Jump to content

Για όσους σκέφτονται να αυτοεκδοθούν.


Scoupafi

Recommended Posts

Αν το δεκτεί ένας εκδότης [...]

 

Αν το δεχτεί, φίλε μου (άντε και το δεχθεί).

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι καλό ας επενδύσει κάποιος πάνω του.

 

Ή ας ανοίξει δικό του εκδοτικό, αν μπορεί. Και θα μπορεί να βγάζει και άλλα βιβλία, εκτός από τα δικά του.

Edited by odesseo
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι καλό ας επενδύσει κάποιος πάνω του.

 

Ή ας ανοίξει δικό του εκδοτικό, αν μπορεί. Και θα μπορεί να βγάζει και άλλα βιβλία, εκτός από τα δικά του.

 

Είναι λίγο κίνηση νίντζα αυτή, αλλά όντως γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

[...]Οι εκδότες κάνουν πάρα πολλά και βγάζουν πολύ λίγα χρήματα.[...]

Οι συγγραφεις γραφουν το βιβλιο-το πιο βασικο χωρις το οποιο δεν εχεις τιποτα- και βγαζουν ακομη λιγοτερα.Οκ,να δεχτω οτι δεν ειναι και τοσο επικερδης επιχειρηση η εκδοση.Αυτο τι σημαινει;Οτι ο συγγραφεας πρεπει να τους δινει και το μεριδιο του απο φιλανθρωπια;Στην τελικη αν φταιει ο συγγραφεας που δεν ειναι αρκετα καλος και δεν πουλαει το βιβλιο του φταιει και ο εκδοτης που δεν ειναι καλος επιχειρηματιας και μπαινει μεσα.Απλα πραγματα.

Edited by heiron
Link to comment
Share on other sites

Οι p.o.d. απόπειρες έχουν το κοινό τους και υπό προυποθέσεις μπορούν να βοηθήσουν τον εκδιδόμενο να κάνει κάτι τo οποίο δεν θα μπορούσε αλλιώς.

 

Π.χ. κάποιος διατηρεί ένα blog που αφορά τα ενδιαφέροντα ενός πολύ περιορισμένου κοινού όπως τους ''Λάτρεις της Καραβίδας της Καραιβικής'' και έχει ένα δεδομένο κοινό πιστών fans, γύρω στα 3.000 άτομα που το επισκέπτονται καθημερινά. Ο τύπος μπορεί να γράψει ένα βιβλίο για την ζωή των καραβίδων και να το αγοράσουν τα 500 - 1.000 άτομα.

Επίσης υπάρχουν και οι εξαιρέσεις (σε Αγγλόφωνους συγγραφείς - φυσικά) που καταφέρνουν να βγουν απο την αφάνεια με προσωπικό τους marketing και να πουλήσουν εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα.

Γενικά όμως, ας μην γελιώμαστε. Αγορά στην Ελλάδα δεν υπάρχει είτε για mainstream είτε για P.O.D. προσπάθειες και ειδικά για το φανταστικό...

Edited by Sylook
Link to comment
Share on other sites

[...]Οι εκδότες κάνουν πάρα πολλά και βγάζουν πολύ λίγα χρήματα.[...]

Οι συγγραφεις γραφουν το βιβλιο-τοπιο βασικο χωρις το οποιο δεν εχεις τιποτα- και βγαζουν ακομη λιγοτερα.Οκ,να δεχτω οτι δεν ειναι και τοσο επικερδης επιχειρηση η εκδοση.Αυτο τι σημαινει;Οτι ο συγγραφεας πρεπει να τους δινει και το μεριδιο του απο φιλανθρωπια;Στην τελικη αν φταιει ο συγγραφεας που δεν ειναι αρκετα καλος και δεν πουλαει το βιβλιο του φταιει και ο εκδοτης που δεν ειναι καλος επιχειρηματιας και μπαινει μεσα.Απλα πραγματα.

 

Η συμπεριφορά του πελάτη δεν είναι προβλέψιμη και τα κριτήρια της εμπορικότητας δεν είναι αντικειμενικά. Ο τρόπος που το αντιμετωπίζουν αυτό οι εκδότες είναι η στατιστική, απλά μοιράζουν τον κίνδυνο. Από αυτό ωφελείται ο συγγραφέας, γιατί αυξάνονται οι πιθανότητες να εκδοθεί αλλά ταυτόχρονα μειώνονται και οι μέσες απολαβές ανά βιβλίο που εκδίδεται. Μακάρι να υπήρχε μέθοδος να τεστάρουμε ένα βιβλίο στην αγορά πριν το εκδώσουμε.

