δείξει όλα μέχρι τέρμα, με μπόντατζ, και Ες Εμ και πασαλείμματα, αλλά και για οκτώμισι χιλιάρικα.

 

Με τη διάθεση που της έδωσε αυτό το τελευταίο, κοίταξε το ρολόι της και μπήκε με χορευτικά βήματα στο μπάνιο.

 

 

 

 

 

Στο εσωτερικό της βίλας, το μεγάλο σαλόνι ήταν γεμάτο από κόσμο. Αρκετοί ήταν μεταμφιεσμένοι, κάποιοι φορούσαν μόνο μάσκες και κάποιοι μαύρες στολές μοναχού με κουκούλα. Οι περισσότεροι ήταν μεσήλικες, μεγαλοαστοί με τις συζύγους τους. Ανάμεσά τους κυκλοφορούσαν πανέμορφα ημίγυμνα αγόρια και κορίτσια, που φρόντιζαν ώστε να μην μένει άδειο κανένα ποτήρι, στα χέρια των καλεσμένων. Μπροστά σε μία μπαρόκ βιτρίνα με μουσειακά εκθέματα, είχε στηθεί μια εξέδρα με δυο μεγάλα αντικείμενα, σκεπασμένα με βαθύ μπλε βελούδινο ύφασμα.

 

Ένας άντρας με κατακόκκινη μπέρτα και κουκούλα, στάθηκε μπροστά στην εξέδρα .Τα φώτα χαμήλωσαν και δύο νεαροί με σώμα Σβαρστενέγκερ, γυμνοί από τη μέση και πάνω ανέβηκαν και στήθηκαν στην εξέδρα.

 

Η μουσική σταμάτησε, ο κόσμος σχημάτισε ένα ημικύκλιο μπροστά από την εξέδρα και όλοι σώπασαν για να ακούσουν.

 

«Αδερφοί και αδερφές μου, καλοί μας φίλοι. Με την ευκαιρία του εορτασμού της εξακοσιοστής εξηκοστής έκτης επετείου, από τη νύχτα του Προφήτη, σας ετοιμάσαμε ένα διασκεδαστικό και συνάμα συμβολικό πρόγραμμα. Το μαρτυρικό τέλος και οι τελευταίες λέξεις ‘’γλυκιά και φρικτή ηδονή η γνώση’’ του Μεγάλου Δασκάλου μας, μας ενέπνευσε για το θέαμα που ακολουθεί».

 

Τα φώτα έσβησαν τελείως και άναψε ένας προβολέας. Ένας από τους δυο νεαρούς με θεατρική κίνηση, τράβηξε το ένα βελούδινο σκέπασμα και αποκάλυψε ένα τεράστιο γυάλινο βάζο, γεμάτο με πολύχρωμες καραμέλες. Ένα επιφώνημα έκπληξης, ακούστηκε από κάτω. Ο δεύτερος νεαρός, κρατώντας ένα ρόπαλο πλησίασε τη γυάλα και με ένα απότομο και δυνατό χτύπημα την έκανε θρύψαλα. Εκατοντάδες καραμέλες, σοκολατάκια και καραμελωμένα μήλα σκόρπισαν στην εξέδρα. Ανάμεσά τους και μια γιγάντια καραμέλα, με γυαλιστερό κόκκινο περιτύλιγμα.

 

Οι δύο νεαροί, αφού πέταξαν γλυκά στον κόσμο που χειροκροτούσε, στάθηκαν πάνω από την υπερμεγέθη κόκκινη καραμέλα. Έσκυψαν και με χορευτικές κινήσεις την έπιασαν ο καθένας από τη μια άκρη. Αφού την αιώρησαν για λίγο πέρα δώθε, σαν να έπαιρναν φόρα για να την πετάξουν στο κοινό, ξαφνικά σταμάτησαν και τράβηξαν απότομα τα δύο άκρα που κρατούσαν. Το περιτύλιγμα σχίστηκε και με ένα γδούπο μια γυναίκα τυλιγμένη σε ασημόχαρτο βρέθηκε καθισμένη στο πάτωμα.

 

Η τυλιγμένη στο ασημόχαρτο γυναίκα, ακολουθώντας το ρυθμό της μουσικής ,σηκώθηκε και άρχισε να χορεύει προκλητικά γύρω από τους γυμνασμένους άνδρες που προσποιούνταν τους έκπληκτους. Ο κόσμος είχε αρχίσει να χτυπάει ρυθμικά παλαμάκια, και να προτρέπει τους νεαρούς να αφαιρέσουν το ασημόχαρτο. Μια εικονική πάλη μισού λεπτού μεταξύ της κοπέλας και των νεαρών ήταν αρκετή για να αποκαλυφθεί το υπέροχο κορμί της Τζίλντας, που τώρα πια φορούσε μαύρα γυαλιστερά δερμάτινα εσώρουχα και ζαρτιέρες με μαύρες κάλτσες και κόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες.

