Cassandra Gotha Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ερασιτεχνική, (με την έννοια του άφραγκη και χωρίς πολλά μέσα), κινηματογραφική ομάδα στην Πολωνία φτιάχνει μίνι σειρά βασισμένη στα βιβλία του Andrzej Sapkowski "Wiezdmin" (The Witcher). Το πρώτο επεισόδιο υπολογίζεται να έχει βγει μέχρι τα Χριστούγεννα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε σε αυτόν το σύνδεσμο: Gwynbleidd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) απ'ότι κατάλαβα θα δούμε το the Last Wish σωστά ; εαν ναι , τότε περιμένω όσο τίποτα να δω την απόδωση της αγαπημένης μου ιστοριας από το βιβλίο :The Lesser Evil Edited November 16, 2011 by joidv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ενδιαφέρον. Πολύ ενδιαφέρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Ψαχουλεύοντας κάποια στιγμη στο amazon είχα βρει πάντως κι αυτό Hexer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandel Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Pas mal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Ψαχουλεύοντας κάποια στιγμη στο amazon είχα βρει πάντως κι αυτό Hexer Αυτό είναι επαγγελματική δουλειά, που σεναριακά ήταν αρκετά άσχετο με το βιβλίο και έφαγε τρελό κράξιμο στην Πολωνία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Ψαχουλεύοντας κάποια στιγμη στο amazon είχα βρει πάντως κι αυτό Hexer Αν και χαμηλού προϋπολογισμού παραγωγή, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, είναι απ' τις αγαπημένες μου σειρές. Επίσης -έχοντας διαβάσει μόνο το last wish- θεωρώ ότι έμεινε πολύ πιστή στο πνεύμα του βιβλίου. Τη συστήνω για όλους τους φίλους του φάνταζυ. http://www.youtube.com/watch?v=Ss9qMhwdgSA&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Την επαγγελματική σειρά την ξέρω απ' έξω. Μπορώ να παίξω και τα 13 επεισόδια στο μυαλό μου, σκηνή-σκηνή, μην σας πω και ατάκα-ατάκα. Στο επεισόδιο από όπου είναι η σκηνή που μας δείχνεις, Arachnida, στο τέλος ο Γκέραλτ θα σκοτώσει τον Σικάντα στα λουτρά, και ενώ πέφτει το κεφάλι του στο πάτωμα, ο Γκέραλτ θα του πει "Τό-γιεστ μόγια ζαπόντα, Σικάντο". (Αυτή είναι η πληρωμή μου, Σικάντα). Όμως θυμίζω ότι το τόπικ είναι για κάτι τρελούς με απίστευτο κέφι που τους ευχόμαστε να τα καταφέρουν και να μας χαρίσουν μία σειρά πιο πιστή στα βιβλία από ό,τι η παραγωγή για την κρατική τηλεόραση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.