 

Τα περισσότερα βιβλία δεν πουλάνε περισσότερο από χρόνο. Ας υποθέσουμε ότι ένας συγγραφέας θέλει να βγάζει ένα βιβλίο το χρόνο, να μην ασχολείται με τίποτε και να συνεισφέρει αξιοπρεπώς στα έξοδα της οικογένειά του, χρειάζεται 15,000-20,000 κομμάτια πωλήσεις ανά βιβλίο. Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο είναι πολύ μικρές στην Ελλάδα, μόνο μια χούφτα συγγραφέων το καταφέρνει κάθε χρόνο. Ο εκδότης μπορεί να μείνει κερδοφόρος εκδίδοντας έναν πολύ μεγάλο αριθμό βιβλίων αλλά ο συγγραφέας δεν μπορεί να το δει ως επάγγελμα. Μακάρι να τον ενημέρωναν σε όλα αυτά τα σεμινάρια που γίνονται και σε όλες αυτές τις παραεκδοτικές προσεγγίσεις που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και παρουσιάζουν τη συγγραφή σαν βιοπορισμό.

 

Οι p.o.d. απόπειρες έχουν το κοινό τους και υπό προυποθέσεις μπορούν να βοηθήσουν τον εκδιδόμενο να κάνει κάτι τo οποίο δεν θα μπορούσε αλλιώς.

 

Π.χ. κάποιος διατηρεί ένα blog που αφορά τα ενδιαφέροντα ενός πολύ περιορισμένου κοινού όπως τους ''Λάτρεις της Καραβίδας της Καραιβικής'' και έχει ένα δεδομένο κοινό πιστών fans, γύρω στα 3.000 άτομα που το επισκέπτονται καθημερινά. Ο τύπος μπορεί να γράψει ένα βιβλίο για την ζωή των καραβίδων και να το αγοράσουν τα 500 - 1.000 άτομα.

Επίσης υπάρχουν και οι εξαιρέσεις (σε Αγγλόφωνους συγγραφείς - φυσικά) που καταφέρνουν να βγουν απο την αφάνεια με προσωπικό τους marketing και να πουλήσουν εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα.

Γενικά όμως, ας μην γελιώμαστε. Αγορά στην Ελλάδα δεν υπάρχει είτε για mainstream είτε για P.O.D. προσπάθειες και ειδικά για το φανταστικό...

 

Η αυτοέκδοση είναι κανόνας στα βιβλία που απευθύνονται σε niche αγορές,.επιστημονικά, κλαδικά, ειδικών θεμάτων, κλπ. Αυτά όμως πωλούνται μέσα από άλλα κανάλια, δεν είναι το αντικείμενο το μέσου εκδότη λογοτεχνίας. Το δίκτυο διανομής και το επιχειρηματικό του μοντέλο δε χρησιμεύει πολύ στο συγγραφέα.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα πρακτικό παράδειγμα:

 

400 σελίδες ασπόμαυρο 14χ21 με κόλλα στη ράχη

 

Αν ο συγργαφέας βγαζει ΜΗΔΕΝ κερδος, το βιβλίο πωλείται:

 

$12,50 στο lulu

$11,88 στο createspace

$19,99 στο amazon (μέσω lulu)

$15,83 στο amazon (μέσω createspace)

 

Αν βγάζει 1 ΕΥΡΩ το κομμάτι κέρδος:

 

$14,16 στο lulu

$13.54 στο createspace

$22.32 στο amazon (μέσω lulu)

$18,05 στο amazon (μέσω createspace)

 

Αν το κάνουμε έγχρωμο:

 

Με 1 ΕΥΡΩ το κομμάτι κέρδος:

 

$86,16 στο lulu

$63.85 στο createspace

$126.32 στο amazon (μέσω lulu)

$85,13 στο amazon (μέσω createspace)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι καλό ας επενδύσει κάποιος πάνω του.

 

Ή ας ανοίξει δικό του εκδοτικό, αν μπορεί. Και θα μπορεί να βγάζει και άλλα βιβλία, εκτός από τα δικά του.

