heiron Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Πολλοι απο εσας(κι εγω δηλαδη) που δεν εχετε διαβασει πολυ τρομο(κακως) λογικα θα αναρωτιεστε τι να διαβασετε γιατι ο Τρομος ειναι ενα ειδος που δεν κρινεται με βαση τα ορια του φανταστικου,μπορει να ιστορια να ειναι τρομου και φαντασιας η τρομου και ρεαλισμου.Οποτε η κατασταση περιπλεκεται και μονο οι ειδημονες του φορουμ μπορουν να σας καθοδηγησουν. Τι γινεται ομως οταν σιωπουν;Θα χαθειτε στο λαβυρινθο των μυθιστορηματων τρομου;Οχι βεβαια!Για αυτο υπαρχει το παρακατω διαγραμμα! http://i.imgur.com/jDd4E.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Τέλειο! Παρότι διαβάζω τρόμο, ο συγκεκριμένος "χάρτης" είναι φοβερός. Ευχαριστούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackCatGirl Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Καλά έκανες και το έβαλες σε thread, γιατί είναι όντως πολύ ενδιαφέρουσα η ταξινόμηση. Να 'σαι καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.