Drake Ramore Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 (edited) Η ώρα για τα θέματα έχει έρθει. Όσοι διαβάσατε τους κανονισμούς εδώ, γνωρίζεται πως παίζεται. Όσοι δεν τους διαβάσατε , διαβάστε τους, για να γνωρίζετε πως παίζεται το παιχνίδι. Ξεκινάω με τους εκπροσώπους του πρώτου είδους: Graphic/Digital Art Τα δύο έργα μεταξύ των οποίων θα επιλέξετε είναι: #1 #2 Αναμείνατε στις οθόνες σας για το δεύτερο είδος... Edited February 11, 2012 by aScannerDarkly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 (edited) Εκπρόσωποι δεύτερου είδους: Διάσημες ατάκες (famous quotes) #1 Όλα τα πράγματα που κάποιος έχει λησμονήσει, κραυγάζουν για βοήθεια στα όνειρα. #2 Οι ταξιδιώτες ποτέ δεν σκέφτονται ότι αυτοί είναι οι ξένοι. Σημειωση: Πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο το κάθε quote. Εκπρόσωποι τρίτου είδους: Παράγραφοι #1 Οι πόρτες ήταν ψηλές, όπως θα άρμοζε σε ένα αρχοντικό πανδοχείο των Παλαιών Χρόνων. «Γίγαντες το έχτισαν, γίγαντες να φιλοξενούν» θα σου έλεγε ο νάνος πίσω από τον γκισέ, κλείνοντας σου το μάτι πίσω από τα ολοστρόγγυλα γυαλιά του. Θα σε οδηγούσε στο δωμάτιο σου και θα σου έτεινε το χέρι για φιλοδώρημα, κι αν δεν του έδινες δεν θα σου κρατούσε κακία. Ποτέ όμως δεν θα σου απαντούσε στην ερώτηση «Πόσοι ακόμη διανυκτερεύουν εδώ;». «Είναι ο χρόνος που αριθμεί τους φιλοξενούμενους και όχι το μέρος» θα μασούσε πίσω από τα κίτρινα δόντια του. Θα γύριζε την πλάτη του και θα έφευγε σφυρίζοντας έναν παλιό σκοπό. #2 Κοίταξε το ρολόι του. Είκοσι λεπτά πριν θα έπρεπε να έχουν τελειώσει όλα. Δύο ώρες πριν, είχαν ήδη ξεκινήσει από την βάση. Μια μέρα πριν, είχε μαζευτεί όλη η ομάδα. Τέσσερις μέρες πριν συνέλαβε το ιδιοφυές του σχέδιο. Μια βδομάδα πριν, ήταν ήδη νεκρός. Edited January 7, 2012 by Drake Ramore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Συγγραφείς, διαλέγετε ένα έργο/εκπρόσωπο απο κάθε είδος και πλέκετε την ιστορία σας. Πρέπει και τα τρια είδη να εκπροσωπηθούν κάπως στην ιστορία. Εχετε 14 μέρες ακριβώς, δηλαδή μέχρι τα μεσάνυκτα της Κυριακής 22/01/2012 για να υποβάλετε τις ιστορίες σας στην βιβλιοθήκη που ταιριάζουν (η κάθε μια) και να ποστάρετε το λινκ σε αυτό το νημα. Οι σχολιασμοί θα γίνουν σε κάθε ιστορία στο δικό της νήμα. Η ψηφοφορία θα γίνει σε αυτό το νήμα μέσα poll που θα ανοίξει κάποιος συντονιστής αργότερα. Καλή σας επιτυχία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ζόρικα μας τα λες... Αλλά μας αρέσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 (edited) Είναι πιο εύκολο απο όσο φαίνεται. Ξαναδιαβάστε τους κανόνες. Εκτός της ατάκας που πρέπει να μπει αυτούσια όλα τα άλλα στοιχεία μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε με πολλούς τρόπους. Πχ οι παραγραφοι δεν είναι δεσμευτικοι να μπουν αυτούσιες, ούτε στην αρχή ή την μέση ή το τέλος. Δίνουν απλώς κάποια στοιχεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα διηγηματα σας. Θα χρησιμοποιήσετε λίγα στοιχεία; Πολλά; Όλα; Στο δικό σας χέρι είναι, αρκεί να φαίνεται σαφώς η χρήση κάποιων απο τα στοιχεία. Σε αυστηρότητα χρήσης στοιχείων θα έλεγα οτι είναι λίγο πιο ελαστικη χρηση απο ότι στο Ρακόρ (που είναι ήδη ελαστική). Για τις εικόνες δεν χρειάζεται να πω τιποτα. Βλέπετε εμπνέεστε και χρησιμοποιείτε κάποια ή πολλά ή όλα τα στοιχεία. Ισχύουν τα ίδια. Στην ουσία μονο η ατάκα δεσμεύει κάπως που πρέπει να μπει ως έχει. Ειπα να μην σας βάλω δύσκολα για αρχή. Σκεφτόμουν για βιντεοκλίπ, και φωτογραφίες αφηρημένης τέχνης