 

Είναι λίγο κίνηση νίντζα αυτή, αλλά όντως γίνεται.

+1chinese.gifrofl.gifrofl.gif

 

Craft, θες να γίνεις ο ατζέντης μου;

και για να συνεισφέρουμε και στην κουβεντούλα:

Αυτό που λέει ο craft νομίζω πως με εκφράζουν απόλυτα. Πάντα τα είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και γνωρίζω πολύ καλά οτι να εκδοθείς απο οίκο έχει πολλά ωφέλη.

Απλά είναι ο φόβος της απογοήτευσης.

Link to comment
Share on other sites

Αν φοβάσαι την απογοήτευση, δεν πρόκετιται να πετύχεις πολλά. Και δε μιλάω απαραίτητα για τη συγγραφή.

Link to comment
Share on other sites

Craft, θες να γίνεις ο ατζέντης μου;

και για να συνεισφέρουμε και στην κουβεντούλα:

Αυτό που λέει ο craft νομίζω πως με εκφράζουν απόλυτα. Πάντα τα είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και γνωρίζω πολύ καλά οτι να εκδοθείς απο οίκο έχει πολλά ωφέλη.

Απλά είναι ο φόβος της απογοήτευσης.

 

Αν το λές σοβαρά, δεν ασχολούμαι. Αν το λες για αστείο γιατί είναι υπερβολικά χρονοβόρο στην ελλάδα να κάνεις τον αντέντη και καθόλου αποδοτικό, παλι δεν ασχολούμαι:)

 

Για να πετύχεις πάντως κάτι, πρέπει να επιδιώξεις να απογοητευτείς όσο περισσότερες φορές γίνεται. Καλύτερα φυσικά να απαγοητεύεσαι μαθαίνοντας κάτι, όχι με τον αδιευκρίνιστο τρόπο που θα απογοητευτείς από έναν εκδοτικό οίκο.

Link to comment
Share on other sites

Και η κατάσταση για τον αρχάγγελο της αυτοέκδοσης:

 

http://www.bbc.co.uk...siness-15455938

 

Μια χούφτα συγγραφείς στο Kindle βγάζουν αρκετά για να ζήσουν, αλλά μόνο επειδή πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες αντίγραφα προς $0.99 ($0.35=0.25 ευρώ ακαθάριστο κέρδος, το 1/3 έως 1/5 των ποσοστών μιας κανονικής έκδοσης ανάλογα με τη χώρα), προσφέροντας υλικό δωρέαν ή από μόνοι τους η αυτόματα με καμπάνια του amazon, και ξοδεύοντας ανυπολόγιστο χρόνο σε αυτοσχέδιο online μαρκετιν. Αρκετοί συγγραφείς διαδίδουν ψευδώς ότι έχουν φοβερές πωλήσεις μόνο και μόνο για να προωθηθεί η πλατφόρμα και να προωθήσουν και τον ευατό τους. Η Αμάντα Χόκιν πάλι, έγινε o προφήτης του Kindle και τράβηξε πολλούς συγγραφείς στον Kindle με την επιτυχία της, αλλά ήταν απλά κερδισμένη από τις περιστάσεις και τη φοβερή προώθηση από το ίδιο το Amazon και τα μέσα γενικά.

 

Όσον αφορά τη συνηθισμένη τιμή ($0.99), φυσικά και δεν είναι βιώσιμο να πουλάς πνευματική ιδιοκτησία σε τέτοια τιμή. Τέτοια έκπτωση δεν είναι βιώσιμη τακτική μαρκετιν για καμιά αγορά. Στη μουσική βιομηχανία έπιασε η ηλεκτρονική διανομή, αλλά παρότι το φυσικό μέσο δεν υπάρχει πλέον και η διανομή είναι φτηνότερη, τα τραγούδια παραμένουν κοντά στην τιμή που είχαν σε ένα CD, δεν κοστίζουν το 1/10 από ότι σε ένα CD. Κανένας συντελεστής δεν υποτίμησε τη δουλειά του στη διαδικασία. Αντίθετα, στο θέμα του ηλεκτρονικού βιβλίου, όχι μόνο υποτιμήθηκε αλλά και διαγράφτηκε εντελώς ως συντελεστής. Η επιμέλεια, η διόρθωση, η στοιχειοθεσία, ο εκδότης ο ίδιος, δεν είναι πια απαραίτητα πράγματα στην "έκδοση". Πολλοί διαγράφουν ακόμα και τη διανομή την ίδια μια και ο καθένας ΜΠΟΡΕΙ να μπει στο site να αγοράσει το βιβλίο. Φυσικά, ελάχιστοι θα το κάνουν.