 

Ο τελετάρχης στεκόταν δίπλα σε έναν ασπρομάλλη κύριο, με κουστούμι, μαύρη μάσκα και ένα πούρο στο στόμα. Βγάζοντας το πούρο, ο άντρας ρώτησε «Τι έγινε; Ήλθε ο κινέζος καλλιτέχνης ;»

 

«Όλα όπως τα κανονίσαμε, μην ανησυχείτε καθόλου, απολαύστε το θέαμα»

 

Την ίδια ώρα, με ερωτικές προσεγγίσεις προς τους δυο νεαρούς, η Τζίλντα έδινε ευκαιρία στο κοινό να απολαύσει το εντυπωσιακό θέαμα του ημίγυμνου κορμιού της. Ο ένας από τους παρτενέρ της πρόσφερε ένα ποτήρι σαμπάνια, εκείνη το έφερε φιλήδονα στα χείλη και το ήπιε μονορούφι. Ο άλλος της έδωσε ένα πιάτο με σοκολατίνα. Εκείνη αφού κοίταξε μια το γλυκό και μια το κοινό, πέταξε το πιατάκι και έλιωσε την σοκολατίνα στο στήθος, την κοιλιά και τους μηρούς της. Μετά πλησίασε τους δυο άνδρες και πιάνοντάς τους από το σβέρκο, κόλλησε τα πρόσωπά τους πάνω στο πασαλειμμένο με σοκολάτα κορμί της. Κάτω από τις ιαχές των παρευρισκομένων, οι δύο νεαροί άρχισαν να γλύφουν υπάκουα.

 

Όταν δεν υπήρχε ίχνος σοκολάτας πια, ο ένας παρτενέρ τράβηξε το δεύτερο βελούδινο κάλυμμα και αποκάλυψε μια δίμετρη μεταλλική κατασκευή σε σχήμα Χ, ενώ ο άλλος οδηγούσε, με προσποίηση βίας, την Τζίλντα προς τα εκεί. Εκείνη με υποταγμένη διάθεση τους άφησε να δέσουν τους καρπούς και τους αστραγάλους της με αλυσίδες στα άκρα του μεταλλικού Χ. Δεν αντέδρασε ούτε όταν τοποθέτησαν ένα φίμωτρο σε μέγεθος μπάλας του γκολφ στο στόμα της, και ασφάλισαν σφιχτά το λουρί.

 

Οι δύο άντρες κατέβηκαν από το βάθρο. Ένας κοντός άντρας με λευκή στολή μοναχού ανέβηκε και στάθηκε μπροστά στη δεμένη Τζίλντα. Οι καλεσμένοι διέκριναν το ανέκφραστο πρόσωπο και το σκοτεινό βλέμμα του κινέζου καλλιτέχνη, κάτω από την άσπρη κουκούλα.

 

Οι καλεσμένοι συνέχισαν να χτυπούν ρυθμικά παλαμάκια και μερικοί είχαν συντονιστεί σε ένα ρυθμικό μουρμουρητό με το στόμα.

 

Ο κινέζος με αστραπιαία κίνηση έβγαλε μια λεπίδα και την κράτησε ψηλά. Η λεπίδα λαμπύρισε στο φως του προβολέα.

 

Με τελετουργικές κινήσεις, άπλωσε το χέρι με τη λεπίδα και έκοψε τον μαύρο γυαλιστερό στηθόδεσμο. Στη θέα των δυο ολοστρόγγυλων βυζιών, οι καλεσμένοι έβγαλαν ένα επιφώνημα επιδοκιμασίας.

 

Ο κινέζος, αφού άφησε να απολαύσουν για λίγο το θέαμα με δυο κινήσεις είχε αφαιρέσει και το δερμάτινο σλιπ, αφήνοντας το ολόγυμνο κορμί της Τζίλντας στα αδηφάγα βλέμματα των θεατών. Αυτοί ενέτειναν τα ρυθμικά παλαμάκια προτρέποντας τον κινέζο να συνεχίσει. Παράλληλα το μουρμουρητό τους είχε συντονιστεί σε μια απόκοσμη και ακατάληπτη ψαλμωδία.

 

Ο κινέζος τότε άρχισε να χαϊδεύει με τη λεπίδα πρώτα τις θηλές και μετά το αιδοίο της κοπέλας προκαλώντας ενθουσιασμό στο κοινό, που έδειχνε να εκστασιάζεται.

 

Η Τζίλντα ήξερε ότι όλο αυτό ήταν στη συμφωνία και με σχεδόν μισόκλειστα μάτια, που ίσως ήταν και από τη σαμπάνια, περίμενε να τελειώσει η παράσταση, να πάρει τα ωραία της ευρώ και να πάει σπίτι της, όταν ένιωσε ένα τσίμπημα χαμηλά στην κοιλιά της. Με γουρλωμένα μάτια προσπάθησε να κοιτάξει προς τα κάτω αλλά είδε μόνο την άσπρη κουκούλα .

 

 

 

Σε λιγότερο από πέντε λεπτά και ενώ το ρολόι έδειχνε ακριβώς δώδεκα, ο κινέζος γύρισε και υποκλίθηκε στο κοινό που τον αποθέωνε. Τα χέρια του, η λεπίδα και τα ρούχα του ήταν γεμάτα με αίμα.

 

Πάνω στο ικρίωμα, με τις στοιβάδες δέρματος και λίπους να της έχουν αφαιρεθεί από το εφηβαίο μέχρι το λαιμό, η Τζίλντα αποκάλυπτε τα εσωτερικά της όργανα στους σεληνιασμένους θεατές. Κάτω από την επήρεια αυτού που την είχαν ποτίσει, σαν μέσα σε όνειρο, ενώ πονούσε φρικτά, ένοιωθε μια γλυκιά μέθη. Και επειδή ο κινέζος τα άξιζε τα λεφτά του, η Τζίλντα δεν έχασε τις αισθήσεις της ούτε όταν ο κινέζος της αφαίρεσε τα βλέφαρα και μαζί το ύστατο καταφύγιο που θα της έδινε το κλείσιμο των ματιών της.

 

Έτσι η Τζίλντα είδε , άκουσε και ένοιωσε με κάθε λεπτομέρεια το υπόλοιπο εκείνης της νύχτας. Της τελευταίας νύχτας της ζωής της.

Edited by npaps
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..