αρχικά, αλλά είπα να μην ταραξω τα νερά εξ αρχής! Edited January 8, 2012 by Drake Ramore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ερώτηση: η παράγραφος πρέπει να είναι αυτούσια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Όχι, μόνο η ατάκα. Το λέει στους κανονισμούς Άλλη μια ερώτηση - οι ατάκες από πού είναι; Θα ήταν σωστό να το αναφέρουμε στο κείμενο, αφού θα μπουν όπως είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 (edited) Το είδος που γράφουμε είναι ελεύθερο; Δηλαδή φανταζυ, τρόμου ή επ. φαντασίας; Αν ναι, τότε έχω την πρώτη μου ιδέα. Αλλά θα περιμένω μήπως μου έρθει και άλλη. Edited January 8, 2012 by Eugenia Rose Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Οκ, ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 @ Naroualis: Η παράγραφος δεν χρειάζεται να ειναι αυτούσια. Χρησιμοποιείτε τα στοιχεία που θέλετε. Όσοι μπορείτε να ενσωματώσετε όλα τα στοιχεία στο διήγημα σας, καντε το. Συνηθως μετράει για κάποιους αναγνώστες. Πάντως ακόμη και αν την χρησιμοποιήσετε αυτούσια μπορείτε να της αλλάξετε τα φώτα σε χρόνους, δομή, ή ακόμη και να την σπάσετε σε δυο διαφορετικά σημεία του διηγηματος.Γενικώς, κάνετε ότι θέλετε. @Scanner: Η προέλευση των quotes θα φανερωθεί στο τέλος του διαγωνισμού. Για την ώρα γράψτε απερίσπαστοι απο την προέλευση τους που μπορεί να περιορίσει τους συγγραφικούς σας ορίζοντες. @Eugenia: Το είδος είναι ελεύθερο, όμως πάντα μέσα στα πλαίσια του τρίπτυχου :ΕΦ-Φαντασυ-Τρόμος. Διηγήματα τρόμου, αλλά μη φανταστικού γίνονται επίσης δεκτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 (edited) Έχουμε κανένα νέο από κανέναν μας; (Εγώ έχω τα βασικά μιας ιδέας και ίσαμε 150 λέξεις). Edited January 10, 2012 by aScannerDarkly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Ένα κενό... (ακόμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Ιδέα όχι, ούτε και έμπνευση αλλά θα το παλέψω εντός του ΣΚ. Προς το παρόν απλά το κλωθογυρίζω στο μυαλό μου πού και πού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Εγώ έχω 700 λέξεις αλλά παίζει τις πεταξω και να γράψω άλλες η ιδέα είναι μεγαλη και θέλει δουλεια... Τι να σου κάνουν και 4.000 λεξούλες,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 10, 2012 Author Share Posted January 10, 2012 Αν κάποιος χρειαστεί επιπλέον λέξεις το συζητάμε όταν φτάσει στο όριο. Αντε, ξεκινήστε να γράφετε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 1700 λέξεις. Τα ευχάριστα είναι πως ίσως να μην χρειαστώ περισσότερες λέξεις. Τα δυσάρεστα είναι πως δεν ξέρω πως να συνεχίσω την πλοκή. Θα δούμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Παιδιά πως πάει; Εγώ ακόμα στο ίδιο σημείο είμαι. Δεν ξεκολλησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Είμαστε σχεδόν στα μισά του παιχνιδιού. Μονομάχοι, δώστε σημεία ζωής! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Δεν έχω ξεκινήσει καν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 +1 Adicto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Μήπως να το συζητάγαμε για καμιά παρατασούλα; Η από την επόμενη βδομάδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Κι εγώ στο ζερό είμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Για παραταση ας το δουμε απο βδομάδα. Αν χρειαστεί φυσικα και θα παίξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Αγκαλίτσες σε Νόρθο και Αντίκτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Σιωπή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.