 

Το πλήθος των πωλήσεων είναι φοβερό εργαλείο φυσικά. Σε όλους αρέσουν οι πελάτες/αναγνώστες. Ένα σωρό κουπονάδικες εταιρίες χρησιμοποιούν το πλήθος για να πουλήσουν ζημιογόνα πακέτα προσφορών σε επιχειρήσεις. Φτιάξε μια πίτσα με 4 ευρώ, την πουλάς κανονικά 8, εμείς θα τη δώσουμε το πολύ 4 (50% έκπτωση, αν θες το κάνουμε και περισσότερο!), θα κρατήσουμε τα μισά (2) επειδή θα σου φέρουμε τον πελάτη και εσύ 8α πάρεις 2 στο χέρι (για την πίτσα που κόστισε 4). Αλλά θα πουλήσεις ένα σωρό πίτσες κα θα γεμίσει το μαγαζί και θα ανοίξουν οι δουλειές! Μια από τα ίδια είναι και το Kindle. Πούλα σε μη βιώσιμο κόστος να βγάλει o Bezos. Αν το βιβλίο το βάλεις $4 αντί για $1 οι πωλήσεις πέφτουν κατακόρυφα, γιατί έχει κανονικά βιβλία στα $5 ($1 πχ λιγότερο από ένα mass market με μέγιστη έκπτωση). Με επιμέλεια, από γνωστούς συγγραφείς κλπ. Ο πελάτης θα καταναλώσει την πίτσα με τα 4 ευρώ χωρίς να ξέρει ότι μπήκες μέσα 2 ευρώ για να του την προσφέρεις. Και στην περίπτωση της πίτσας δε θα ξαναφανεί στο μαγαζί. Θα πάει στο επόμενο θύμα που θα πουλήσει πίτσα με 2 ευρώ. Και η πίτσα στο μέλλον πρέπει να κοστίζει 4 ευρώ για να μη φαίνεται υπερβολικά ακριβή. Και έβαλες στη μέση ένα μεσάζοντα που κρατάει επί ακαθαρίστων τα μισά, ενώ εσύ γράφεις ζημιά με όσα περισσεύουν για σένα. Σε περιβάλλον ηλεκτρονικής διανομής, το βιβλίο του συγγραφέα θα αξίζει πάντα $0.99 αφού πουλήθηκε κάποτε $0.99. Το να ανεβάσεις την τιμή στην κανονική εκλαμβάνεται ώς κοροϊδία. Δεν είσαι paperback writer, ούτε καν pulp writer. $0.99 αξίζεις γιατί τόσο κοστολόγησες τον εαυτό σου και γιατί βιάστηκες να προχωρήσεις.

 

Μακάρι ο καθένας να εκτιμούσε τη δουλειά του όσο έπρεπε και να εκτιμούσε και τη δουλειά του άλλου όσο έπρεπε. Και να σταματούσε να βλέπει ευκαιρίες που μόνο συμφέροντα άλλων εξυπηρετούν. Αν σταματήσει να σκέφτεται την ευκαιρία, και αρχίσει να δουλεύει σοβαρά για να παράγει κάτι καλύτερο, ακόμα καλύτερα. Έτσι γίνονται τα βιβλία που κάνουν επανεκδόσεις 30 χρόνια μετά. Ούτε το καλοκαιρινό ευπώλητο ούτε τα αυτοσχέδια επιχειρηματικά σχέδια αυτοέκδοσης οδηγούν στον στόχο. Και ο στόχος είναι φυσικά η καλλιτεχνική και οικονομική επιτυχία, που συντηρούν το πάθος για τη συγγραφή. Τα πραγματικά επιτυχημένα ebooks είναι βιβλία που εκδόθηκαν κανονικά και κυκλοφόρησαν κανονικά. Βιβλία τα οποία πέρασαν από όλη τη διαδικασία της έκδοσης. Μόνο το φυσικό χάρτινο μέσο βγήκε από τη μέση. Η αγορά θα περάσει σταδιακά στο ηλεκτρονικό βιβλίο, αλλά μόνο έτσι θα επιβιώσει.

Edited by Craft
Link to comment
Share on other sites

Είναι σημαντικό να ξέρεις τι θέλεις να βγάλεις από την υπόθεση, τι στόχους έχεις. Το να λες ότι όποιος πουλάει στο amazon μόνος του είναι βλάκας και σπαταλάει ''ανυπολόγιστο'' χρόνο στο αυτοσχέδιο μάρκετινγκ είναι λανθασμένο. Όσοι το κάνουν το κάνουν είτε για λόγους προώθησης και long term σχεδίων, είτε γιατί είναι ικανοποιημένοι με τα χρήματα που βγάζουν (γράφουν πολύ, πουλάνε φτηνά, ζουν από την συγγραφή ή δουλεύουν ημιαπασχόληση).

 

Οι εκδοτικοί κατηγορούν το amazon γιατί δεν τους συμφέρει αυτό που συμβαίνει αυτήν την στιγμή στην αγορά. Υπάρχουν και άλλα venues εκτός του amazon, όπως το smashwords, με καλύτερα συμβόλαια.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σημαντικό να ξέρεις τι θέλεις να βγάλεις από την υπόθεση, τι στόχους έχεις. Το να λες ότι όποιος πουλάει στο amazon μόνος του είναι βλάκας και σπαταλάει ''ανυπολόγιστο'' χρόνο στο αυτοσχέδιο μάρκετινγκ είναι λανθασμένο. Όσοι το κάνουν το κάνουν είτε για λόγους προώθησης και long term σχεδίων, είτε γιατί είναι ικανοποιημένοι με τα χρήματα που βγάζουν (γράφουν πολύ, πουλάνε φτηνά, ζουν από την συγγραφή ή δουλεύουν ημιαπασχόληση).

 

Οι εκδοτικοί κατηγορούν το amazon γιατί δεν τους συμφέρει αυτό που συμβαίνει αυτήν την στιγμή στην αγορά. Υπάρχουν και άλλα venues εκτός του amazon, όπως το smashwords, με καλύτερα συμβόλαια.

 

Για να προτείνεις κάτι, πρέπει να δουλεύει στην πράξη. Στατιστικά το kindle δε δουλεύει. Στατιστικά η κανονική έκδοση δουλεύει πιο αποτελεσματικά.

 

Τα long term σχέδια είναι πάντα το δέλεαρ, αλλά δεν έρχονται ποτέ. Ικανοποιημένοι δεν είναι πολλοί, περιμένουν το long term:)

 

Οι εκδοτικοί οίκοι κατηγορούν δικαιολογημένα το amazon επειδή θέλει να βγάλει από τη μέση μια βιομηχανία που δεν αποτελείται μόνο απο εκδότες, αλλά από 100δες χιλιάδες κόσμο που σχετίζεται με την έκδοση, βιβλιοπωλεια, διανομή, κλπ και το κάνει μόνο και μόνο για να γίνει μονοπώλιο. Άν γίνει μονοπώλιο πέρα από τη διανομή όπου κοντεύει να γίνει ήδη, οι όροι θα αλλάξουν φυσικά προς όφελος του amazon. Είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι μια τέτοια επιχείρηση θα ωφελήσει κάποιον άλλον εκτόν από την ίδια όταν αποκτήσει περισσότερη δύναμη. Βέβαια η απληστία προλαμβάνει μερικές φορές τέτοια σχέδια. Για να γίνεις μονοπώλειο ρίχνεις τις τιμές και δουλεύει για ψίχουλα για μεγάλο διάστημα, μέχρι να κλείσει και το τελευταίο μεσαίο βιβλιοπωλειό πχ. Μερικοί όμως καταφέρνουν και γίνονται Walmart τελικά.

 

Επίσης το amazon εκβίαζε στο θέμα της τιμής. Ίσως το κάνει ακόμα. Κάνει ασύμφορη την πώληση στη χοντρική ακριβού βιβλίου (>$10 απαιτούμενο για πολλά είδη βιβλίου λόγω μικρής αγοράς), κλειδώνοντας το ποσοστό σε 35% για >$10 (ενώ είναι 70% για $3-$10) . Ποσοστό 35% σημαίνει ότι το ακριβό βιβλίο πρέπει να πουληθεί ακόμα ακριβότερα για να βγει η έκδοση. Για διανομή το τυπικό θα ήταν 50%. Έτσι τα ακριβά βιβλία είναι πανάκριβα πλέον σε ebook και τα επιπλέον χρήματα τα παίρνει το amazon. Ποιος ωφελείται;

 

Το amazon παίρνει όσα παίρνει ένα κανονικό δίκτυο διανομής και προσφέρει πολύ λιγότερα, απασχολεί πολύ λιγότερο κόσμο, και καταστρέφει την αγορά και δεκάδες χιλιάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους. Όλα αυτά για να ζήσει ένα σπάταλο μεγαθήριο που δυσκολεύεται να βγάλει σοβαρά κέρδη, και να βγάλουν μια χούφτα άνθρωποι αρκετά χρήματα (όχι και τόσο πολλά). Πως το βλέπεις;

 

Να είσαι πάντα επιφυλακτικός σε οποιονδήποτε σου προτείνει να καραστρέψετε κάποιον άλλο για να κερδίσετε οι δύο σας. Ιδίως όταν έχει και την πίτα και το μαχαίρι. Το "αυτος δεν χρειάζεται, να τον βγάλουμε από τη μέση", είναι πάντα εκ του πονηρού.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι το ίδιο επιφυλακτικός σε όσους θέλουν να διατηρήσουν ένα status quo που συμφέρει τους ίδιους.

Edited by northerain
Link to comment
Share on other sites

Είμαι το ίδιο επιφυλακτικός σε όσους θέλουν να διατηρήσουν ένα status quo που συμφέρει τους ίδιους.

 

Ο τρόπος που εκδίδεται ένα βιβλίο έχει διαμορφωθεί επί δεκαετίες. Υπάρχουν τρόποι να αλλάξει το μέσο διανομής, αλλά όσον αφορά τα υπόλοιπα, η διαδικασία δουλεύει προς όφελος του βιβλίου και όλων των συντελεστών, από το συγγραφέα μέχρι τον αναγνώστη. Το amazon είναι απλά διανομή και λιανική και τίποτε από αυτά δεν είναι δουλειά του εκδότη. Το amazon δε μπορεί και δε θέλει να αντικαταστήσει τον εκδότη γιατί τότε θα είχε κόστη εκδοτικού οίκου. Θέλει απλά να βάλει το συγγραφέα να κάνει τη δουλειά του εκδοτικού οίκου, δίνοντάς του 35% ή 70%. Υποθέτω ότι αν πετύχει η προσπάθεια σε κάποιο βαθμό και γίνει μονοπώλιο, θα δίνει μόνο 35% και σταδιακά λιγότερο.

 

Η δουλειά που κάνει το amazon όμως δεν αξίζει ούτε 30% γιατί είναι ηλεκτρονική διανομή και ηλεκτρονική λιανική. Αν ήταν παραδοσιακή θα άξιζε 50%. Αν ο συγγραφέας κάνει τη δουλειά του εκδότη, πρέπει να παίρνει το λιγότερο 70% και όχι 35%. Όταν ο συγγραφέας παίρνει 35% στο kindle ($0-$3 kai >$10), ο συγγραφέας κάνει τη δουλειά του εκδότη ΔΩΡΕΑΝ γιατι το amazon κρατάει το μερίδιο του εκδότη. Η παγίδα είναι στο ότι ο συγγραφέας προσπαθεί να μένει στα $0-$3 γιατί μόνο έτσι είναι ανταγωνιστικός απέναντι στους γνωστούς, διαφημιζόμενους και ερχόμενους μέσω εκδοτικό οίκο συγγραφείς. Tο amazon εκμεταλλεύεται την άγνοια του συγγραφέα πάνω στο θέμα και κρατάει το μερίδιο του εκδότη, μερίδιο που πρέπει να πάρει ο συγγραφέας αφού πληρώνει εξώφυλλο, επιμέλεια, διόρθωση, ετοιμασία ebook και προώθηση.

 

http://www.teleread....iotr-kowalczyk/

 

http://ebookfriendly...1_avg_price.jpg

 

http://ebookfriendly..._self_price.jpg

 

Τα ebook δε μπορεί να είναι πολύ φτηνότερα από τα κανονικά βιβλία μέσω kindle γιατι:

 

1) το amazon κρατάει 30%, ποσό σχετικά μεγάλο για ηλεκτρονική διανομή (με διεκπεραίωση, φορτηγά, αποθήκες, βιβλιοπωλεία και επιστροφές η παραδοσιακή αγορά κρατάει μόνο 50%).

 

2) η παραγωγή ενός πραγματικού βιβλίου κοστίζει μόλις $0.50 έως $1.00 το κομμάτι, ανάλογα με την ποιότητα έκδοσης. Δεν είναι ικανή να κάνει το ebook σημαντικά φτηνότερο από ένα βιβλίο mass market.

 

3) στα βιβλία >$10 το amazon εκμεταλλεύεται διπλά γιατί θέλει 65%.

 

Με λίγα λόγια το amazon εκμεταλεύεται τους πάντες ήδη. Οι εκδότες απλά κάνουν αυτό που έκαναν πάντα, και λόγω του τεράστιου αριθμού εκδοτών και του ανταγωνισμού δεν υπάρχει περιθώριο για εκμετάλλευση κανενός. Είναι αφέλεια να θεωρεί κάποιος τους εκδότες κακούς και το amazon καλό. Είναι κουκιά μετρημένα το ότι εκμεταλλέυεαι τη δύναμή του ήδη. Και σίγουρο το ότι θα την εκμεταλλευτεί περισσότερο αν αποκτήσει περισσότερη δύναμη. Διέλυσε το μικρό αμιγές βιβλιοπωλείο, απλά επειδή μπορούσε, το ίδιο κάνουν και τα μεγάλα πολυκαταστήματα.

Edited by Craft
Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια το amazon εκμεταλεύεται τους πάντες ήδη. Οι εκδότες απλά κάνουν αυτό που έκαναν πάντα, και λόγω του τεράστιου αριθμού εκδοτών και του ανταγωνισμού δεν υπάρχει περιθώριο για εκμετάλλευση κανενός. Είναι αφέλεια να θεωρεί κάποιος τους εκδότες κακούς και το amazon καλό.

 

Εγώ πάλι δεν θεωρώ κανέναν καλό ή κακό. Στην φύση επιβιώνει αυτός που εξελίσεται και προσαρμόζεται στις συνθήκες. Αν το μικρό αμιγές βιβλιοπωλείο δεν αντέχει τον ανταγωνισμό του Amazon και του οποιουδήποτε, τότε μάλλον πρέπει να σβήσει όπως κάποτε το επάγγελμα του πεταλωτή. Αν πάλι το κοινό είναι ικανοποιημένο με την κατανάλωση unedited, ατάλαντων πλήν φτηνών βιβλίων, τότε αυτό του αξίζει και αυτό πρέπει να πάρει. Επίσης, δεδομένου του λυσσαλέου ποσοτικού όσο και ποιοτικού ανταγωνισμού σήμερα, είναι λογικό ο συγγραφέας απλά να πρέπει να αρκεστεί σε λιγότερα απο αυτά που μπορεί να έπαιρνε κάποτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδια επειδη φαινεται φοβουνται οσοι πουλανε στο Lulu.com να μου απαντησουνε στην απορια μου, σας παρακαλω βοηθηστε με. Το προβλημα μου ειναι το εξης:

 

Επειδη εγω θα ηθελα να σχεδιασω σειρα περιοδικου και να την πουλησω και εγω στο Lulu.com δίσταζω λιγο γιατι δεν ξερω τι παιζει με την φορολογια στην ΗΠΑ και δεν ξερω πως γινετε (το λεω αυτο γιατι το μαγαζι ζηταει υποχρεωτικα ITIN). Θα μπορουσατε να μου πειτε αν ειστε εκτος ΗΠΑ κατοικος αν σας φορολογουν αν ναι ποσο (σε ποσοστο) και πως πληρωνετε;

 

Σας παρακαλω οποιος δεν θελει να απαντησει δημοσια ας μου στειλει ενα p.m.

 

Σας ευχαριστω πολυ.

 

Υ.Γ. Το ιδιο θελω να κανω δεν δαγκωνω P.gif P.gif P.gif P.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..